Awwquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:44 schreef ErikHoevenaars het volgende:
en fakking zenuwachtig voor normeringen havo
quote:
Ik ben nooit zo'n hunter geweest en ik heb me tot dusver prima gedragen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
nog niets, ik denk er nog even over na
als ik zou kunnen jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:45 schreef Dastan het volgende:
motorbloempje, zou jij niet ook nog even langskomen bij de meet?
Alweerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heftige discussie hoor in Userfoto's.
Als niemand je maar zag!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, het was even wikken en wegen, maar uiteindelijk toch voor gekozen om het gewoon te doen!
Nee, er bestaat niet zoiets als een ijspolitie.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik hoop het niet nee! Straks word ik nog gezocht door de ijspolitie
Ik leef in mijn eigen wereldquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, er bestaat niet zoiets als een ijspolitie.
Het is dan ook figuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, die zijn doorgaans wat groter kan ik je verzekeren.
Dat is nergens op gebaseerd en derhalve nietig verklaard.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Autist____________!
Penislengte gerelateerd aan voetlengte (schoenmaat)
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is nergens op gebaseerd en derhalve nietig verklaard.
Er zijn altijd andere manieren om je werk als Moderator te verlichten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
Tentamens over 2 weken en verhuizen over 3 weken maken dat ik niet héél veel tijd over heb![]()
Ik pak in, studeer en FOK!
In de schoenenwinkel heb je vaak zo'n schoenmaat-meter.quote:
Ga door.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:59 schreef Dastan het volgende:
Dan zou ik een piemel van 16 centimeter hebben. Hm.
Waarmee?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In de schoenenwinkel heb je vaak zo'n schoenmaat-meter.
[..]
Ga door.
Het was onzin.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:01 schreef Dastan het volgende:
Ik heb net met mijn geodriehoek gemeten. Mijn voet dan.
Ohja, jouw school.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, ik moet mij inhouden op het wereldweb.
Oei.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn vader is morgen jarig kwam ik net achter.
Vetquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn vader is morgen jarig kwam ik net achter.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom nou ''kanker'' als krachtterm gebruiken? Valt me tegen van je.
Ja, jammer, het is namelijk een actie tegen kanker.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom nou ''kanker'' als krachtterm gebruiken? Valt me tegen van je.
Mits goed gebruiktquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:06 schreef Dastan het volgende:
Is ongeveer nog de enige krachtterm die echt krachtig is. En wat jordy zegt. Ik vond het wel leuk bedacht.
Je kan nog altijd 'kapot' gebruiken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:06 schreef Dastan het volgende:
Is ongeveer nog de enige krachtterm die echt krachtig is. En wat jordy zegt. Ik vond het wel leuk bedacht.
Dat heb ik nooit echt begrepen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je kan nog altijd 'kapot' gebruiken.
Dan heb je laat uitgeklokt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:06 schreef Etsu het volgende:
Jullie raden het nooit, maar ik loop alweer buiten naar de metro, FOK!kend op gsm.
' Kapot 'quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je kan nog altijd 'kapot' gebruiken.
Of 'kei'.quote:
Joepie. Ik heb je gemist man!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:06 schreef Etsu het volgende:
Jullie raden het nooit, maar ik loop alweer buiten naar de metro, FOK!kend op gsm.
Daar zit geenszins kracht achter. En dat weet jij ook wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Of 'kei'.
[..]
Joepie. Ik heb je gemist man!
Pics.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:59 schreef Dastan het volgende:
Dan zou ik een piemel van 16 centimeter hebben. Hm.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:07 schreef Dastan het volgende:
Zie je wel dat je jouw juffenleven met FOK! begint te vermengen?
Mens, niet zo moeilijk doen. Ga met de stroom mee.quote:
Dus ook kanker.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Zit in mijn bloed.
[..]
Mens, niet zo moeilijk doen. Ga met de stroom mee.
ja, dat kwam door een mongool van een collega die niet wist hoe een broodmachine werkte en dat moest ik nog even uitleggen.quote:
Gewoon niet doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, dat kwam door een mongool van een collega die niet wist hoe een brood schone werkte en dat moest ik nog even uitleggen.
Ik ga hier inhoudelijk niet op in.quote:
Dat doen alleen FOK!kers, dus makkelijk eruit te pikken in het dagelijkse leven.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als je echt de keizer wilt zijn moet je het uitspreken als [kčččnsčr]sneu.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Collegialiteit is overgewaardeerd. Je zit daar voor de centen, niet voor de contacten.
Kreefthond?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:11 schreef jordyqwerty het volgende:
Nederlanders die online buitenlanders proberen belachelijk te maken_________________!
cancerdog
Iets bereiken komt later wel. Dit is een bijbaantje.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Leuk dat je er zo over denkt, maar dan zal je nooit iets bereiken wat betreft je carričre als je continu werkt met een zuur gezicht.
Oké, ik vind er niks sneu's aan, mits fatsoenlijk gebruikt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga hier inhoudelijk niet op in.
[..]
Dat doen alleen FOK!kers, dus makkelijk eruit te pikken in het dagelijkse leven.
Moet ik onthouden. Alhoewel de jongen die bij mij op school dat altijd zegt vanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Dat doen alleen FOK!kers, dus makkelijk eruit te pikken in het dagelijkse leven.
Je kan aan mij niet zien dat ik op FOK! zit. Denk ik. Of niet, Samuel?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
GeenStijl.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Moet ik onthouden. Alhoewel de jongen die bij mij op school dat altijd zegt vanGeenStijl
afkomt.
Hangt van je taalgebruik af, dude please.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kan aan mij niet zien dat ik op FOK! zit. Denk ik. Of niet, Samuel?
Misschien ga in wel een bakkersopleiding doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Iets bereiken komt later wel. Dit is een bijbaantje.
NEE.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien ga in wel een bakkersopleiding doen.
Ok.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:14 schreef Dastan het volgende:
Laatst bijvoorbeeld. Ik had kanker aan de grote teen.
Ik zei tegen mijn familie: 'Ik heb kanker.'
Iedereen van de kaart en door het lint en geschokt.
En ik dacht: kom op hee, ik gebruik het woord in medische context hee.
Moest lachen, weet niet waaromquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:14 schreef Dastan het volgende:
Laatst bijvoorbeeld. Ik had kanker aan de grote teen.
Ik zei tegen mijn familie: 'Ik heb kanker.'
Iedereen van de kaart en door het lint en geschokt.
En ik dacht: kom op hee, ik gebruik het woord in medische context hee.
Monopolyquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:16 schreef ThaTim het volgende:
Trouwens, toenet een monopoly-potje gewonnen
Mijn computer-scherm is hartstikke kut. Mijn CD-brander vertyft daarna de kwaliteit en zo blijft er niks over om naar te kijken.quote:
Films op CD brandenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mijn computer-scherm is hartstikke kut. Mijn CD-brander vertyft daarna de kwaliteit en zo blijft er niks over om naar te kijken.
Juist. Ik nam het over van 2 mensen die faalden. Meteen Utrecht geroggeld en hotels erop gezet. Met die hotels maakte ik money. Met die money roggelde ik Rotterdam. Met Rotterdam maakte ik het af.quote:
Jongetje toch. Heb jij geen hdmi-poort?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mijn computer-scherm is hartstikke kut. Mijn CD-brander vertyft daarna de kwaliteit en zo blijft er niks over om naar te kijken.
NEUDEquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:17 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Juist. Ik nam het over van 2 mensen die faalden. Meteen Utrecht geroggeld en hotels erop gezet. Met die hotels maakte ik money. Met die money roggelde ik Rotterdam. Met Rotterdam maakte ik het af.
Gefeliciteerd, vanaf nu noem ik je ThaTimMonopolyHeld. Afgekort TTMH.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:17 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Juist. Ik nam het over van 2 mensen die faalden. Meteen Utrecht geroggeld en hotels erop gezet. Met die hotels maakte ik money. Met die money roggelde ik Rotterdam. Met Rotterdam maakte ik het af.
Jawel, mijn pc is mooi. Alleen de brander en het kutscherm niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jongetje toch. Heb jij geen hdmi-poort?
Dan sluit je je computer toch aan op de televisie middels een hdmi-kabel en je kunt zonder reclame en inkortingen (credits weghalenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jawel, mijn pc is mooi. Alleen de brander en het kutscherm niet.
Mijn TV (is wel HD overigens) hangt aan de muurquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan sluit je je computer toch aan op de televisie middels een hdmi-kabel en je kunt zonder reclame en inkortingen (credits weghalen) kijken.
Koop een langere.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mijn TV (is wel HD overigens) hangt aan de muur, kabel te kort enzo
hihiquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
RIP! We hielden heel veel van je schatje!
Oh, ik wist nog niet dat het sci-fi was.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vond 'm niets.
Maar ik hou ook absoluut niet van science-fiction.
Zat.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Weet je wel een andere, fatsoenlijke film?
Houd dit vast. Ik ga eten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Weet je wel een andere, fatsoenlijke film?
Nog niet gezien, ga hem nu downloadenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Houd dit vast. Ik ga eten.
Fargo? Absoluut kijken als je 'm nog niet hebt gezien.
Anders The Man Who Wasn't There.
Dastan is een Coen Brothers fan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Houd dit vast. Ik ga eten.
Fargo? Absoluut kijken als je 'm nog niet hebt gezien.
Anders The Man Who Wasn't There.
Maak het uit en neem met mij.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weetniet, hij werkt me op de zenuwen ofzo. En ik ben dat kleffe gedoe een beetje zat.
Relaties & Psychologiequote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weetniet, hij werkt me op de zenuwen ofzo. En ik ben dat kleffe gedoe een beetje zat.
quote:
Lekker, eetsmakelijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:33 schreef Etsu het volgende:
Ik ben thuis trouwens, maar dat zagen jullie wss al aan mijn PI.
Overigens ga ik brood () met aardbeien en banaan eten.
Doen jullie mij niet na.
quote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Meh. Jij wil me niet eens als facebook vriendje gekkk.
[..]
Lekker, eetsmakelijk
[..]Nou!
Oh, is dat een eis dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Meh. Jij wil me niet eens als facebook vriendje gekkk.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ik heb iets van: eerst kijken of het klinkt enzo, en dan mag je mn fb-vriendje worden!
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Morgenavond, 19.00 bij mij thuis. Op het terras een diner bij kaarslicht.
Ja en lief vooral!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:45 schreef Etsu het volgende:
Wat spontaan van de FOK!kers, had ik niet verwacht.
Ga je vreemd?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Morgenavond, 19.00 bij mij thuis. Op het terras een diner bij kaarslicht.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Maar ik wil langer dan een half uur bij je zijn![]()
Dan moet je om 18.15 komen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Maar ik wil langer dan een half uur bij je zijn![]()
Kom vannacht dan, oké? Gaan we spelletjes doen opin bed.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb het meer over een uur of 3, 4![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom vannacht dan, oké? Gaan we spelletjes doen opin bed.
Oehw, dat klinkt beterquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom vannacht dan, oké? Gaan we spelletjes doen opin bed.
Alleen als jij voor de voorbehoedsmiddelen zorgt.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen als jij voor de voorbehoedsmiddelen zorgt.
Ok, tot straks dan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]is goed ik zal ook de dominosteen meenemen
![]()
Waar is mijn toekomstige schoonzus?quote:
1:04 - 1:12quote:
Nickelson jasje allusssquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:57 schreef Etsu het volgende:
Ik vind het een prima schoonzusje. Goedgekeurd.
niksquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben 18. Krijg ik jouw goedkeuring?
[..]
wat is ur
Alleen als je slaagt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben 18. Krijg ik jouw goedkeuring?
[..]
wat is ur
Wat?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:02 schreef Etsu het volgende:
Best gemeen. Toen de examens waren begonnen, had ik niet echt een doel, en nu wel, maar nu zijn de examens voorbij!!!!!!!!!1111!!!11
Gisteren was dat nog 2011.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mijn doel is 100k posts halen voor 2012 [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Okidoki.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Moet ik nog over nadenken. Maar daar heb ik een heel jaar de tijd voor.
Zoals een echte man betaamt. Beaamt. Je snapt me welquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zou haar de afwas laten doen. En wat koude biertjes klaarzetten. Dat soort dingen.
Ze is wel lui, dus een beetje streng zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Moet ik nog over nadenken. Maar daar heb ik een heel jaar de tijd voor.
En ze heeft duidelijk de broek aan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ze is wel lui, dus een beetje streng zijn.
Een afknapper. Ik hoef d'r niet meer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En ze heeft duidelijk de broek aan.
Oh, klinkt iets voor Dastan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ze luistert wel naar die gangster muziek jweetwel.
Pics van de chicks!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:09 schreef yosander het volgende:
Ik heb de FB van Klinker's zusje gezien.
Strand was chill trouwens, overal kuikentjes.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als ze maar niet de clip-bitch gaat uithangen tegenover mij.
Word je gespierd van.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.Morgen weer
Maar voorlopig de laatste keer.
Geen pics genomen, sozquote:
Ah balen, waar staat soz eigenlijk voor?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Geen pics genomen, soz.
Hallo, hoe was werk?
Aah beter! Lekker cashen in ieder geval, rijke tatta die Oscarquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.Morgen weer
Maar voorlopig de laatste keer.
Mooiquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah balen, waar staat soz eigenlijk voor?
Werk was rustig en er was een nieuw meisje dat ingewerkt moest worden. De 5 uurtjes vlogen voorbij
Ja, ga ik allemaal mooiboy-kleren van kopen en zo chicks hosselen jwzquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah beter! Lekker cashen in ieder geval, rijke tatta die Oscar.
wupsquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:13 schreef yosander het volgende:
Ik heb 'm niet verzonnen, bekt wel lekker.
Whoopsquote:
wups = gniffel.gifquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Whoops?
Maar ik ben eten schatjesgr gr!
Nee, je kropt alles opquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dit ook bijvoorbeeld. Je toont geen tranen als man.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
2.5 uur geslapen, daar was ik aan toe
Goed zo, ken je plaats. Ga door.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Terechte klacht.
Ik voel me echt dom.![]()
En stom. En gemeen bovenal.
![]()
quote:
Stomme zet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Jan deed zo lief enzo. Ga ik zo raar doen tegen hem en zeggen dat hij op moet houden. En toen ging hij opeens heel kortaf doen en nu voel ik me naar en leeg.
![]()
Dokter Dastan, wat moet ik doen?
En die macht en overwicht is weer in de vorm van onzekerheidquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
En dat komt er dan in vorm van macht en overwicht uit.
Neen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
En die macht en overwicht is weer in de vorm van onzekerheid
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ga geen bron zoeken om jouw gewauwel te weerleggen.
Iets met verschuiven van bewijslast.
Ik bedoelde, verdorie!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Probeer te matigen met dergelijke woorden.
Gr gr
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vroeg het mezelf gewoon af.
Zeiktopic*quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:43 schreef Dastan het volgende:
Wat een teringtopic is dit geworden, hopen dat het snel volzit.
Sorry dushiquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vroeg het mezelf gewoon af.
DOE EVEN NORMAAL, TR GEMACHT VIEZE DASTAN DIE JE DR BENT GADVERDAMME ZEG.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:45 schreef Dastan het volgende:
kutteringryfuskankeraidsgodverdommedoorjezeusverdoemd zeiktopic.
Haten op Dastanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DOE EVEN NORMAAL, TR GEMACHT VIEZE DASTAN DIE JE DR BENT GADVERDAMME ZEG.
JIJ BEGON MET JE DESTRUCTIEVE PRAAT GODVERDOMME NOG AAN TOE ZEG HYPOCRIETE LUL DIE JE DR BENT.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
JIJ DAN MET DIT VIND JE DAT NORMAAL OSFSEWUO
Prachtig prachtig.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:47 schreef jordyqwerty het volgende:
Fargo [1996] 720p BRRiP x264 AAC is klaar met downloaden.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vond 'tyf*s' iets te ver gaan.
Je moet een klinker invullen op de plek van de asterisk.
Ja, ik zou het echt niet normaal meer vinden als je dat woord in de mond zou nemenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vond 'tyf*s' iets te ver gaan.
Je moet een klinker invullen op de plek van de asterisk.
Doe even normaal.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:47 schreef jordyqwerty het volgende:
Fargo [1996] 720p BRRiP x264 AAC is klaar met downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |