*probeert geen troll opmerkingen te maken omdat iedereen hier serieus denk dat de politzei komt*quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Jouw sig is ook een beetje dubieus in dit topic he?
Het was de mooiste dag van mijn leven... ik weet het nog zo goed.. ik kwam buiten die dag...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:04 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ervan genoten hebt. Dat was de laatste keer dat je de Eifeltoren beklommen hebt.
Je moet eerst soaked installeren.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:04 schreef antidood1 het volgende:
OMG jongens, RCT3 Wild is niet geinstalleerd!
Het ging mis!
Het gaat je vooralsnog goed afquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
*probeert geen troll opmerkingen te maken omdat iedereen hier serieus denk dat de politzei komt*
Image mounting? hij refereert naar een niet bestaand bestand.. idd even andere expansions eerst installeren.. even googlen voor de goede volgordequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:04 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Er stond iets van "string NEXT_DISC kon niet worden ge[...]eerd"
De expertquote:
Ik heb er al een geïnstalleerd en die ging helemaal goed...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:06 schreef Foktokkie het volgende:
[..]
Image mounting? hij refereert naar een niet bestaand bestand.. idd even andere expansions eerst installeren.. even googlen voor de goede volgorde
Oprechte excuses, Graaf van ONZ Porsche1, mijn nedere Heer.quote:
RIPquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |