quote:
Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
QFTquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:04 schreef mr-green het volgende:
Hahaha dit is wel humor en eigenlijk geeft dit 100% weer wat de meerwaarde is van X-Raydio
je bent te langzaamquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik een nieuw topic proberen te openen... dacht dat ik lapo had
Die was nog van mij, een paar uur geleden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:04 schreef ACT-F het volgende:
Ik luister dezelfde stream als in de OP, maar geen Madonna gehoordWel Hall & Oates - Out of touch
Omdat ik m vaak heb aangevraagd maar hier heb ik niks mee te maken!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hoor madonna...waarom denk ik nu dat outpost een verzoekje heeft gedaan
wat de foks.. had nog wel zo'n mooie tt in gedachtenquote:
Inderdaad, wat een verschil. What happened?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
Die was nog van mij, een paar uur geleden.
Even een paar keer op [STOP] klikken, dan wwe een keertje op [PLAY] rossen.
Opa te langzaam noemen he, dát zal je leren!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat de foks.. had nog wel zo'n mooie tt in gedachten
Gewoon even gerechtigheid voor de keren dat jij te snel was.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik een nieuw topic proberen te openen... dacht dat ik lapo had
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon even gerechtigheid voor de keren dat jij te snel was.
ja of een trekhaak, en vragen of hij kan trekkenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
Ik zou tweedehands ondergoed kopen op Marktplaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |