Geen idee. Maandag mn 3de les, zal dan wel even vragen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:45 schreef xCore het volgende:
[..]
Wanneer mag je op voor theorie? En hoeveel lessen heb je al gehad?
niks tegen golfjes, een van mijn lesauto's.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga zo'n GOlfje nemen joh, niet haten op die auto's.
Zelf regelen via www.cbr.nlquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee. Maandag mn 3de les, zal dan wel even vragen.
Ja ga ik ook doen, maar toch even vragen wanneer ik ongeveer moet beginnen want doel is om in augustus af te rijden.quote:
Des te eerder des te beter. Had m'n theorie gehaald toen ik net vier weken bezig wasquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja ga ik ook doen, maar toch even vragen wanneer ik ongeveer moet beginnen want doel is om in augustus af te rijden.
Da's wel waar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Des te eerder des te beter. Had m'n theorie gehaald toen ik net vier weken bezig was.
Dat is pertinent onwaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
En ik in een mercedes S-klasse.
Inderdaadquote:
Oke, een B-klassequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat is pertinent onwaar.
[..]
Inderdaad. Ding is luxer dan onze auto
, parkeersensor ftw
.
Tofffquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat is pertinent onwaar.
[..]
Inderdaad. Ding is luxer dan onze auto
, parkeersensor ftw
.
Ben ik dan ook een man?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Eckte mannen parkeren met de spiegels.
Instructeur zegt altijd bij (achteruit) inparkeren enzulks: je moet niet alleen vertrouwen op de parkeersensor maar ook goed kijken, want niet alle auto's hebben ditquote:
Parkeersensor? Had ik dat maar gehad, had me een hoop lessen gescheeldquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Instructeur zegt altijd bij (achteruit) inparkeren enzulks: je moet niet alleen vertrouwen op de parkeersensor maar ook goed kijken, want niet alle auto's hebben dit, ik denkend: boeie, zo werkt ook en gaat 't zo ook mooi op m'n examen doen. Anders stop ik veel te snel
.
quote:
Neussprayquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dichte neus, ik word helemaal gestoord van mijn warme bovenlip
Klopt, maar heb ook wel interesse natuurlijkquote:
Ik wil wel op je warme bovenlip zuigenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dichte neus, ik word helemaal gestoord van mijn warme bovenlip
Mijn avond is geslaagdquote:
denk niet dat hij daar kouder van wordtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil wel op je warme bovenlip zuigen
Likken dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
denk niet dat hij daar kouder van wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |