abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97708082
Wie vindt het ook opmerkelijk dat als je op Funda kijkt naar huizen boven een half miljoen dat je vaak apparatuur tegenkomt wat niet bepaald bij het budget van het huis past?

Ik heb dan het vaak over extreem kleine LCD-schermen als tv in de woonkamer, of zelfs die van ouwe beeldpuisten, of PC's van meer dan 10 jaar oud.

Wtf is de deal met dat? Woon je godverdomme in een huis van een half miljoen of meer, probeer dan ook een klein beetje geld uit te geven om bij de tijd te blijven. Van die duizenden euro's aan hypotheekrenteaftrek in het jaar mag je toch wel wat meer verwachten.
pi_97708266
Een huis van een half miljoen.. gast dat is niet héél veel hoor! :)
Ajax Amsterdam
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:28:53 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_97708409
Omdat je de plasma-tv's, blue-ray spelers en dat soort spullen nu eenmaal vooral bij de onderklasse aantreft. "Fatsoenlijke" mensen wachten gewoon totdat hun oude TV kapot gaat voordat ze een nieuwe kopen. Proletariaat sluit een PL-etje af om meteen zo'n flatscreen in huis te hebben voor 2000 euro. (Kost je maar 100 euro pm).
.
En vervolgens een half jaar later verschijnen ze in een of ander links actualiteitenprogramma, waarin ze huilend vertellen van slechts 50 euro per maand hun gezin te eten moeten geven. Waarop naïeve babyboomers toch weer PVDA aankruisen op hun stembiljet "want is is belachelijk dat in een rijk land als Nederland mensen van 50 euro moeten rondkomen"
Dat het voeren van hun gezin minder prioriteit heeft dan het aflossen van de leningen, roken, drinken, autorijden et cetera, dat zeggen ze er niet bij.

DISCLAIMER: Schrijver heeft zelf HD-LCD, blu-ray etc, maar pas gekocht toen de CRT stuk was
The End Times are wild
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:29:26 #4
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_97708427
Fundalinkjes bitte!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_97708843
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:21 schreef pberends het volgende:
Wie vindt het ook opmerkelijk dat als je op Funda kijkt naar huizen boven een half miljoen dat je vaak apparatuur tegenkomt wat niet bepaald bij het budget van het huis past?

Ik heb dan het vaak over extreem kleine LCD-schermen als tv in de woonkamer, of zelfs die van ouwe beeldpuisten, of PC's van meer dan 10 jaar oud.

Wtf is de deal met dat? Woon je godverdomme in een huis van een half miljoen of meer, probeer dan ook een klein beetje geld uit te geven om bij de tijd te blijven. Van die duizenden euro's aan hypotheekrenteaftrek in het jaar mag je toch wel wat meer verwachten.
Tja, een vriend van mij heeft als bezorger gewerkt voor een zonnebanken dealer. (En dan de duurdere typen).

Juist bij de mensen die niets extra te makken hebben, kreeg hij de beste fooi. En bij de 'villa's' was het vaak helemaal niets. Die mensen zitten nu eenmaal vaak op de centen.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:41:12 #6
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_97708883
Vaak zijn dit ook mensen die juist vroeg zijn ingestapt in de nieuwe technologieen. Ze hebben een kleine LCD, omdat de eerste LCD's nog klein waren, of ze hebben nog een klassieke TV omdat ze kort voor de LCD-rage een top-kwaliteit 100 Hz exemplaar gekocht hebben, die nog steeds een beter beeld levert dan wat er momenteel op LCD-gebied leverbaar is (ik mag dan niet in een huis van een halfje wonen, maar ik heb een Loewe Vitros staan, en nog geen LCD-TV gezien die daar qua beeld-kwaliteit in de buurt komt).

Waarom ze niet met de nieuwste trends mee zijn gegaan ? Waarom denk je dat het huis te koop staat ? Vermoedelijk omdat ze het financieel allemaal niet konden trekken.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_97709317
ok.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_97709413
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:41 schreef mvdejong het volgende:
(ik mag dan niet in een huis van een halfje wonen, maar ik heb een Loewe Vitros staan, en nog geen LCD-TV gezien die daar qua beeld-kwaliteit in de buurt komt).rekken.
Pearle al geprobeerd?
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:56:02 #9
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_97709529
quote:
ik heb een Loewe Vitros staan, en nog geen LCD-TV gezien die daar qua beeld-kwaliteit in de buurt komt).
http://link.marktplaats.nl/448819204

75 euro op marktplaats
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:59:29 #10
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_97709698
Moet iemand met een miljoen op de bank een goedkope auto rijden, of moet dat per se een slurpende benzinebak van 2000kg zijn?

Ik vind het triester dat je op Funda gaat speuren naar wat voor apparatuur mensen hebben staan in dr huis.
Ook hoi !
pi_97709768
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef michaelmoore het volgende:
75 euro op marktplaats
Dat is voor het meubel, de tv is gratis. :+

En dan nog wil het niet hebben... Loewe... :r
  zaterdag 4 juni 2011 @ 21:01:27 #12
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_97709782
quote:

Best kans dat het huis al 2 jaar of 3 jaar te koop staat en dat ze al een 1,5 jaar een 46 inch 400 herz LED player in huis hebben staan _O- _O- _O-

Dus P. Berends hele foute conclusie vrees ik
:{w ^O^
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_97709914
quote:
maar ik heb een Loewe Vitros staan, en nog geen LCD-TV gezien die daar qua beeld-kwaliteit in de buurt komt).

_O-
pi_97710010
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:28 schreef LXIV het volgende:

DISCLAIMER: Schrijver heeft zelf HD-LCD, blu-ray etc, maar pas gekocht toen de CRT stuk was
Mijn CRT doet het nog steeds. 8-)
  zaterdag 4 juni 2011 @ 21:20:07 #15
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_97710669
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:06 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Mijn CRT doet het nog steeds. 8-)
Zou die van mij het nog steeds doen, dan had ik hem ook nog. Er was blikseminslag in de buurt, toen deed hij het niet meer. Toen ging ik hem repareren, en toen ik de stekker er weer in stak hoorde ik een luide *PENG*.
Daarna voor het eerst sinds jaren naar een televisiewinkel geweest. Stonden daar niet eens meer 'gewone' televisies!
The End Times are wild
pi_97710817
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:28 schreef LXIV het volgende:
}:|.

Ik heb dan ook geen huis van een half miljoen of meer helaas.
pi_97710899
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zou die van mij het nog steeds doen, dan had ik hem ook nog. Er was blikseminslag in de buurt, toen deed hij het niet meer. Toen ging ik hem repareren, en toen ik de stekker er weer in stak hoorde ik een luide *PENG*.
Daarna voor het eerst sinds jaren naar een televisiewinkel geweest. Stonden daar niet eens meer 'gewone' televisies!
Hetzelfde is ook het geval met mijn geluidsinstallatie, kwaliteit uit eind jaren 70, begin jaren 80.
Was toen een rib uit mijn lijf maar nu het na 30 jaar nog steeds prima klinkt was het eigenlijk een koopje. :)
  zaterdag 4 juni 2011 @ 21:38:48 #18
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_97711607
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:23 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik ook niet!
The End Times are wild
pi_97714404
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:53 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Pearle al geprobeerd?
:D _O-
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_97715506
quote:

Ik vind het vele malen stijlvoller om een CRT te hebben staan die indertijd top of the bill was en ook de rest van de woning uitgerust met kwaliteitsspullen (die gewoon een eeuwigheid meegaan en dus vaak ook na 20 jaar niet of nauwelijks aan vervanging toe zijn), dan in een klein kuthuisje een 65" hangen die dan voor de obligate lack salontafel staat, met daarachter de eerste de beste afgrijselijke bank van de Ikea, spuitwerk op de muren, laminaat van de gamma en een lamp van massive.

Heb ik nu een beetje jouw woonkamer omschreven?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_97722902
Dat zijn van die mensen die boeken lezen, naar de radio luisteren en klassieke concerten bezoeken.
pi_97722967
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:23 schreef pberends het volgende:

[..]

En je ex dan?
pi_97722998
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik ook niet!
In guldens al in 1997. :P
pi_97723051
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat zijn van die mensen die boeken lezen, naar de radio luisteren en klassieke concerten bezoeken.
Die herken je aan een grote boekenkast in de woonkamer.
pi_97723542
quote:
2s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die herken je aan een grote boekenkast in de woonkamer.
Of in de studeerkamer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')