Princess China.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:03 schreef senderrr het volgende:
Ik kwam net ook een nieuw nummer met iets van 'china' in de titel ofzo. Kan het nu niet zo makkelijk meer vinden, maar het klonk wel lekker
Vorige topic hadden wat mensen wat kaarten over..quote:Op zondag 5 juni 2011 13:16 schreef Daaps het volgende:
.. Ik wil naar PinkPop na het zien van al die festival videos.. (of RockWerchter..)
Iemand kaartjes?
ow ja das zo mooi idd...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:45 schreef alwaysonhold het volgende:
Dat eindstukje van Politiks moet ik altijd janken....
Ik zou 't niet doen... Je krijgt nl. een ban!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:19 schreef yorP het volgende:
Ik heb ze geript naar aac, hoe is de policy van fok hierover? mag ik die zomaar neerzetten?
Dat kun je echt uit je hoofd zetten. De tijd dat ze intieme pop nummers maakten is voorbij. Dit album gaat net zo bombastisch worden als Viva la Vida.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:46 schreef sigurros88 het volgende:
Ik ben ook zeer benieuwd zaterdag!!
Over het nieuwe album... Ik hoop iets meer in de trend van de eerste 2 albums. Die waren toch echt subliem. Viva La Vida is ook een topalbum, maar kan niet tippen aan de eerste 2. Maar mocht het album gelijkwaardig zijn aan Viva La vida dan ga ik daar ook weer van genieten. Topband!
PUNT!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |