Ze is eerder goedgekeurd!quote:Op zondag 5 juni 2011 12:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me dat je dan wel goed bent gekeurd, ja![]()
ooohhh ik dacht ook altijd dat mijn strijkijzer lektequote:Op zondag 5 juni 2011 12:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Citroen werkt![]()
Icm de tip van Ml-tje gaat het verder wel goedkomen met de strijk.
Hahahaha nee geen score kaartenquote:Op zondag 5 juni 2011 12:37 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ze is eerder goedgekeurd!![]()
Of zaten zijn ouders met scorekaarten op de bank?
weet niet of je geld voor alles wil hebben, en het is de omgekeerde wereld van wat je hier vraagt, maar ken je www.gratisaftehalen.nlquote:Op zondag 5 juni 2011 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
Weet er iemand een site behalve marktplaats/speurders ed. waar mensen oproepjes zetten dat ze bepaalde dingen (meubels/gasfornuizen/etc.) ZOEKEN? Wil ze ook actief aan gaan bieden aan mensen die een oproepje geplaatst hebben dat ze eea. nodig hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, lang verhaal!I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op zondag 5 juni 2011 13:02 schreef _Calimero_ het volgende:
Ach, als hij het zo wil zien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, lang verhaal!
Dit is waarschijnlijk het beste voor zijn ego
Verkeerd gelezen! Ik dacht dat hij eindelijk de boodschap begrepen had en hij nu aan jou dit terugmailde
[ Bericht 2% gewijzigd door MevrouwPuff op 05-06-2011 13:18:20 ]
Dat heb ik al 3x gedaanquote:Op zondag 5 juni 2011 13:16 schreef Ml-etje het volgende:
Zou gewoon aangeven dat jij de behoefte om bij te kletsen niet hebt zoals hij die heeft
Ah dat was hierboven niet echt terug te zienquote:
@ dat laatste: nee, niet zeggen dat je het druk hebt. Dan houdt hij hoop en probeert hij het over een tijdje weer. Ik vind niet dat cali er iets groots van maakt. Zij heeft geen behoefte aan contact met hem buiten de sportschool, dus ze wil ook niet vriendschappelijk iets met hem drinken (zoals ik het opvat dan, weet niet of het klopt?)quote:Op zondag 5 juni 2011 13:30 schreef conleche het volgende:
Ik accepteer ze meestal wel op FB en mail ook gezellig een paar x terug en dan op een gegeven moment geef ik gewoon geen antwoord meer.
Denk dat dat van jou wel duidelijker is, hoewel je er misschien een te groot iets van maakt. Want misschien wil hij gewoon alleen maar bijkletsen zonder al te veel bijbedoelingen. Je kan ook zijn mail negeren en als hij het een keer in de sportschool vraagt, kan je misschien zeggen dat je dat niet zo ziet zitten omdat je je tijd hard nodig hebt voor studie, werk, vrienden en je vriend (weet hij dat ook direct).
Neem een halfje brood en los beleg mee en smeer op werk je brood? Dan is het niet klef en geplet. Koelkast erbij is nog beter, dan kan je ook vleeswaren/kaas meenemen. Salade: avond tevoren maken en terplekke de ingredienten mixen? Hoef je niet perse 's morgens voor te bereiden.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:32 schreef Floria het volgende:
Ha!
Die taarten bak ik zo'n 3/4 pw. Death by chocolate, witte choco cheesecake, choc chip cookies, tarte tatin and so on. Die eet ik niet allemaal in mijn eentje op maar toch
Ik weet niet precies hoeveel ik afval. Ik sta niet zo regelmatig op de weegschaal. maar als ik er op sta dan is het steeds minder dan de vorige x. Soms cheelt het maar 200 gram op de paar weken dus hard gaat het niet denk ik. Ik zal een vast weegmoment in gaan lassen denk ik?
Lunchen op mijn werk, tsja. Ik haar kleffe boterhammen en tijd voor salade maken heb ik echt niet in de ochtend dus ik zou nog een echt goed alternatief.
Thanks voor de tips!
Salades kun je ook de avond ervoor maken, en desnoods onderdeeltjes apart verpakken. Zelf doe ik dingen als dressing altijd erbij in een boterhamzakje zodat ik het als ik het op ga eten er pas bij hoef te doen.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:32 schreef Floria het volgende:
Ha!
Die taarten bak ik zo'n 3/4 pw. Death by chocolate, witte choco cheesecake, choc chip cookies, tarte tatin and so on. Die eet ik niet allemaal in mijn eentje op maar toch
Ik weet niet precies hoeveel ik afval. Ik sta niet zo regelmatig op de weegschaal. maar als ik er op sta dan is het steeds minder dan de vorige x. Soms cheelt het maar 200 gram op de paar weken dus hard gaat het niet denk ik. Ik zal een vast weegmoment in gaan lassen denk ik?
Lunchen op mijn werk, tsja. Ik haar kleffe boterhammen en tijd voor salade maken heb ik echt niet in de ochtend dus ik zou nog een echt goed alternatief.
Thanks voor de tips!
Dan heeft hij wel een erge plaat voor zijn kop, omdat ze dan basically heeft gezegd dat hij niet belangrijk genoeg is voor haar. Ze heeft namelijk niet gezegd dat ze het te druk heeft. Maar ze heeft gezegd dat ze haar tijd wil gebruiken voor zaken en mensen die er toe doen.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
@ dat laatste: nee, niet zeggen dat je het druk hebt. Dan houdt hij hoop en probeert hij het over een tijdje weer. Ik vind niet dat cali er iets groots van maakt. Zij heeft geen behoefte aan contact met hem buiten de sportschool, dus ze wil ook niet vriendschappelijk iets met hem drinken (zoals ik het opvat dan, weet niet of het klopt?)
En idd, weet hij wel van de ware?
Hebbuh? Die droger dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:39 schreef loveli het volgende:
Wees blij dat 'ie 'em niet in de droger heeft gestopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |