Ik heb nog maar 2 keer gereden sinds ik mn pasje hebquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:36 schreef xCore het volgende:
[..]
Alsof jij nog altijd netjes over je schouder kijkt als je af slaat?
schouder kijken heb ik mezelf binnen een dag afgeleerdquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:36 schreef xCore het volgende:
[..]
Kan ik maar 1 ding op zeggen:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 2 keer gereden sinds ik mn pasje heb![]()
![]()
![]()
* Eerste keer dat ik zelfstandig in een auto zatquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
schouder kijken heb ik mezelf binnen een dag afgeleerd
Als je weet dat het rustig is en niemand er is ok. Maar in een stad hoef je dat echt niet te doen dan heb je zo een fietser of één of andere gek onder je auto te zitten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:36 schreef xCore het volgende:
[..]
en iedere 3 secs spiegelquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:38 schreef xCore het volgende:
[..]
* Eerste keer dat ik zelfstandig in een auto zat
Nee, werk is hier om de hoek en school ga ik heen met de bus enzoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:37 schreef xCore het volgende:
[..]
Kan ik maar 1 ding op zeggen:
Jij moet nooit ergens heen of zo?
Als je weet dat het rustig is hoeft het inderdaad niet, kreeg ik overigens wel commentaar op tijdens mij tussentijdse toetsquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:38 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als je weet dat het rustig is en niemand er is ok. Maar in een stad hoef je dat echt niet te doen dan heb je zo een fietser of één of andere gek onder je auto te zitten.
Examinatoren vinden altijd dat je heel overdreven moet kijken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:39 schreef xCore het volgende:
[..]
Als je weet dat het rustig is hoeft het inderdaad niet, kreeg ik overigens wel commentaar op tijdens mij tussentijdse toets
* Alleen kijken in je achteruit spiegel om te zien of er geen `Wegmisbruikers popo` achter je zitquote:
Zo van genoten! Alleen seks is beterquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Examinatoren vinden altijd dat je heel overdreven moet kijken.Wat een vrijheid als je voor het eerst alleen in de auto mag rijden.
ik ben wel vrij panisch geworden als ik snel rijd en er rijd een audi achter me aan, dan ga ik braaf maximum + 10 rijdenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:41 schreef xCore het volgende:
[..]
* Alleen kijken in je achteruit spiegel om te zien of er geen `Wegmisbruikers popo` achter je zit
Eerste keer alleen zat mn vader naast me, ik werd helemaal gekquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Examinatoren vinden altijd dat je heel overdreven moet kijken.Wat een vrijheid als je voor het eerst alleen in de auto mag rijden.
Als mijn moeder naast me zit (het is immers haar auto), word ik ook helemaal gek.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eerste keer alleen zat mn vader naast me, ik werd helemaal gek![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:43 schreef xCore het volgende:
[..]
Als mijn moeder naast me zit (het is immers haar auto), word ik ook helemaal gek.
"STOOOOOOOOOOOOOOP,!!!!!!! 300 meter verder op rijdt een auto"
Had de eerste keer met mijn moeder al verdrongen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eerste keer alleen zat mn vader naast me, ik werd helemaal gek![]()
Altijd checken als er een stoere gast met zijn Golfje mij wil inhalen er zelf extra gas bij geven.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:41 schreef xCore het volgende:
[..]
* Alleen kijken in je achteruit spiegel om te zien of er geen `Wegmisbruikers popo` achter je zit
Nog nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:43 schreef xCore het volgende:
[..]
Heb jij natuurlijk nog geen last van
* Hoi Etsoe
30 jaar rijervaring zegt veel meer dan 30 uurtjes les hebben gehadquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ouders hebben het volste vertrouwen in mijn rijstijl. Maar goed, als je een rijbewijs gehaald hebt is dat ook niet zo vreemd.
hatelijk als mensen dat op de snelweg doenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:43 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Altijd checken als er een stoere gast met zijn Golfje mij wil inhalen er zelf extra gas bij geven.
Ja, maar nadat ze mij een paas minuten hadden zien rijden waren ze al niet 'bang' meer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:44 schreef xCore het volgende:
[..]
30 jaar rijervaring zegt veel meer dan 32 uurtjes les hebben gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |