Moet je in de applicatie doen...quote:Op zondag 5 juni 2011 13:09 schreef Refurb het volgende:
Ik heb hem, kan hem benaderen met mijn mobiel via netwerk van operator.
Maar hoe kan ik het beveiligen met wachtwoord?
Hij staat nu op poort 80
telnet met je VU+quote:Op maandag 6 juni 2011 17:48 schreef Refurb het volgende:
/\
Jaja, via mobiel werkt hij hoor.
Alleen jammer dat er geen wachtwoordapplicatie zit ingebouwd in het menu van de Vu+
Daar heb ik een wachtwoord opstaan, maar dat is alleen om FTP.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
telnet met je VU+
doe passwd
en stel er 1in
hmm.. ik meende dat je dat ook kon beveiligenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:42 schreef Refurb het volgende:
[..]
Daar heb ik een wachtwoord opstaan, maar dat is alleen om FTP.
Ik wil hem alleen bereiken via HTTP. Daar krijg ik dan een webpagina met een overzicht van alle zenders.
hmm..quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:14 schreef Refurb het volgende:
^
Ja klopt wel
Maar met telnet is alleen het wachtwoord bij de ftp-gebruikersnaam te wijzigen.
Ja, maar dat gaat nergens.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hmm..![]()
dan moet je t op de WEBIF zelf veranderen
hmm.. zal even een kennis vragen danquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:18 schreef Refurb het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat nergens.
Anders had ik het zelf wel gedaan
je praat voor mij erg snel,doe eens in jip en janneke taal...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:06 schreef JF_ het volgende:
Thuis VPN servertje opzetten, vanuit verwegistan tunneltje bouwen, klaar.
Het werkt al, er moet gewoon een wachtwoord op.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:49 schreef GodZZila het volgende:
in de stream wordt keihard je interne ip adress gezet.
Je kan extern de link wel gaan openen. Maar hij verwijst dan naar het interne ipadress wat dan dus niet werkt.
Wat je dan zou moeten doen is zorgen dat je een pc/server in je netwerk hebt staan die de stream gaat reencoden en dan via een bepaalde poort naar buiten stuurt. (Wat je dan in je router hebt geforward naar je pc/server)
IN de code is het ook mogelijk om die dingen te gaan aanpassen maar dat ligt er weer aan welke image je gebruikt. Ik gebruik zelf openpli. En heb dit vorig jaar aangepast voor toen ik op vakantie was. Echter internet verbinding is niet snel genoeg om het te streamen. Met SD zenders heb je namelijk al een upload nodig van minmaal 4mbit. en met HD zenders 20mit.
Dus beste mogelijkheid is denk ik misschien nog wel een kroegje opzoeken of uitzending gemist.
Of toch renencoden van een stream. MAar daar heb je wel iets meer kennis voor nodig dan basis computer kennis.
Klopt niet, want op mijne staat er wel een wachtwoord op de webpaginaquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:14 schreef Refurb het volgende:
^
Ja klopt wel
Maar met telnet is alleen het wachtwoord bij de ftp-gebruikersnaam te wijzigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |