Gelukkig maar...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:54 schreef Gulo het volgende:
(Als je een enorme woonkamer hebt kan ik me er wellicht nog iets bij voorstellen)
Dat lukt je niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gelukkig maar...
(overigens: van mij mag het ook in een kleinere woonkamer als je daar gelukkig van wordt, maar om 90% van je budget voor inrichting in de tv te steken... dat vind ik een brug te ver... maar ook dat mag van mij...)
Ik associeer "het associėren van het feit dat als iemand niet jouw smaak heeft met een enorme oppervlakkigheid" als een enorme oppervlakkigheid.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:54 schreef Gulo het volgende:
Exact. Ik associeer dat ook echt met enorme oppervlakkigheid.
Bang en Olufsen CRT tv's zijn troep. Vormgeving is vaak wel apart, soms ook mooi, maar ik wil ze qua techniek gratis niet in huis hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat lukt je niet.
hooguit 10% , maar een goed zuiver digitaal beeld is wel wat waard vind ik, maar max 1200 euro
Mijn vroegere baas kocht een indertijd Bang en Olufsen CRT voor 10.000 gulden met plat zelf beweegbaar scherm, hij heeft er twee jaar met genot naar zitten kijken en 5 jaar later was het compleet achterhaald, zowel in techniek als in formaat
B&O CRT tv's zijn Troep. Met hoofdletter T.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:05 schreef DS4 het volgende:
B&O is prima, maar geen echte top. Heeft het altijd van design moeten hebben.
Er zat vaak een Philips chassis in, jeweetz van ome Fritsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:57 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Bang en Olufsen CRT tv's zijn troep. Vormgeving is vaak wel apart, soms ook mooi, maar ik wil ze qua techniek gratis niet in huis hebben.
Nee. Wel een eigen gemaakt chassis, maar met een Telefunken beeldbuis. Of een Panasonic chassis (ook geen beste kwaliteit)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef xenobinol het volgende:
Er zat vaak een Philips chassis in, jeweetz van ome Frits
Wat jij wil. Volgens mij maken ze niet eens meer CRT's.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
B&O CRT tv's zijn Troep. Met hoofdletter T.
Je denkt ws aan audio en dat was vaak Marantz...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef xenobinol het volgende:
Er zat vaak een Philips chassis in, jeweetz van ome Frits
Zeg ik toch ook indirect?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:12 schreef DS4 het volgende:
Wat jij wil. Volgens mij maken ze niet eens meer CRT's.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
B&O CRT tv's zijn Troep. Met hoofdletter T.
(De LCD's van B&O ken ik niet, ben benieuwd welk merk dat eigenlijk is als je de behuizing weglaat)
Dat mag. Het is gewoon een associatie, dat in onbewust. Ik kan hier niets aan. Ik zeg niet dat dit een feit is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik associeer "het associėren van het feit dat als iemand niet jouw smaak heeft met een enorme oppervlakkigheid" als een enorme oppervlakkigheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |