Dat hier nog geen topic van is.. Het is tenslotte de nieuwe club van van Nistelrooy..quote:
Málaga Club de Fútbol is een Spaanse voetbalclub uit de Andalusische stad Málaga. De club speelt sinds 2008 in de Primera División. De club speelt in het gezellige en sfeervolle Estadio La Rosaleda dat plaats biedt voor 28.693 toeschouwers. Een Qatarese sjeik, luisterend naar de naam Abdallah Ben Nasser Al-Thani, is de nieuwe eigenaar van Malaga CF. De steenrijke Arabier heeft zo'n 25 miljoen euro betaald voor de ploeg uit de Spaanse Primera División.
Málaga CF ontstond in 1994 uit Club Deportivo Málaga en Atlético Malagueño. Via lagere divisies wist de club in 1999 op te klimmen tot in de Primera División. In 2002 wist Málaga CF zelfs via de Intertoto Cup een plaats in de UEFA Cup te veroveren. Vier jaar later, in 2006 degradeerde Málaga CF echter naar de Segunda División A. Dat jaar was sowieso geen goed jaar voor de club, want Málaga B gedegradeerde eveneens. Het tweede elftal, dat vanaf 2004 in de Segunda A speelde, zakte af naar de Segunda División B. In 2008 keerde Málaga CF na een tweede plaats achter CD Numancia in het seizoen 2007/2008 terug in de Primera División. In de eerste speelronde van de Primera División dit jaar stonden ze gedeelde eerste plaats met Getafe, beide op een doelsaldo van drie.
De Spaanse voetbalclub heeft een korte historie maar heeft al wel 2 clubiconen. Julio César Dely Valdés bezorgde zijn club in het seizoen 2002/2003 een plaats in het UEFA Cuptoernooi. De aanvaller uit Panama was in het begin Málaga CFvan de 21e eeuw een van de drijvende krachten van de ploeg. Het spitsenkoppel werd bij Málaga CF toen gevormd door Valdés samen met de Uruguayaan Darío Debray Silva Pereira. Het toenmalige spitsenkoppel was in de Primera División een plaag voor veel Spaanse topclubs. De Uruguayaan had in 2006 echter een auto-ongeluk, waarbij Silva zijn rechterbeen verloor. De aanvaller was toen genoodzaakt om zijn carrière als profvoetballer te beëindigen.
Meestal gebeurd het helaas niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:15 schreef Examen2011 het volgende:
Bij dit soort clubs hoop ik altijd dat ze degraderen.
Man City is toch ook 3e geworden. Dus wat lul je nou stom.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:46 schreef Mr.Mackey. het volgende:
nou en,het hoogste wat ze kunnen worden is 5 e of 6 e,nee daar ben je blij mee.
Niet noodzakelijk. Als ze genoeg blijven kopen is de CL best haalbaar met de huidige staat van de Primera División. Zelfs nummer drie, Valencia, was al enorm instabiel dit seizoen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:46 schreef Mr.Mackey. het volgende:
nou en,het hoogste wat ze kunnen worden is 5 e of 6 e,nee daar ben je blij mee.
Nee. Bij Vitesse was het allemaal grootspraak. Málaga koopt ook echt spelers.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit wordt eerder het Vitesse van de Primera Division.
Zul je zien dat ze over een paar jaar gewoon Champions League spelen. Zit je daar met je 'Malagaquote:
Dat zou me niks verbazen als je het gat tussen de nummer 2>3 en 3>4 ziet. Door Real en Barcelona zullen de eerste 4 plekken toch wel voldoende blijven voor CL voetbal.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze over een paar jaar gewoon Champions League spelen. Zit je daar met je 'Malaga'
Over paar jaar draag jij gewoon een Malaga shirtje..quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze over een paar jaar gewoon Champions League spelen. Zit je daar met je 'Malaga'
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over paar jaar draag jij gewoon een Malaga shirtje..
Goede investering dat wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Mijn pa heeft in 2003 nog een shirtje van Malaga gekocht voor 10 euro, dat zal nu wel niet meer lukken
Volgensmij is hij dan zelf kapot na 1 wedstrijd..quote:Op zondag 5 juni 2011 21:11 schreef Santello het volgende:
Malaga gaat een topper worden in FIFA 12
Tegenstander kapot maken met RvN
nieuw stadion zit in de pipeline....68000 zitplaatsenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mooi stadion, kut wijk, maar gelukkig staan er van die zwervers die je auto in de gaten houden voor een euro
Check ebayquote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Mijn pa heeft in 2003 nog een shirtje van Malaga gekocht voor 10 euro, dat zal nu wel niet meer lukken
Van Nistelrooij en Baptista scoren samen 100 doelpunten per seizoen dus dan is een tegendoelpunt niet zo erg.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:36 schreef Hamilcar het volgende:
Ze krijgen wel een snelle achterhoede met Demichelis en Mathijsen centraal.
maar dan met een ander aankoopbeleid en strategie.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:47 schreef solofarie het volgende:
Malaga wordt het Manchester City van Spanje
Of het faalt net zo hard als Vitesse!
Die schiet die bal door iedereen heenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:57 schreef Nitrouz het volgende:
Drogba, als die komt jongen, direct kampioen.
Ik zeg hattrick voor das Phantomquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:00 schreef guapo het volgende:
21 augustus opening nieuw seizoen. Eerste wedstrijd meteen tegen Barca
Zo. Daar faal ik hardquote:
kan nog niet, pas rond half augustus te koop.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:11 schreef vak428 het volgende:
weet iemand waar je het shirt van malaga van t seizoen 2011/2012 online kan bestellen?
Haha, moi aussi.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:10 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk dat ik Malaga vaak ga kiezen bij FIFA en PES. 40 mil voor Sneijder.
okee, maar malage heeft op hun site geen online fanshop:/ dus dat word gwn goed googlen denk ik:Squote:Op zondag 10 juli 2011 16:10 schreef guapo het volgende:
[..]
kan nog niet, pas rond half augustus te koop.
Hou hun officiele website maar in de gaten.
Uiteindelijk heb je daar niet zo veel aan nee. Heel dat Malaga, ik geloof niets in dat zogenaamde leuke project van hun.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:17 schreef Biertjuhhhh het volgende:
allemaal goeie spelers halen en dan een van de meeste waardeloze verdedigers achterin hebben staan
Mister Intikker bedoel je.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zo. Daar faal ik hard![]()
Laat ik me corrigeren door te zeggen: Ik voorspel een hattrick voor Ruud van Gol
SPAMMMMM!!!!!!!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 07:29 schreef 123marit het volgende:
weet iemand hoe ik aan een kinder teneu-tje kan komen van malaga ?
normaal koop ik altijd bij rene van *die oplichters-site* maar die heeft ze helaas niet...wel vele andere
Hoor graag als iemand het weet
Die Sheikh zit er nog gewoon.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:45 schreef Seamonkey- het volgende:
Gaaf om te zien dat sinds die sjeik weg is het alleen maar beter gaat
BIJNA BIJNA BIJNA!!!!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:13 schreef Doublepain het volgende:
Team speelt echt fantastisch, zul je zien dat ze 3de worden en halve finale CL bereiken..
Kom op zeg, je gaat ons toch niet wijsmaken dat je voor zo'n Spaanse kutclub bent.. Zonder die Sjeikmans had niemand ooit van Malaga gehoord, nietszeggende club..quote:
Sjeik doet daar bijna niks meer hoor, dit was de laatste jaar dat Malaga Europees speeldequote:Op woensdag 10 april 2013 00:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kom op zeg, je gaat ons toch niet wijsmaken dat je voor zo'n Spaanse kutclub bent.. Zonder die Sjeikmans had niemand ooit van Malaga gehoord, nietszeggende club..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |