Niet mee gekregen?quote:
Wat snap je niet aan het woord en begrip demo?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:46 schreef Donderkonijn het volgende:
Demo zuigt, maar 2 wapens tegelijk en geen mighty boot. CoD gameplay in Duke........
Ik keek juist uit naar ouderwets knallen zonder regen hp, met een flink arsenaal aan wapens tot je beschikking zonder je constant zorgen te hoeven maken over weapon switch etc. Was een first day buy voor me, nu niet meer. Laat maar zitten.
Oh, dus alle features die het nu heeft, die me echt tegenstaan omdat het geen Duke is en er totaal niet bij past zullen in de gold versie op magische wijze verdwenen zijn? Get real.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woord en begrip demo?
Geef mij die bron waar staat dat in de Final versie je maar 2 wapens kan dragen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:01 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Oh, dus alle features die het nu heeft, die me echt tegenstaan omdat het geen Duke is en er totaal niet bij past zullen in de gold versie op magische wijze verdwenen zijn? Get real.
Daarvoor zijn het er echt teveel.
Er zijn wel meer wapens maar je kan er maar 2 tegelijk bij je hebben, totaal Duke onwaardig :ik bedoel het is Duke nukem. Die moet 100 wapens bij zich kunnen dragen als het hem zo uitkomt.
Gameplay in demo zal niet heel veel verschillen van de gold versie. Ook echt idiote framerate drops die nergens voor nodig zijn.... en dat ligt echt niet aan mijn pc. vooral die CoD gameplay zit me dwars..
En 1990 wel ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:22 schreef Gamer_V het volgende:
Gameplay is altijd belangrijker dan graphics jong.
Quote zodat er sowieso mensen op gaan bitchen.quote:
Hebben ze de missing floppies eindelijk gevonden ?quote:
Nog afgezien van de taalkundige ellende, Duke 3D kwam uit in januari 1996. Dat is ruim 15 jaar geleden.quote:Na Zo'n 12/13 jaar na Duke Nukem 3D komt hij er eindelijk aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |