Tja, een vriend van mij heeft als bezorger gewerkt voor een zonnebanken dealer. (En dan de duurdere typen).quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:21 schreef pberends het volgende:
Wie vindt het ook opmerkelijk dat als je op Funda kijkt naar huizen boven een half miljoen dat je vaak apparatuur tegenkomt wat niet bepaald bij het budget van het huis past?
Ik heb dan het vaak over extreem kleine LCD-schermen als tv in de woonkamer, of zelfs die van ouwe beeldpuisten, of PC's van meer dan 10 jaar oud.
Wtf is de deal met dat? Woon je godverdomme in een huis van een half miljoen of meer, probeer dan ook een klein beetje geld uit te geven om bij de tijd te blijven. Van die duizenden euro's aan hypotheekrenteaftrek in het jaar mag je toch wel wat meer verwachten.
Pearle al geprobeerd?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:41 schreef mvdejong het volgende:
(ik mag dan niet in een huis van een halfje wonen, maar ik heb een Loewe Vitros staan, en nog geen LCD-TV gezien die daar qua beeld-kwaliteit in de buurt komt).rekken.
http://link.marktplaats.nl/448819204quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:41 schreef mvdejong het volgende:
ik heb een Loewe Vitros staan, en nog geen LCD-TV gezien die daar qua beeld-kwaliteit in de buurt komt).
Dat is voor het meubel, de tv is gratis.quote:
Best kans dat het huis al 2 jaar of 3 jaar te koop staat en dat ze al een 1,5 jaar een 46 inch 400 herz LED player in huis hebben staanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:21 schreef pberends het volgende:
Wie vindt het ook opmerkelijk dat als je op Funda kijkt naar huizen boven een half miljoen dat je vaak apparatuur tegenkomt wat niet bepaald bij het budget van het huis past?
Ik heb dan het vaak over extreem kleine LCD-schermen als tv in de woonkamer, of zelfs die van ouwe beeldpuisten, of PC's van meer dan 10 jaar oud.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:41 schreef mvdejong het volgende:
maar ik heb een Loewe Vitros staan, en nog geen LCD-TV gezien die daar qua beeld-kwaliteit in de buurt komt).
Mijn CRT doet het nog steeds.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:28 schreef LXIV het volgende:
DISCLAIMER: Schrijver heeft zelf HD-LCD, blu-ray etc, maar pas gekocht toen de CRT stuk was
Zou die van mij het nog steeds doen, dan had ik hem ook nog. Er was blikseminslag in de buurt, toen deed hij het niet meer. Toen ging ik hem repareren, en toen ik de stekker er weer in stak hoorde ik een luide *PENG*.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:28 schreef LXIV het volgende:
DISCLAIMER: Schrijver heeft zelf HD-LCD, blu-ray etc, maar pas gekocht toen de CRT stuk was
Hetzelfde is ook het geval met mijn geluidsinstallatie, kwaliteit uit eind jaren 70, begin jaren 80.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zou die van mij het nog steeds doen, dan had ik hem ook nog. Er was blikseminslag in de buurt, toen deed hij het niet meer. Toen ging ik hem repareren, en toen ik de stekker er weer in stak hoorde ik een luide *PENG*.
Daarna voor het eerst sinds jaren naar een televisiewinkel geweest. Stonden daar niet eens meer 'gewone' televisies!
Ik ook niet!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:23 schreef pberends het volgende:
[..].
Ik heb dan ook geen huis van een half miljoen of meer helaas.
Ik vind het vele malen stijlvoller om een CRT te hebben staan die indertijd top of the bill was en ook de rest van de woning uitgerust met kwaliteitsspullen (die gewoon een eeuwigheid meegaan en dus vaak ook na 20 jaar niet of nauwelijks aan vervanging toe zijn), dan in een klein kuthuisje een 65" hangen die dan voor de obligate lack salontafel staat, met daarachter de eerste de beste afgrijselijke bank van de Ikea, spuitwerk op de muren, laminaat van de gamma en een lamp van massive.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:21 schreef pberends het volgende:
En je ex dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:23 schreef pberends het volgende:
[..].
Ik heb dan ook geen huis van een half miljoen of meer helaas.
Die herken je aan een grote boekenkast in de woonkamer.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat zijn van die mensen die boeken lezen, naar de radio luisteren en klassieke concerten bezoeken.
Of in de studeerkamer.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die herken je aan een grote boekenkast in de woonkamer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |