quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:55 schreef ToT het volgende:
Even voor de duidelijkheid: het gaat dus om DEZE user die adviezen wilde inwinnen over het plegen van een aanslag op de Eiffeltoren: einzeinz
In zijn posthistorie zal ongetwijfeld ook belastend materiaal te vinden zijn: http://forum.fok.nl/user/history/344256
Jij hebt twitter zo te zien.quote:
Dit, zoveel mogelijk verspreiden!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:52 schreef ToT het volgende:
Ff linkje naar het originele topic in de OP om het de AIVD makkelijker te maken om te zoeken!
Ja, had hem gelinkt. maar lukte niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:52 schreef Swomp het volgende:
TS deze even in de OP; Aanslag op Eiffeltoren
Dit dus...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jij hebt twitter zo te zien.
Post het eens aub. Tweet het naar de politie.
Dan pikken ze het nog sneller op.
Nee heb mn account verwijderdquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jij hebt twitter zo te zien.
Post het eens aub. Tweet het naar de politie.
Dan pikken ze het nog sneller op.
?quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:52 schreef ToT het volgende:
Ff linkje naar het originele topic in de OP om het de AIVD makkelijker te maken om te zoeken!
Vandaar laad hij niet.quote:
quote:
Tweet dit topic even aub naar de politie.quote:
TS is de lul.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:54 schreef Foktokkie het volgende:
[..]
Dit is nu toch een geheel topic gewijd aan het feit dat Ts de lul is doordat hij tips voor een aanslag wilde
?
quote:
De AIVD zit nu voebol te kijken, maar daarna komen ze in actie. einzeinz kan nu nog vluchten...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:54 schreef NrTH het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar er gaat hier niks mee gebeuren, sorry om jullie "oooohhh spannennnddd leuuuukk hahahahihioipoujipo@@!!" stemming te verpesten. Maar het is useless.
Het is een potentieeltje. Er moet nog gehapt worden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Is dit de moeite waard om te volgen?
Porsche1 heeft aandacht tekortquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Porsche1 doet alsof het over hem gaat in de OP!
Ja, merkte het.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Porsche1 doet alsof het over hem gaat in de OP!
Mijn nederige excuses, heer Porsche. De Originele heer einzeinz en tevens Ts van het vorige topic is de lulquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
TS is de lul.
Wie is de TS van dit topic?
Porsche1.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef Foktokkie het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses, heer Porsche. De Originele heer einzeinz en tevens Ts van het vorige topic is de lul![]()
![]()
''mompelt iets over samenzweringen...''quote:
quote:
waarom moet ik toch altijd lachen als ik dat ziequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:57 schreef porsche1 het volgende:
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER...
quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:55 schreef ToT het volgende:
Even voor de duidelijkheid: het gaat dus om DEZE user die adviezen wilde inwinnen over het plegen van een aanslag op de Eiffeltoren: einzeinz
In zijn posthistorie zal ongetwijfeld ook belastend materiaal te vinden zijn: http://forum.fok.nl/user/history/344256
Je brengt FOK! anders mooi in de problemen met je 'politie al gemaild'. Ik PM Danny wel even, die bant je er zo voor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:51 schreef porsche1 het volgende:
En de politie al gemaild. Nu is het wachten op een nieuwsbericht.
Einzeinz is flink de lul.
Ja heb hetzelfde, snap niet hoe dat kan...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:58 schreef antidood1 het volgende:
[..]
waarom moet ik toch altijd lachen als ik dat zie![]()
Heb de OP al aangepast. Maar ok.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:58 schreef ToT het volgende:
Porsche, verwerk deze informatie ook ff in de OP:
[..]
Net als met dit plaatje:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:58 schreef Foktokkie het volgende:
[..]
Ja heb hetzelfde, snap niet hoe dat kan...
Hij doet in dat geval zn pic wel eer aanquote:
Jouw sig is ook een beetje dubieus in dit topic he?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hij doet in dat geval zn pic wel eer aan
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:59 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Net als met dit plaatje:
[ afbeelding ]
Danny zal juist blij zijn. Fok! is al eens eerder negatief in het nieuws geweest. Dat kunnen we hier niet gebruiken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:58 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Je brengt FOK! anders mooi in de problemen met je 'politie al gemaild'. Ik PM Danny wel even, die bant je er zo voor.
Dan kan je het toch juist beter niet zo veel verspreiden of ben ik nou gek?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Danny zal juist blij zijn. Fok! is al eens eerder negatief in het nieuws geweest. Dat kunnen we hier niet gebruiken.
iddquote:
Ik hoop dat je ervan genoten hebt. Dat was de laatste keer dat je de Eiffeltoren beklommen hebt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:03 schreef Foktokkie het volgende:
![]()
Ik ben een keer in de eiffeltoren geweest... alleen de lift was kapot. ben tot de 4e etage kunnen klimmen, moest het daarna toch opgeven....
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:04 schreef antidood1 het volgende:
OMG jongens, RCT3 Wild is niet geinstalleerd!
Het ging mis!
*probeert geen troll opmerkingen te maken omdat iedereen hier serieus denk dat de politzei komt*quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Jouw sig is ook een beetje dubieus in dit topic he?
Het was de mooiste dag van mijn leven... ik weet het nog zo goed.. ik kwam buiten die dag...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:04 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ervan genoten hebt. Dat was de laatste keer dat je de Eifeltoren beklommen hebt.
Je moet eerst soaked installeren.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:04 schreef antidood1 het volgende:
OMG jongens, RCT3 Wild is niet geinstalleerd!
Het ging mis!
Het gaat je vooralsnog goed afquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
*probeert geen troll opmerkingen te maken omdat iedereen hier serieus denk dat de politzei komt*
Image mounting? hij refereert naar een niet bestaand bestand.. idd even andere expansions eerst installeren.. even googlen voor de goede volgordequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:04 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Er stond iets van "string NEXT_DISC kon niet worden ge[...]eerd"
De expertquote:
Ik heb er al een geïnstalleerd en die ging helemaal goed...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:06 schreef Foktokkie het volgende:
[..]
Image mounting? hij refereert naar een niet bestaand bestand.. idd even andere expansions eerst installeren.. even googlen voor de goede volgorde
Oprechte excuses, Graaf van ONZ Porsche1, mijn nedere Heer.quote:
RIPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |