Zou ook wel leuk zijn zodat we kunnen zien of er een stijgende (of dalende) lijn in zit qua luisteraars.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:34 schreef Zokunen het volgende:
Dat is wel erg jammer, vond het altijd wel leuk om te zien.
Geen dank.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:36 schreef sharr het volgende:
I'M BACK DANKJEWEL VOOR JULLIE TR'S EN VEEL PLEZIER MET DEZE GEWELDIGE RADIOZENDER
GROETJES SHARON
Dat idd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zou ook wel leuk zijn zodat we kunnen zien of er een stijgende (of dalende) lijn in zit qua luisteraars.
tot op Pinkpopquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:36 schreef sharr het volgende:
I'M BACK DANKJEWEL VOOR JULLIE TR'S EN VEEL PLEZIER MET DEZE GEWELDIGE RADIOZENDER
GROETJES SHARON
Er is een vet kekke google api die dat kan volgens mij.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zou ook wel leuk zijn zodat we kunnen zien of er een stijgende (of dalende) lijn in zit qua luisteraars.
Vertel..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Er is een vet kekke google api die dat kan volgens mij.
Klopt. Die gebruiken wij ook voor de websites op 't werk. Weet alleen niet hoe dat heetquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Er is een vet kekke google api die dat kan volgens mij.
Ja, dat is echt mijn favoriete groentequote:
Care 2 sharequote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat is echt mijn favoriete groente
Ik heb drie heerlijke spinazierecepten
Deze ook?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is echt mijn favoriete groente
Ik heb drie heerlijke spinazierecepten
Moet ik ze opzoeken, een lasagna met blauwe kaas en bechamelsaus recept, een canneloni met ricotta recept en een gnocchi met zongedroogde tomaten recept. En uiteraard overal spinazie bijquote:
Nee, pasta recepten. Maar dat ziet er ook jammie uitquote:
Jij mag een keer koken voor mijquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
Moet ik ze opzoeken, een lasagna met blauwe kaas en bechamelsaus recept, een canneloni met ricotta recept en een gnocchi met zongedroogde tomaten recept. En uiteraard overal spinazie bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |