Als jij 't zegtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben echt raar, ga ik iets anders downloaden
Duidde op het eerste stuk van je zinquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja nee ik dacht ik klik daar op en dan download ik ccleaner, krijg ik iets anders
Ow. Zet dat stuk dan schuin, of zet er een lijntje onder. Of maak het vetgedrukt, wat heb ik hier nou aan Sandertje.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Duidde op het eerste stuk van je zin![]()
.
Lesje voor de volgende keerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ow. Zet dat stuk dan schuin, of zet er een lijntje onder. Of maak het vetgedrukt, wat heb ik hier nou aan Sandertje.
Maak er even Film, bier en chips van?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:19 schreef Maraca het volgende:
Even de TT aangepast. Maar kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is?
Nee, jullie gaan vanavond aan de colaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:20 schreef xCore het volgende:
[..]
Maak er even Film, bier en chips van?
Het is niet voor niks zaterdagavond
In 't algemeen? De wereld? Nederland? Terschelling?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:19 schreef Maraca het volgende:
Even de TT aangepast. Maar kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is?
Volendam.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
In 't algemeen? De wereld? Nederland? Terschelling?
Of FOK!? De sc? EXA?
In de EXA SCquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
In 't algemeen? De wereld? Nederland? Terschelling?
Of FOK!? De sc? EXA?
Als ik sinds vanochtend 7 uur aan het werk ben en nog geen uur thuis ben mag ik een pilsje pakkenquote:
Zeg het haar!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:25 schreef xCore het volgende:
[..]
Als ik sinds vanochtend 7 uur aan het werk ben en nog geen uur thuis ben mag ik een pilsje pakken![]()
Zo! Dat je 't ff weet!
Ik ben er nog hoiquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:30 schreef xCore het volgende:
Dooie boel hier zeg! Is iedereen de stad in of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |