abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juni 2011 @ 12:37:05 #226
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97731595
Amphibious one-eyed squirrel :') _O-

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_97731619
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:30 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, het lijkt me dat je dan wel goed bent gekeurd, ja _O- :D
Ze is eerder goedgekeurd! :+
Of zaten zijn ouders met scorekaarten op de bank?
pi_97731683
Weet er iemand een site behalve marktplaats/speurders ed. waar mensen oproepjes zetten dat ze bepaalde dingen (meubels/gasfornuizen/etc.) ZOEKEN? Wil ze ook actief aan gaan bieden aan mensen die een oproepje geplaatst hebben dat ze eea. nodig hebben.
Ja doei.
  zondag 5 juni 2011 @ 12:39:35 #229
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_97731686
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Citroen werkt :s)
Icm de tip van Ml-tje gaat het verder wel goedkomen met de strijk.
ooohhh ik dacht ook altijd dat mijn strijkijzer lekte :')

Het was trouwens best leuk, in het begin wat onwennig natuurlijk, maar uiteindelijk erg gezellig en hij heeft leuke, lieve ouders :Y
ik heb sinds een week weer véél meer van die keiharde verliefde momentjes :? Dan kijk ik naar hem en voel ik me helemaal week worden vanbinnen :') Maar wel erg leuk O+
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 5 juni 2011 @ 12:40:48 #230
277802 _Calimero_
pi_97731730
quote:
6s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:37 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ze is eerder goedgekeurd! :+
Of zaten zijn ouders met scorekaarten op de bank?
Hahahaha nee geen score kaarten _O-
pi_97731812
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
Weet er iemand een site behalve marktplaats/speurders ed. waar mensen oproepjes zetten dat ze bepaalde dingen (meubels/gasfornuizen/etc.) ZOEKEN? Wil ze ook actief aan gaan bieden aan mensen die een oproepje geplaatst hebben dat ze eea. nodig hebben.
weet niet of je geld voor alles wil hebben, en het is de omgekeerde wereld van wat je hier vraagt, maar ken je www.gratisaftehalen.nl
pi_97731866
ja, die site ken ik, maar voor veel dingen willen we toch nog wel een paar tientjes ontvangen :)
Ja doei.
  zondag 5 juni 2011 @ 12:53:26 #233
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97732162
Zijn wat briefjes in de supermarkt niet een idee?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_97732197
Da's ook wel een goeie! :)
Ja doei.
pi_97732431
Ik kwam er trouwens gisteren achter dat in ons trouwboekje iets verkeerd staat..

Er staat bij mij namelijk bij naam na trouwen Schaap! En niet de naam van Mr.Mo terwijl ik duidelijk had aangekruisd 'M<naam Mr.Mo> - Schaap..

:? kan dat nog veranderd worden? :')
Ja doei.
  zondag 5 juni 2011 @ 13:02:38 #236
277802 _Calimero_
pi_97732495
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, lang verhaal!
pi_97732630
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:02 schreef _Calimero_ het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, lang verhaal!
Ach, als hij het zo wil zien...
Dit is waarschijnlijk het beste voor zijn ego ;)
Verkeerd gelezen! Ik dacht dat hij eindelijk de boodschap begrepen had en hij nu aan jou dit terugmailde _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door MevrouwPuff op 05-06-2011 13:18:20 ]
pi_97732957
Zou gewoon aangeven dat jij de behoefte om bij te kletsen niet hebt zoals hij die heeft :)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 5 juni 2011 @ 13:17:54 #239
277802 _Calimero_
pi_97733017
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:16 schreef Ml-etje het volgende:
Zou gewoon aangeven dat jij de behoefte om bij te kletsen niet hebt zoals hij die heeft :)
Dat heb ik al 3x gedaan ;)
pi_97733322
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:17 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Dat heb ik al 3x gedaan ;)
Ah dat was hierboven niet echt terug te zien :)
Dan kun je er inderdaad beter wat dieper op ingaan.
pi_97733402
Ik accepteer ze meestal wel op FB en mail ook gezellig een paar x terug en dan op een gegeven moment geef ik gewoon geen antwoord meer. :@

Denk dat dat van jou wel duidelijker is, hoewel je er misschien een te groot iets van maakt. Want misschien wil hij gewoon alleen maar bijkletsen zonder al te veel bijbedoelingen. Je kan ook zijn mail negeren en als hij het een keer in de sportschool vraagt, kan je misschien zeggen dat je dat niet zo ziet zitten omdat je je tijd hard nodig hebt voor studie, werk, vrienden en je vriend (weet hij dat ook direct).
  Vis een optie? zondag 5 juni 2011 @ 13:30:36 #242
70532 loveli
N
pi_97733403
Weet hij van de Ware?

Je kunt overwegen of het de energie waard is om een keer wat laatste vragen te beantwoorden, de losse eindjes die hij heeft weg te werken. Enne.. gevoelig of niet, zachte heelmeesters - stinkende wonden. Je mag best aardig zijn, maar eerlijk is beter. Als aardig en eerlijk te combineren zijn prima, maar zo niet, ...
crap in = crap out
  zondag 5 juni 2011 @ 13:32:44 #243
186094 Floria
Ghost of shark
pi_97733455
Ha!

Die taarten bak ik zo'n 3/4 pw. Death by chocolate, witte choco cheesecake, choc chip cookies, tarte tatin and so on. Die eet ik niet allemaal in mijn eentje op maar toch :D

Ik weet niet precies hoeveel ik afval. Ik sta niet zo regelmatig op de weegschaal. maar als ik er op sta dan is het steeds minder dan de vorige x. Soms cheelt het maar 200 gram op de paar weken dus hard gaat het niet denk ik. Ik zal een vast weegmoment in gaan lassen denk ik?

Lunchen op mijn werk, tsja. Ik haar kleffe boterhammen en tijd voor salade maken heb ik echt niet in de ochtend dus ik zou nog een echt goed alternatief.

Thanks voor de tips!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  zondag 5 juni 2011 @ 13:34:29 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97733512
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:30 schreef conleche het volgende:
Ik accepteer ze meestal wel op FB en mail ook gezellig een paar x terug en dan op een gegeven moment geef ik gewoon geen antwoord meer. :@

Denk dat dat van jou wel duidelijker is, hoewel je er misschien een te groot iets van maakt. Want misschien wil hij gewoon alleen maar bijkletsen zonder al te veel bijbedoelingen. Je kan ook zijn mail negeren en als hij het een keer in de sportschool vraagt, kan je misschien zeggen dat je dat niet zo ziet zitten omdat je je tijd hard nodig hebt voor studie, werk, vrienden en je vriend (weet hij dat ook direct).
@ dat laatste: nee, niet zeggen dat je het druk hebt. Dan houdt hij hoop en probeert hij het over een tijdje weer. Ik vind niet dat cali er iets groots van maakt. Zij heeft geen behoefte aan contact met hem buiten de sportschool, dus ze wil ook niet vriendschappelijk iets met hem drinken (zoals ik het opvat dan, weet niet of het klopt?)

En idd, weet hij wel van de ware?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 5 juni 2011 @ 13:35:21 #245
171890 Chicolate
Chemicals
pi_97733547
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:32 schreef Floria het volgende:
Ha!

Die taarten bak ik zo'n 3/4 pw. Death by chocolate, witte choco cheesecake, choc chip cookies, tarte tatin and so on. Die eet ik niet allemaal in mijn eentje op maar toch :D

Ik weet niet precies hoeveel ik afval. Ik sta niet zo regelmatig op de weegschaal. maar als ik er op sta dan is het steeds minder dan de vorige x. Soms cheelt het maar 200 gram op de paar weken dus hard gaat het niet denk ik. Ik zal een vast weegmoment in gaan lassen denk ik?

Lunchen op mijn werk, tsja. Ik haar kleffe boterhammen en tijd voor salade maken heb ik echt niet in de ochtend dus ik zou nog een echt goed alternatief.

Thanks voor de tips!
Neem een halfje brood en los beleg mee en smeer op werk je brood? Dan is het niet klef en geplet. Koelkast erbij is nog beter, dan kan je ook vleeswaren/kaas meenemen. Salade: avond tevoren maken en terplekke de ingredienten mixen? Hoef je niet perse 's morgens voor te bereiden.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_97733586
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:32 schreef Floria het volgende:
Ha!

Thanks voor de tips!
Salades kun je ook de avond ervoor maken, en desnoods onderdeeltjes apart verpakken. Zelf doe ik dingen als dressing altijd erbij in een boterhamzakje zodat ik het als ik het op ga eten er pas bij hoef te doen.

Idee voor een lekkere lunch die 's avonds makkelijk is klaar te maken:

Kook een boel sperziebonen, ik houd er wel van als ze nog wat knapperig zin, en koel ze af onder koud water.
In een bakje doen met daarbij tonijn uit blik, rode ui, rode pesto, kappertjes en eventueel wat uitgebakken spekjes :9

Vult ontzettend en is ook nog eens gezond :9 en makkelijk te maken *)
Ja doei.
pi_97733653
Mannen :|W
Lief hoor dat de Mr de was even uit het machien haalt..
Maar dat wollen vest mag dus echt niet opgehangen :{ :{ gelukkig was ik net op tijd.
En dat terwijl hij mijn favo wollen truitje al eens tot jurkje heeft verhangen :X

Zo :+ dawast en de laatste was zit erin *O* en de zon komt door *O* *O*
  Vis een optie? zondag 5 juni 2011 @ 13:39:25 #248
70532 loveli
N
pi_97733680
Wees blij dat 'ie 'em niet in de droger heeft gestopt :P
crap in = crap out
pi_97733710
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

@ dat laatste: nee, niet zeggen dat je het druk hebt. Dan houdt hij hoop en probeert hij het over een tijdje weer. Ik vind niet dat cali er iets groots van maakt. Zij heeft geen behoefte aan contact met hem buiten de sportschool, dus ze wil ook niet vriendschappelijk iets met hem drinken (zoals ik het opvat dan, weet niet of het klopt?)

En idd, weet hij wel van de ware?
Dan heeft hij wel een erge plaat voor zijn kop, omdat ze dan basically heeft gezegd dat hij niet belangrijk genoeg is voor haar. Ze heeft namelijk niet gezegd dat ze het te druk heeft. Maar ze heeft gezegd dat ze haar tijd wil gebruiken voor zaken en mensen die er toe doen. :P
pi_97733753
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:39 schreef loveli het volgende:
Wees blij dat 'ie 'em niet in de droger heeft gestopt :P
Hebbuh? Die droger dan?
Die verroest hier gewoon :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')