Steely Danquote:Op maandag 6 juni 2011 13:43 schreef FreezePop het volgende:
Naar mijn mening één van de beste nummers op één van de beste CD's ooit.
Dat vind ik ook een goede band alleen soms hoor je toch het Engels wat nog wel beter kan qua uitspraak. Maar dat komt nog wel goed denk ik omdat het een vrij jonge band is.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:47 schreef Chivez het volgende:
Nederlandse band uit Rotterdam, klinkt goed!
Klopt ja, dat moeten ze nog ff 'finetunen'quote:Op maandag 6 juni 2011 20:51 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een goede band alleen soms hoor je toch het Engels wat nog wel beter kan qua uitspraak. Maar dat komt nog wel goed denk ik omdat het een vrij jonge band is.
He-le-maal mee eens..dat accent viel mij ook op en deed voor mij afbreuk. Maar op zich klinkt het idd goed, Chivez.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:51 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een goede band alleen soms hoor je toch het Engels wat nog wel beter kan qua uitspraak. Maar dat komt nog wel goed denk ik omdat het een vrij jonge band is.
Vet dat ze ook gewoon op metro station wilhelminaplein staan.
Haha. Dat wat jij zegt had ik al na 3 nummers. Alles klinkt in mijn oren hetzelfde en ik vind echt maar 2 nummers echt goed. Clocks en 1 waar ik niet op kan komen nu.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:00 schreef Chivez het volgende:
Nieuwe Coldplay...Ik weet niet, ik vind de titel eigenlijk niks en het nr ook nietOf ben ik Coldplay-moe?
![]()
Klinkt inderdaad wel lekkerquote:Op maandag 6 juni 2011 20:57 schreef Wiebeldak het volgende:
Denk dat ik hun album maar eens ga bestellen want volgens mij bind ik ieder nummer goed.
Volgens mij is de hele wereld wel een beetje Coldplay moe.... Klinkt echt eindeloos hetzelfde allemaal.....quote:Op maandag 6 juni 2011 21:00 schreef Chivez het volgende:
Nieuwe Coldplay...Ik weet niet, ik vind de titel eigenlijk niks en het nr ook nietOf ben ik Coldplay-moe?
![]()
OMGquote:Op maandag 6 juni 2011 21:01 schreef Spezza19 het volgende:
Volgens mij is de hele wereld wel een beetje Coldplay moe.... Klinkt echt eindeloos hetzelfde allemaal.....
Het nummer is trouwens gebaseerd op:
Geen grap!!quote:
Cool Suede, lekker aanstellerig over de top.quote:
In Engeland hebben ze 2 weken geleden alle albums compleet gespeeld ..... baal echt dat ik daar geen geld voor hadquote:Op maandag 6 juni 2011 21:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Cool Suede, lekker aanstellerig over de top.
T viel bij mij ook precies goed in mn oor.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef Chivez het volgende:
[..]
Wow, moooi, helemaal op dit tijdstip, heerlijk
Maken wel leuke nrs, mooie stem ookquote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef AnAlphaBeta het volgende:
[..]
T viel bij mij ook precies goed in mn oor.
k koos net een "wel ok"nr van ze uit, haha. Vent heeft idd n goeie, prettige stem. Ze hebben wel betere en mooiere..zoals deze:quote:Op maandag 6 juni 2011 22:08 schreef Chivez het volgende:
[..]
Maken wel leuke nrs, mooie stem ook*zucht*
quote:
Oeh Joe jackson... vorig jaar nog in Paradiso gezien Top Artiest!!quote:
Ik doe deze mee, Meaghan.quote:
quote:
quote:
Sodeju. Eens.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef Chivez het volgende:
Grappig deuntje (OMG en een heel mooi meisje)
quote:
Over mooi gesproken..quote:
cool, was ik gister nog aan het luisterenquote:
dat kan je wel zeggen !quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:18 schreef scrubnub het volgende:
House of the rising sun. Mooi nummer alleen vind ik de zang van Bod Dylan minder prettig om naar te luisteren.
quote:
quote:
Holy shit, ik dacht dat ik alle rotzooi wel gehoord hadquote:
Naja zeg! Dan maar ff verbeterenquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Holy shit, ik dacht dat ik alle rotzooi wel gehoord had
OT:
--
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |