oh valt nog meequote:
Dank je, dit was voor mij ook de eerste keer dat ik zoiets doequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:31 schreef mr-green het volgende:
[..]
je hebt wel smaak(was vanmiddag bij een demo van een gitarist en dit soort muziek speeld hij ook)
Yep, that's me.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh valt nog meeik dacht al aan een vies oud mannetje in zo'n typische grijze jas, met 3 vieze haren glad over zijn kale schedel gekamt
haahaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh valt nog meeik dacht al aan een vies oud mannetje in zo'n typische grijze jas, met 3 vieze haren glad over zijn kale schedel gekamt
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou wel luisteraars,, hihi komt tie.... trekken
Whoooaaa, je zou, theoretisch, mijn pa kunnen zijnquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Net zo'n ranzige ouwe grijze hengst, dat idee
jij bent toch net zo oud als mij?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whoooaaa, je zou, theoretisch, mijn pa kunnen zijn
Begin er dan niet overquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
Wellicht dat er morgen door ons (faye en naatje) gedraaid gaat worden, maar niets is zeker.
Top man!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:27 schreef Dhaha het volgende:
Vanavond 22:00
Dhaha en Kapiteinkringspier, LIVE (in de echte wereld, achter dezelfde pc)
Met live gelul en live prankcalls en live muziek
Het was meer dat ik een teken van leven wilde gevenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Begin er dan niet overOns wellicht doodgooien met een blije mus, durf je wel.
haha jij moet met mijn gitaar leraar gaan chillen. Die komt ook altijd aanzetten met dit soort muziekquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
Patti Smith iemand?
[ afbeelding ]
Zet ik hier nu achter namelijk.
Okee dan!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dit volgende nummer is imho haar beste nummer ooit.
Dan kan je ook gewoon hoi zeggen!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het was meer dat ik een teken van leven wilde geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |