omgquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Nog een uurtje voor 220 posts. 3-4 posts per minuut dus.
Wat niet weet wat niet deert zeg ik altijdquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Al denk ik niet dat Jan dat apprecieert.
Twee tabbladen = `win` ?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omgdus dan moet ik in twee sc posten
Bleef er maar 1,5 dag aangezien hij gewoon moet werken. Met Bier een bal en het zonnetje kwamen we heel ver. 's avonds de ballen laten stuiteren op de bowlingbaan aangezien we redelijk aangeschoten waren.quote:
Nee joh, die award kan je toch niet meer winnen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zal ik ervoor gaan of niet?fucking levenloos wel.
Natuurlijk, wat moet je andersquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zal ik ervoor gaan of niet?fucking levenloos wel.
Bowlen als je al flink aangeschoten bentquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:02 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Bleef er maar 1,5 dag aangezien hij gewoon moet werken. Met Bier een bal en het zonnetje kwamen we heel ver. 's avonds de ballen laten stuiteren op de bowlingbaan aangezien we redelijk aangeschoten waren.
WIE IS MEN?!?!?!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK GA NAAR MEN TOE WIE GAAT ER MEE??
Morgen is nog een dagquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
verslagen maken jonguhhh wat doe je D:
Spelletjes.quote:
MEN & ONZ & KLBquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK GA NAAR MEN TOE WIE GAAT ER MEE??
En jij wil nog een verslag gaan maken....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
link naar men ik kan het niet vinden (lees: te lui)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |