Prima methode om ranzige ouwe haringsmaak en vooral -geur te verbloemen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:07 schreef Sicstus het volgende:
Uitjes op een haring doen![]()
Dat is zoiets als ketchup op een biefstuk doen.
Heerlijke combi. Ik heb alleen de eerste nieuwe los gegeten. Heerlijk ookquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:07 schreef Sicstus het volgende:
Uitjes op een haring doen![]()
Dat is zoiets als ketchup op een biefstuk doen.
Mijn visboer laat mij de keuze of ik wel of geen uitjes wil, dus hoezo iets verbloemen?.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Prima methode om ranzige ouwe haringsmaak en vooral -geur te verbloemen.
Groot gelijk je moet het eten zoals jij wilt, ikzelf vind het lekker met een snufje verse zwarte peper, uitjes en zuur zijn niet aan mij besteedquote:Op zondag 10 juli 2011 10:48 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Mijn visboer laat mij de keuze of ik wel of geen uitjes wil, dus hoezo iets verbloemen?.
En laat ik het nu lekkerder vinden met een beetje ui, ergens anders eten ze het weer gesneden en met zuur, laat de mensen toch, als ze dit nu lekker vinden.
Ik wist niet dat er een wet was op "hoe een haring te eten".
Ze zouden zelfs beter kunnen smaken vermits het nieuwe seizoen minder kan uitvallen. Die haringmarketing heb ik nu wel gehad. Net als dat gekwezel over die uitjes. Persoonlijk wil ik graag bij de eerste hap wat uitjes. Bij de tweede hap en het staartgepeuzel niet meer. Wacht jij ook met mosselen totdat de R in de maand is?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Duidelijk geen verstand van. Ze smaken toch echt anders in de winter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |