Jou?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat altijd
Maar serieus: waarmee dan?
Kom je hier zonnen morgen dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet echt topless gaan zonnen.
Wilde ik vandaag niet doen want mn ex was erbij.
Nu heb ik tieten die voor de helft wit zijn en de andere helft rood
met zo'n penetrante geur is dat onmogelijkquote:
Je bent niet serieusquote:
F'je erop en Royco is blij met je.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Bikinitieten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil jou wel serieus nemen. Of jij mijquote:
Dat laatste zeer zeker nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil jou wel serieus nemen. Of jij mij
Hoe strak koop jij je spijkerbroeken dan wel niet?quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat betekent dat concreet? Dat je je nu dik voelt?
Waarom niet?quote:
Tot hij in de was is geweestquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo'n propje die zich in een te kleine broek heeft geperst. Maar ik weet dat ie uitloopt, dus ik moet er even doorheen
Niet heel strak hoor, maar ik kan er slecht tegen, beetje zoals vol zitten enzo. I know, I'm weird.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe strak koop jij je spijkerbroeken dan wel niet?
Omdat als ik openlijk zeg dat dat wel zo is ik ruzie met Air hebquote:
Nee, je bent zeker niet overdreven.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
Trouwens, wat vinden jullie ervan dat je met je kind in een ziekenhuis zit, een verpleegkundige je medicatie geeft die voor dat kind is, jij vraagt wat het voor medicatie is en wat het doet, en de verpleegkundige zegt: Ehhh, dat weet ik eigenlijk niet..?
En dat er dan vijf andere ouders zitten die dat drankje klakkeloos aan hun kind geven zonder iets te vragen.
Ben ik echt zo overdreven?
Shhht!quote:
We knowquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet heel strak hoor, maar ik kan er slecht tegen, beetje zoals vol zitten enzo. I know, I'm weird.
Het is maar een kind hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
Trouwens, wat vinden jullie ervan dat je met je kind in een ziekenhuis zit, een verpleegkundige je medicatie geeft die voor dat kind is, jij vraagt wat het voor medicatie is en wat het doet, en de verpleegkundige zegt: Ehhh, dat weet ik eigenlijk niet..?
En dat er dan vijf andere ouders zitten die dat drankje klakkeloos aan hun kind geven zonder iets te vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hell NO!quote:
Das best slecht..... dus ik geef je gelijk....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
Alles voor een strakke kont.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo'n propje die zich in een te kleine broek heeft geperst. Maar ik weet dat ie uitloopt, dus ik moet er even doorheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |