Nee?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
KENNEN JULLIE DEZE NOG... nog... nog....
Klinkt als een gezellige avond.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
Neus vol, ogen wijd open en springen!
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zit te verhongeren bij Carool, de bezorger komt maar niet..
Ik had beter thuis kunnen blijven en draaien
tuurlijk niet, je zit nu in gezelschap van carool! dat is honger lijden waardquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zit te verhongeren bij Carool, de bezorger komt maar niet..
Ik had beter thuis kunnen blijven en draaien
ik had kippensoep en daarna een dikke hamburgerquote:
Daar heb je wel gelijk in natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tuurlijk niet, je zit nu in gezelschap van carool! dat is honger lijden waard
komkommer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik had kippensoep en daarna een dikke hamburgerop brood, sla, komkommer, wortel en ananas erbij
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, Carool voelde meer voor echt vleesch
Jij hebt ook gelezen dat de bacterie waarschijnlijker van vlees komt?quote:
Ja maar de nummers moeten ook nog eens een beetje aansluiten en mooi in elkaar overlopenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon klik & sleep!Oftewel sleur en pleur!
is bij mij toch ook niet zoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ja maar de nummers moeten ook nog eens een beetje aansluiten en mooi in elkaar overlopen
Klinkt goed, op de ananas naquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik had kippensoep en daarna een dikke hamburgerop brood, sla, komkommer, wortel en ananas erbij
Nou, dat ben ik niet helemaal met je eens hoor..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is bij mij toch ook niet zo
Oh, dus McSteamy is er ook?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, Carool voelde meer voor echt vleesch
Truequote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou dan, da's toch beter dan muziekjes draaien?
hoe dans je hierop? doe eens filmpje makenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
Dit nummer vind ik trouwens echt tof. Heb ik toentertijd echt zóveel uren op gedanst..
Ouch, u is van voor 1970?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
Dit nummer vind ik trouwens echt tof. Heb ik toentertijd echt zóveel uren op gedanst..
Laatste keer dat ik dat voordeed ging er een vaas aan diggelen en kreeg ik sex-ontzegging, dus dat lijkt me geen goed planquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe dans je hierop? doe eens filmpje maken
In dat geval ligt er een koeienbil op jullie bord nuquote:
Oh seks ontzegging gebeurt niet. als jij een filmpje maakt, krijg je van mij een voucher voor de wallenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat voordeed ging er een vaas aan diggelen en kreeg ik sex-ontzegging, dus dat lijkt me geen goed plan
Hehehe okee dan!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
1970, maar dit nummer was in de 80's erg populair in de breakdance scene.
En kip, en nog meerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval ligt er een koeienbil op jullie bord nu
Zoeentje gaat bij mij bij het grof vuilquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat voordeed ging er een vaas aan diggelen en kreeg ik sex-ontzegging, dus dat lijkt me geen goed plan
Het is dat ik dat type man niet ben anders zou ik wel tempted zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh seks ontzegging gebeurt niet. als jij een filmpje maakt, krijg je van mij een voucher voor de wallen
De vaas, iemand die zo danst, of iemand die seksontzegging geeft?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoeentje gaat bij mij bij het grof vuil
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Het is dat ik dat type man niet ben anders zou het wel tempting zijn.
Dat laatstequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
De vaas, iemand die zo danst, of iemand die seksontzegging geeft?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
Knetter, ken je 'squeeze'? Komt er nu aan, met 'tempted'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |