Ik vind het sowieso een mooi huis. Al was ie het in Timboektoe aan het bouwenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een zeer mooie woning voor Nederlandse begrippen.
Ook daar behoort deze woning tot de hogere regionen... Natuurlijk zijn er wijken waar het maar een klein optrekje zou zijn, maar het is echt niet zo dat Average Joe groter woont. Wat zeg ik: verre van!quote:
Jawel, aangezien je daar namelijk in faalt.quote:
Moeilijk hè, je hersenen gebruiken. Ooit gehoord van een open vraagstelling. Maar goed, met jouw marginale intelligentie is zelfs dat moeilijk te bevatten.quote:En dan nog begrijp je niet waar 'Frits' vandaan komt?
Je faalt weer eens, god hoe simpel kun je zijn?quote:Deels, het voor jou onbegrijpbare Frits mysterie was daarmee niet opgelost he...
En jij komt onnozel over.quote:Yep, maar je bepaald niet hoe je lullig daarmee je overkomt.
Tja, bij zo'n lulletje rest nog maar 1 smilie...quote:Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jawel, aangezien je daar namelijk in faalt.
[..]
Moeilijk hè, je hersenen gebruiken. Ooit gehoord aan een open vraagstelling. Vandaar dat er ook geen quote weergegeven wordt. Maar goed, met jouw marginale intelligentie is zelfs dat moeilijk te bevatten.
[..]
Je faalt weer eens, god hoe simpel kun je zijn?
[..]
En jij komt onnozel over.
Overigens, heb je moeite met het formuleren van normale zinsconstructies? Je simplistische vorm van betogen maakt totaal geen indruk, eveneens je basale vorm van quoten.
Vooral je onnozelheid verbergen, met smilies.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:01 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Tja, bij zo'n lulletje rest nog maar 1 smilie...
Zeker een mooie woning.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een mooi huis. Al was ie het in Timboektoe aan het bouwen
Ik heb niets te verbergen....quote:Op maandag 6 juni 2011 22:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vooral je onnozelheid verbergen, met smilies.
Ben je trouwens een zelfstandige ondernemerquote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ook daar behoort deze woning tot de hogere regionen... Natuurlijk zijn er wijken waar het maar een klein optrekje zou zijn, maar het is echt niet zo dat Average Joe groter woont. Wat zeg ik: verre van!
Jij zou eens wat meer tijd in je eigen stellingen moeten besteden, je onkunde en onbenulligheid wordt des te meer duidelijker. Daarnaast stel je drogredenen aan de kaak en bevestig je mijn vooroordeel (wat betreft het gebruiken van smillies) des te meer. Dwaas.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:03 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik heb niets te verbergen....
Jij wel. Lees je eigen reacties maar terug.
Ik ben ondernemer, klopt. Mijn vrouw overigens ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ben je trouwens een zelfstandige ondernemer? Just curious.
Ik ben kalm. Bovendien is het me veel te warm om me ergens druk over te makenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:06 schreef DS4 het volgende:
Overigens, heren... Calm the fok! down! Chill!
Dan bedoelde ik iemand anders... Wie o wie...quote:
De bedoeling is derde week juli. Dat wordt nog hard doorwerken.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wanneer denk je dat je woning volledig opgeleverd kan worden?
Fixed.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jij zou eens wat meer tijd in aan je eigen stellingen moeten besteden
Fixed.quote:je onkunde en onbenulligheid wordt worden des te meer duidelijker.
Dat was ook exact de bedoeling.quote:Daarnaast stel je drogredenen aan de kaak
Ah, dus i.p.v. smilies gebruik jij scheldwoorden...quote:en bevestig je mijn vooroordeel (wat betreft het gebruiken van smillies) des te meer. Dwaas.
Wat zei ik nou!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:14 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Niet weten wanneer op te houden...
Ehmmm, die namaak student begint toch? Ik kop hem alleen maar in.quote:
Allemaal niet relevant. Het is mooi geweest.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Ehmmm, die namaak student begint toch? Ik kop hem alleen maar in.
Oh ja? Ik durf te wedden dat hij alsnog een quasi-bijdehandte opmerking plaatstquote:
Nope.quote:
Jij bent wel de laatste die het over de Nederlandse taal zou mogen hebben. Dit zijn twee voorbeelden. Als je wilt kan ik een hele rij opsommen. Wederom een zwakke vorm van argumentatie. Maar dat ben ik wel van je gewend.quote:
Jij bent de laatste die het over de Nederlandse taal zou mogen hebben. Zo kun je doorgaan, wederom een zwakke vorm van argumentatie. Maar dat ben ik wel van je gewend.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Komt ie weer met zijn 3,25 miljoen....
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
En waar kom je op als je je je gezond verstand gebruikt?
Nee, ik constateer een feit.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:14 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Dat was ook exact de bedoeling.
[..]
Ah, dus i.p.v. smilies gebruik jij scheldwoorden...![]()
Boefje...
Doe eens beter je best, als je dieper in mijn posthistorie duikt kom je vast wel wat tegen wat vermeldenswaardig is.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |