abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:24:16 #26
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_98250773
Nu verliest het topic toch wel zn geloofwaardigheid.
Ook hoi !
pi_98263135
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:24 schreef Inlognaam het volgende:
Nu verliest het topic toch wel zn geloofwaardigheid.
Ik ben helaas serieus, wat heb ik er aan als ik Allsecur zwart maak?
  donderdag 16 juni 2011 @ 20:01:21 #28
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_98263466
Tja, wat heb je eraan om een neptopic te starten? Niets, maar toch zijn er genoeg zieltjes die het leuk vinden en kennelijk er blij van worden.

Maar waarom zou een verzekeraar opeens de rekening bij jouw neerleggen omdat je zogenaamd niet eerlijk bent over je rug. Die hele rug doet totaal niet terzake. Je hebt recht op een vervangende auto en in welke gezondheid je verkeert staat hier los van.

Als dit echt is, dan zou ik die verzekeraar zo zwart maken als het maar kan. Dit kunnen ze gewoon niet maken.
Ook hoi !
pi_98263874
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:01 schreef Inlognaam het volgende:
Tja, wat heb je eraan om een neptopic te starten? Niets, maar toch zijn er genoeg zieltjes die het leuk vinden en kennelijk er blij van worden.

Maar waarom zou een verzekeraar opeens de rekening bij jouw neerleggen omdat je zogenaamd niet eerlijk bent over je rug. Die hele rug doet totaal niet terzake. Je hebt recht op een vervangende auto en in welke gezondheid je verkeert staat hier los van.

Als dit echt is, dan zou ik die verzekeraar zo zwart maken als het maar kan. Dit kunnen ze gewoon niet maken.
Die 300 euro voor die vervangende auto is denk ik nog niet eens het belangrijkste. Want als dat aanvaard wordt door TS is de (logische) volgende stap dat met dezelfde reden ook de vergoeding van de auto van TS niet doorgaat.

Het aanhalen van de rug doet mij namelijk denken dat ze onder de hele verzekering uit willen (omdat de schade door de brand dit keer vele malen groter is dan in december, toen er hooguit braakschade was en er misschien wat inhoud uit de auto miste)
pi_98264267
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:42 schreef comradvlad het volgende:

[..]

Er staat wel: Bijzonderheden(bij diefstal)
Als de auto gestolen is, nemen
wij 30 dagen de tijd om de auto
op te (laten) sporen, voordat wij
de schade vergoeden. U krijgt
als vervangend vervoer een
gelijkwaardige auto gedurende
maximaal 30 dagen.

Er word nergens aangegeven dat dit max 30 dagen per jaar is of dat ik maar bijv. één keer per jaar gebruik van mag maken.
Erg lekkere regeling not, erg duidelijk ook not
Ik lees het namelijk zo dat je tijdens het opsporen van de auto een vervangende auto kan krijgen, dus maximaal 30 dagen als ze 30 dagen of meer nodig hebben (of hem nooit meer terugvinden) maar minder als je eigen auto eerder terug is. Nu je auto op 1 juni alweer terug is (welliswaar onherstelbaar beschadigd, maar hij is terug) zouden ze kunnen zeggen dat de "diefstal" vervanging afgelopen is op 1 juni.
pi_98264355
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:11 schreef frederik het volgende:

[..]

Die 300 euro voor die vervangende auto is denk ik nog niet eens het belangrijkste. Want als dat aanvaard wordt door TS is de (logische) volgende stap dat met dezelfde reden ook de vergoeding van de auto van TS niet doorgaat.

Het aanhalen van de rug doet mij namelijk denken dat ze onder de hele verzekering uit willen (omdat de schade door de brand dit keer vele malen groter is dan in december, toen er hooguit braakschade was en er misschien wat inhoud uit de auto miste)
Daar maak ik me dus ook zorgen over dat ze straks zeggen ja meneer is niet eerlijk dus wij willen hem niet meer verzekeren en krijgt van ons niks. Ik had na de koop nog door VW een Dynadio installatie laten inbouwen en daarvoor zelfs een extra dekking afgesloten, nu maar hopen dat ik dat vergoed krijg.
pi_98264521
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:20 schreef frederik het volgende:

[..]

Erg lekkere regeling not, erg duidelijk ook not
Ik lees het namelijk zo dat je tijdens het opsporen van de auto een vervangende auto kan krijgen, dus maximaal 30 dagen als ze 30 dagen of meer nodig hebben (of hem nooit meer terugvinden) maar minder als je eigen auto eerder terug is. Nu je auto op 1 juni alweer terug is (welliswaar onherstelbaar beschadigd, maar hij is terug) zouden ze kunnen zeggen dat de "diefstal" vervanging afgelopen is op 1 juni.
Waarom belt Allsecur mij dan op 4 juni alsnog om een auto te geven en nu een bedrag eist. Meneer aan de telefoon had het duidelijk over de rugklachten, dat de auto al was gevonden baatte hem niet echt. Ik zou dus geen goede informatie hebben verschaft en er zou dus niks mis zijn met mijn rug en dus valse informatie en geen recht erop blijkbaar en nu moet ik dus betalen ervoor. Met veel bellen en moeite eindelijke een auto geregeld blijft het bijna twee weken stil en nu krijgen ze opeens iets van: Hey laat hem lekker dokken! Dit kan allemaal zomaar?
  woensdag 27 juli 2011 @ 12:32:50 #33
267483 aeromax
fox7550 at mail dot com
pi_99999347
En hoe is het nu afgelopen dan?
fox7550
pi_99999985
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:32 schreef aeromax het volgende:
En hoe is het nu afgelopen dan?
Mensen die om hulp vragen en de afloop niet posten :r
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn