okeeequote:
Ik heb hier wel lekker honingdropjes voor jequote:
Aan mij heeft het niet gelegen hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dan ben je vandaag niet actief genoeg geweest
![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou bijna oneerbare suggesties doen over waarom je stem weg isMaar ik doe 't maar niet.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aan mij heeft het niet gelegen hoor
Sinds wanneer is iemand pijpen een mishandelingquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dan moet volgens mij wel erg mishandeld zijn hoor.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga er weer vandoor
Ga jij nou maar je bedje in
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga er weer vandoor
Ga jij nou maar je bedje in
hoow, ik bedoel dat het mishandeling zou zijn als je na een pijpbeurt zo zou klinken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer is iemand pijpen een mishandeling
Ja vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer is iemand pijpen een mishandeling
Tenzij het niet vrijwillig gebeurt...
Dat was al bevestigd, heel d'r straat zit zonder internet..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ben bang dat knetter het niet meer gaat halen..
stembanden onder de "cum"quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
hoow, ik bedoel dat het mishandeling zou zijn als je na een pijpbeurt zo zou klinken.
Die blijft nog een nachtje in Hilversumquote:
Oh, geloof me, het kanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
hoow, ik bedoel dat het mishandeling zou zijn als je na een pijpbeurt zo zou klinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |