betere klacht, ik zie bijna nooit ergens barbecue staan, bijna altijd BBQ gvd. Ik snap het nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:13 schreef Boldface het volgende:
Ik vind mensen die BBQ zeggen, erger.
De officiële spelling - barbecueën - is trouwens ook verschrikkelijk. Hopelijk wordt het ooit weer wat het moet zijn: barbecuen.
Morgen is het weer zover! Ik verheug me er nu al op om weer te gaan lachen om die grappenmakers!quote:Op zondag 5 juni 2011 09:42 schreef fratsman het volgende:
Of met het luchtalarm op de 1e van de maand;
OMGWTFBBBQ!!!!!!!!DEDUITSRESVALLENAAAAAAN!!!!!!1111EINZ!111
Sowieso, mensen die "hi" of "haaaaaii" zeggen in nederlandquote:Op zondag 5 juni 2011 10:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
Of als je iemand begroet:
"Hi"
"IS EEN GEVAARLIJKE VIS!!!1!!1!!1!1!1!1!11!!!!!!!!one!!1!1!1-!!!!!!!!EINZ!!!1!!!"
Vooral hippe mannen die dat zeggen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die "hi" of "haaaaaii" zeggen in nederland.
Inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Van die metrosexuelen en homo's. En vrouwen.
'Hoi hoi' vind ik ook erg, helemaal als het als afscheid wordt gebruikt.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sowieso, mensen die "hi" of "haaaaaii" zeggen in nederland.
En daar heb je dan ook weer de "hi hi" variant van.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:14 schreef Phileintje het volgende:
[..]
'Hoi hoi' vind ik ook erg, helemaal als het als afscheid wordt gebruikt.
Die was ik nog niet tegengekomen, maar vindt het wel grappig.quote:
Klaptop zeg ik ook wel eens, en de interwebzquote:Op zondag 5 juni 2011 17:17 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Die was ik nog niet tegengekomen, maar vindt het wel grappig.
Die is zo flauw.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:23 schreef boskameel het volgende:
Aan de telefoon:
Hallo met wie?
Ha wie met lo!
quote:Op zondag 5 juni 2011 09:42 schreef fratsman het volgende:
Mijn collega in de kamer naast me net...quote:Op zondag 5 juni 2011 09:42 schreef fratsman het volgende:
Ik verdien minder dan dat ik krijgquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:58 schreef JanJanJan het volgende:
en dat anno 2011...
Die grap was in 1997 al niet meer leuk...
Wat een triest volk.
zelfde categorie als mensen die zeggen dat ze veel verdienen maar weinig krijgen.
Wat een triest volk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
of had ik dat al gezegd????
Godhemel, die grap maakte Bassie van Adriaan pas nog.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:23 schreef boskameel het volgende:
Aan de telefoon:
Hallo met wie?
Ha wie met lo!
Nou, als je de telefoon opneemt met 'Hallo met wie?' ben je sowieso nogal simpel.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:23 schreef boskameel het volgende:
Aan de telefoon:
Hallo met wie?
Ha wie met lo!
Oh ja?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:28 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Nou, als je de telefoon opneemt met 'Hallo met wie?' ben je sowieso nogal simpel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |