Doe mij wat brengen, ik mag niet meer autorijden, anders was ik het komen halen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:10 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Thai Sweet Chili en Ketchup sjips hier
ik ga losquote:
mag ook niet meer autorijden, tenminste, 10 flesjes bier is teveel voor autorijden, niet?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:10 schreef xCore het volgende:
[..]
Doe mij wat brengen, ik mag niet meer autorijden, anders was ik het komen halen.
En daarom zei ik dat je aan de cola moest gaanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:10 schreef xCore het volgende:
[..]
Doe mij wat brengen, ik mag niet meer autorijden, anders was ik het komen halen.
JA WE DOEN HET ALLEMAAL JE WEET MATTIEquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:11 schreef xCore het volgende:
[..]
Ja we doen het allemaal
ja we doen het allemaal
lurkinging mod is lurkinggg.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
En daarom zei ik dat je aan de cola moest gaan
Modsquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga weg.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk het wel, ik zou het in ieder geval niet proberenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:11 schreef ThaTim het volgende:
[..]
mag ook niet meer autorijden, tenminste, 10 flesjes bier is teveel voor autorijden, niet?
Te laat!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
AMquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie van jullie eheft zn rijbewijs dan al?
quote:
Zou knap zijn als ik na 2 lessen al meteen mn rijbewijs had.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie van jullie eheft zn rijbewijs dan al?
Ja klopt, maar had 'm al toen ik 16 was jeweets om brommer te rijden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
AM krijg je ook als je eje B krijgt D:
[..]
Ik ben een vrouw ik mag dat. derp.gif
jij maakt zo'n miljoen fouten, jij krijgt nooit je rijbewijsquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou knap zijn als ik na 2 lessen al meteen mn rijbewijs had.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou knap zijn als ik na 2 lessen al meteen mn rijbewijs had.
quote:
ohjaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja klopt, maar had 'm al toen ik 16 was jeweets om brommer te rijden.
hard dit hard heel hardquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:17 schreef ThaTim het volgende:
[..]
jij maakt zo'n miljoen fouten, jij krijgt nooit je rijbewijs
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:17 schreef ThaTim het volgende:
[..]
jij maakt zo'n miljoen fouten, jij krijgt nooit je rijbewijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |