Al eens geportforward?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:11 schreef Refurb het volgende:
Nee, heb het IPv4 adres vast gezet. Veranderd dus niet meer.
Zoek eerst het verschil eens op tussen je ip adres op de grote boze buitenwereld en je interne ip range.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:11 schreef Refurb het volgende:
Je kan je je buiten adres niet vastzetten, die deelt je provider uit door middel van DHCP.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:11 schreef Refurb het volgende:
Gebruikt je provider niet een proxy oid.? want dan moet je dus ook de poort van de proxy weten om binnen te komen, maar waarschijnlijk is deze wel random en kun je denk ik niet zomaar een aanvraag op zo'n poort doenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:28 schreef Refurb het volgende:
Ja, ik bedoel dat mijn IPv4-adres (interne/lokale) ip niet veranderd omdat ik die heb vastgezet. Mijn IP-adres voor de "buitenwereld" is nog nooit veranderd sinds ik hem heb.
Ja, als je het wilt zien wel ja maar als je klaar bent kan het rustig uit staan hoor...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:30 schreef PiRANiA het volgende:
Een apparaat waarvan je de webinterface wilt zien moet wel aan staan.
Dan klopt er iets niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:33 schreef Refurb het volgende:
Als het apparaat in stand-by staat kan ik hem ook benaderen en zenders ontvangen hoor.
Maar ik heb de poort 8001 geforwarded. Als ik dan 86.xx.113.1xx:8001 (natuurlijk zonder X-jes, heb deze hier laten zien i.v.m. veiligheid) intyp in mijn browser krijg ik de melding: NO SERVICE
Waarom lukt het nu niet dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:24 schreef Refurb het volgende:
Mijn router is Thomson TG789vn/KPN Experia Box.
Ja, wel eens geportforward hoor
aduh, je 86 adres is altijd hetzelfde voor je router, dat is namelijk je wan adres Randy!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:42 schreef Refurb het volgende:
Ja, intern naar het ip van de Vu+ Duo dus 192.168.2.146:8001
[ afbeelding ]
Ik kan hem niet toewijzen aan 86.xx.113.1xx, die staat niet in de lijst hierboven. Alleen interne ip's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |