Zit je achter een inbelverbinding?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:44 schreef Atreidez het volgende:
Ik was nog bezig met foto uploaden voor de nieuwe TT![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:44 schreef Atreidez het volgende:
[ afbeelding ]
Colaaaaaatje light (quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:50 schreef Atreidez het volgende:
Wat willen jullie drinken dan, want ik heb alleen carvancevitam of melk of hele sterke drank op t moment? Dan kan ik nog ff wat halen
Ok, ga ik een korte broek zoeken! Tozzow!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:53 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb een bbq staan, nooit gebruikt. Ook wat briketten, maar dat kunnen we altijd nog later regelen natuurlijkIk ga eerst maar ff drinken in huis halen!
Is dat voor de nieuwe beeldententoonstelling op het Korte Voorhout of is dit van een oudere tentoonstelling?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:44 schreef Atreidez het volgende:
[ afbeelding ]
De oprit richting Den Haag?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:22 schreef Jill-RMC het volgende:
Wow ik heb een stukje Rotterdam ontdekt waar ik niet direct een hekel aan had![]()
De nieuwequote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat voor de nieuwe beeldententoonstelling op het Korte Voorhout of is dit van een oudere tentoonstelling?
Je zou me bellenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:53 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb een bbq staan, nooit gebruikt. Ook wat briketten, maar dat kunnen we altijd nog later regelen natuurlijkIk ga eerst maar ff drinken in huis halen!
Nou het scheelde niet veelquote:
Da's leuk daarquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:24 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nou het scheelde niet veel
http://maps.google.nl/map(...)um=1&ved=0CCEQ8gEwAA
Beetje het Ypenburg van RotterdamMaar met een leuk watertje en een strandje.
Zegt me niks. Tot wanneer?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bij de Rottemerenerg gezellig. Me vader heeft daar een Indisch restaurant gehad aan de wollefopseweg
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
Da's leuk daar
Bij de Wollefoppenweg in de buurt. Ook Air's favo plekje in Rotterdam geloof ik
Tot '99. Volgens mij iets van nummer 60/70 ofzo. Is volgens (toentertijd) enige gebouw daar geweest met rieten daken. Daarvoor restaurants in de wagenstraat en kettingstraat in Den Haag, wassenaar, rijswijk en Spanjequote:
Dan is het wellciht net voor mijn tijdquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tot '99. Volgens mij iets van nummer 60/70 ofzo. Is volgens (toentertijd) enige gebouw daar geweest met rieten daken. Daarvoor restaurants in de wagenstraat en kettingstraat in Den Haag, wassenaar, rijswijk en Spanje
Niet nodigquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes, fijn dat jullie er weer zijn.
Vandaag nemen we jullie mee naar Nederland, het enige land waar het de ene dag 30 graden en zon is en de andere dag 20 graden en regen.
Vandaag maar eens administratie bijwerken en wasjes draaien.........
Geen foto's vandaag?quote:
Nee!quote:
nog 8 daagjes werken en dan 3 weken vrijquote:Op maandag 6 juni 2011 10:10 schreef tuintegel het volgende:
Nog 1 dagje vrij en dan 2 dagen werken. Oh en even kijken voor een andere telefoon , mijn huidige gaat nu echt hemelen
.
Ik wilde eerst met mini naar Duinrell vandaag maar het weer is nu niet dat je zegt fijn . Dus wordt het thuis rommelen denk ik..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
En weet je al wat voor één??quote:Op maandag 6 juni 2011 10:10 schreef tuintegel het volgende:
Nog 1 dagje vrij en dan 2 dagen werken. Oh en even kijken voor een andere telefoon , mijn huidige gaat nu echt hemelen
.
Ik wilde eerst met mini naar Duinrell vandaag maar het weer is nu niet dat je zegt fijn . Dus wordt het thuis rommelen denk ik..
Ja het schijnt dat ze daar niet tegen kunnenquote:Op maandag 6 juni 2011 10:50 schreef tuintegel het volgende:
Oeh Bar.
@RB geen idee nog , eentje die heel is, deze heeft een waterbad gehad en een barst in het scherm. Doet het dus niet echt geweldig meer.
Maar als ik nu niks vind is het ook niet erg , heb geduld.
vroegah...quote:Op maandag 6 juni 2011 11:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja het schijnt dat ze daar niet tegen kunnen.
ja klopt , en het was niet eens mijn schuldquote:Op maandag 6 juni 2011 11:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja het schijnt dat ze daar niet tegen kunnen.
quote:Op maandag 6 juni 2011 10:19 schreef Barreltje het volgende:
Oh spannende tijden.. Ik heb alleen de uitnodiging nog niet binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Where facts are few, experts are many.
Of vrachtwagen, of V&A ??quote:Op maandag 6 juni 2011 11:32 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ja klopt , en het was niet eens mijn schuld.afijn ik mag nog niet verlengen , dus het wordt een goedkope losse telefoon
Wat moet je doen als je een uitnodiging krijgt van iemand die gaat trouwen maar waarbij je totaal niet 1 overlappende vriend/kennis hebt. Kortom, zij staat straks haar 'ja woord' te geven en ik sta dan alleen in een hoekje ...... of iets. Ik heb namelijk een uitnodiging van iemand maar ik ken verder niemand.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:10 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Oh spannende tijden.. Ik heb alleen de uitnodiging nog niet binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |