abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98193863
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 07:06 schreef Karrs het volgende:
Hij brengt een nuance waar jullie nazi's af en toe totaal geen raad mee weten
Nazi's :') De praktijken van de Israëlische staat komen meer in de buurt van het nazisme dan de users in dit topic hoor :')

quote:
Nederlandse jodenhaters
En jij bent een wat, een Nederlandse jodenlover waardoor je verblind bent? :')
pi_98197844
quote:

[..]

Jij bent al net zo'n sneue droeftoeter, natuurlijk. :D
Net als ik bedoel je waarschijnlijk?

quote:
Ik ben blij met z'n aanwezigheid. Hij brengt een nuance waar jullie nazi's af en toe totaal geen raad mee weten en dat is soms heerlijk om te zien. Dat sneue gekronkel van jullie om maar te kunnen blijven haten. Maar ja, als dat niet helpt moet je maar op taalgebruik gaan vitten... alles als hij maar weggaat! _O-
Toe maar .. jullie nazi's, jodenhaters, gekonkel .. de aloude antisemitismekaart trekken om de ander het zwijgen op te leggen, alles als ze maar weggaan
Waarom voel jij je zo geroepen om een Israëliër te verdedigen eigenlijk, dacht je dat die dat zelf niet kan .. zielige Jood dat die is, jij zal hem wel even helpen?

quote:
Op een serieuze noot: het is zorgwekkend dat zelfs Nederlandse jodenhaters van geen wijken weten als ze te maken krijgen met een Israëliër. Hoe moet dat dan ooit met Palestijnen? Die het veelal nog religieus opgelegd krijgen ook? De enige oplossing die gaat werken in dit conflict, is het wegnemen van haat bij (vooral) kinderen. Maar nogmaals, als zélfs Nederlanders liever blijven haten als ze ook met de andere kant van het conflict in contact komen, hoe moet het dan met de Palestijnen?
Als je de discussie een beetje gevolgd had zou je weten dat die vermeende 'jodenhaat' vooral gericht is tegen extremistische orthodoxe Joden in de diverse nederzettingen en diegenen die hun steunen, en die zijn hun kinderen net zo hard aan het vergiftigen met haat
pleased to meet you
pi_98199330
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:18 schreef Nachtjager het volgende:
11 pagina's over de twee dwazen van het Midden-oosten gediscussieerd. En iets opgeschoten?
Nope. Gaat ook niet gebeuren trouwens.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_98199526
Ah, ik zie dat er alweer iemand voor antisemiet is uitgemaakt. Het dreigde al onder het gemiddelde van 1 keer per pagina te zakken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_98200060
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:07 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Nazi's :') De praktijken van de Israëlische staat komen meer in de buurt van het nazisme dan de users in dit topic hoor :')

Och, volgens Keessie kan je een jood per definitie nooit geloven (zie mijn ondertitel) EN hij is eens een tijdje permanent verbannen geweest omdat hij zei dat Herr Hitler toch eigenlijk wel gelijk had met het uitroeien van die joden, want sinds zij uit Europa weg waren was er hier geen oorlog meer geweest en sindsdien in het Midden Oosten constant. En he, in dit topic refereert hij daar nog eens aan en zegt dat dat een 'geintje was die hij iemand anders eens zag maken'. :')
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_98200252
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Ah, ik zie dat er alweer iemand voor antisemiet is uitgemaakt. Het dreigde al onder het gemiddelde van 1 keer per pagina te zakken.
Ah, de volgende heeft zich al aangemeld.
  woensdag 15 juni 2011 @ 14:05:53 #282
176916 Karrs
2007-2017
pi_98200506
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:04 schreef moussie het volgende:

[..]

Net als ik bedoel je waarschijnlijk?
Vanzelfsprekend.
quote:
Toe maar .. jullie nazi's, jodenhaters, gekonkel .. de aloude antisemitismekaart trekken om de ander het zwijgen op te leggen, alles als ze maar weggaan
Dat "de antisemietkaart trekken" heeft als relativering nog nooit indruk gemaakt en doet dat nog steeds niet.
quote:
Waarom voel jij je zo geroepen om een Israëliër te verdedigen eigenlijk, dacht je dat die dat zelf niet kan .. zielige Jood dat die is, jij zal hem wel even helpen?
Het wordt sneuer en sneuer. Je hebt écht niets meer in te brengen, he, Moussie? :W

quote:
Als je de discussie een beetje gevolgd had zou je weten dat die vermeende 'jodenhaat' vooral gericht is tegen extremistische orthodoxe Joden in de diverse nederzettingen en diegenen die hun steunen, en die zijn hun kinderen net zo hard aan het vergiftigen met haat
"Maar hullie doen het ook! :'( " :')

Denk nou niet dat ik nog met jou in discussie ga. Ik ben me daar gek, bij jou zit de haat véél te diep. Dat heb je na al die topics, waarin je geen millimeter wil toegeven, wel bewezen. :W
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_98202595
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:05 schreef Karrs het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend.

[..]

Dat "de antisemietkaart trekken" heeft als relativering nog nooit indruk gemaakt en doet dat nog steeds niet.

[..]

Het wordt sneuer en sneuer. Je hebt écht niets meer in te brengen, he, Moussie? :W
Frappant dan dat C_N wel begrijpt wat ik bedoelde met de spellingcontrole .. maar blijf toch vooral doorgaan met automatisch in een stuip schieten als iemand kritiek heeft op Israël of een Israëliër.

quote:
"Maar hullie doen het ook! :'( " :')
Voor het geval het je ontgaan is, heel veel Israëliërs delen die mening, die zien de haat bij de eigen bevolking ook, die maken zich daar ook zorgen over, en dan niet alleen over de directe gevolgen .. geen vrede .. maar ook wat het met je doet, als volk. Veel ouderen van het joodse volk, dat in al die eeuwen vernedering en onderdrukking hier in Europa ervoor gewaakt heeft om niet te gaan haten, vindt de excessen bij de jeugd en bij de uit Rusland afkomstige orthodoxen net zo zorgwekkend als ik.

quote:
Denk nou niet dat ik nog met jou in discussie ga. Ik ben me daar gek, bij jou zit de haat véél te diep. Dat heb je na al die topics, waarin je geen millimeter wil toegeven, wel bewezen. :W
Nou dat treft, ik heb namelijk ook geen enkele behoefte om met jou in discussie te gaan. Bij jou zit er namelijk echt haat, en behoorlijk diep ook .. blijkt wel uit je constante persoonlijke aanvallen op personen die meningen uiten die je niet aanstaan.
pleased to meet you
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:43:21 #284
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_98204797
quote:

[..]

Jij bent al net zo'n sneue droeftoeter, natuurlijk. :D

Ik ben blij met z'n aanwezigheid. Hij brengt een nuance waar jullie nazi's af en toe totaal geen raad mee weten en dat is soms heerlijk om te zien. Dat sneue gekronkel van jullie om maar te kunnen blijven haten. Maar ja, als dat niet helpt moet je maar op taalgebruik gaan vitten... alles als hij maar weggaat! _O-

Op een serieuze noot: het is zorgwekkend dat zelfs Nederlandse jodenhaters van geen wijken weten als ze te maken krijgen met een Israëliër. Hoe moet dat dan ooit met Palestijnen? Die het veelal nog religieus opgelegd krijgen ook? De enige oplossing die gaat werken in dit conflict, is het wegnemen van haat bij (vooral) kinderen. Maar nogmaals, als zélfs Nederlanders liever blijven haten als ze ook met de andere kant van het conflict in contact komen, hoe moet het dan met de Palestijnen?
Je noemt een ander sneu? Maar zelf wel met jodenhater en nazi lopen strooien. Vooral doen, weten we dat we jou bij voorbaat al niet serieus moeten nemen.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Prima toch! Het woord antisemiet heeft al geen waarde meer, en hoe vaker het gebruikt zal worden hoe minder betekenis het zal hebben. Het zegt tegenwoordig meer over degene die het woord gebruikt dan over degene tegen wie het word gebruikt.
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:06:02 #285
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_98205926
Israelische leger vernielt tien huizen en 5 waterbronnen

Het Israelische leger heeft dinsdagmorgen de geïmproviseerd huizen van tien Bedoeïenenfamilies in de Jordaanvallei vernield. Het dorpje Fasayil, ten noorden van Jericho, werd om zes uur 's morgen opgeschrikt door 14 Israelische jeeps en twee bulldozers. De tien huizen werden geplet en de bewoners werden afgekoppeld van het elektriciteitsnet, waarbij bedrading en elektriciteitsmeters werden meegenomen.
Het dorpshoofd, Ibrahim Ubayyat, zei dat de tien getroffen gezinnen al een paar jaar in het gebied woonden, maar door de Israelische autoriteiten waren gewaarschuwd geen huizen te bouwen. Het gebied behoort tot de zogenoemde 'Area C', het gedeelte van de Westoever waar Israel onder de Oslo-akkoorden heer en meester is. De dorpelingen die leven van de landbouw op de vruchtbare grond van de Jordaanvallei, zeggen echter dat ze niet weten naar welke andere plek ze zouden moeten gaan om in hun levensonderhoud te kunnen voorzien.
Eveneens dinsdagmorgen heeft het Israelische leger vijf waterbronnen vernield in het zuiden van de stad Hebron.De bronnen waren in gebruik bij familie van de eigenaar van de grond, Samir Abdul-Hamid Ma’an. De soldaten en de bulldozers kwamen in alle vroegte en verdreven de bewoners met traangas toen ze probeerden de vernielingen te voorkomen. De bronnen werden daarna kapot gemaakt en met puin opgevuld. Volgens eigenaar Samir gebeurde dat onder het motto dat ze zonder vergunning zouden zijn aangelegd. Ma'an slaagde er niet in commentaar te krijgen van het Israelische bestuur, de Civil Administration, die voor de vernieling verantwoordelijk was.
Israel vernielt zeer regelmatig bronnen die Palestijnen gebruiken voor landbouwdoeleinden. Op 30 mei gebeurde dat nog met acht bronnen in Jenin die volgens Israel ook zonder vergunning zouden zijn aangelegd. De voornaamste bron van water op de Westoever is de zogenoemde Mountain Acquifer in de heuvels van Judea en Samaria. Israel gebruikt ongeveer 80% van dit aan de Palestijnen toebehorende water, de Palestijnen krijgen niet meer dan 20%. Volgens een recent rapport van Amnesty International hebben de Palestijnen nagenoeg over de hele linie watergebrek. Hun waterbronnen, waarvoor ze zelden of nooit een vergunning krijgen, zijn vaak de enige manier om landbouw te kunnen bedrijven.
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:07:58 #286
176916 Karrs
2007-2017
pi_98206015
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:56 schreef moussie het volgende:

Nou dat treft, ik heb namelijk ook geen enkele behoefte om met jou in discussie te gaan. Bij jou zit er namelijk echt haat, en behoorlijk diep ook .. blijkt wel uit je constante persoonlijke aanvallen op personen die meningen uiten die je niet aanstaan.
Omdraaien is nog steeds een valide tactiek bij de hatertjes, zie ik :')

Nee, Moussie, als ik al gevoelens heb jegens haatdragenden, dan is het medelijden en walging. Dat laatste vooral jegens personen die niet alleen haat koesteren, maar het ook verspreiden. Op alle fronten; jodenhaat, moslimhaat, homohaat, vrouwenhaat, noem maar op. Haters zijn sneue, meelijwekkende mensen. Zij die ondanks alles stug blijven doorhaten, zijn walgelijke karikaturen van mensen, beklagenswaardige stumpers en totaal niet serieus te nemen.

Denk daar maar eens over na, terwijl je lekker doorgaat met "antisemiet" een geuzennaam te vinden. }:|
pi_98207774
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:07 schreef Karrs het volgende:

[..]

Nee, Moussie, als ik al gevoelens heb jegens haatdragenden, dan is het medelijden en walging. Dat laatste vooral jegens personen die niet alleen haat koesteren, maar het ook verspreiden. Op alle fronten; jodenhaat, moslimhaat, homohaat, vrouwenhaat, noem maar op. Haters zijn sneue, meelijwekkende mensen. Zij die ondanks alles stug blijven doorhaten, zijn walgelijke karikaturen van mensen, beklagenswaardige stumpers en totaal niet serieus te nemen.

Denk daar maar eens over na, terwijl je lekker doorgaat met "antisemiet" een geuzennaam te vinden. }:|
Zo ongeveer hetzelfde als wat ik erover denk.

Opvallend is wel de je die in het bold, die 'mohammed is dood' schreeuwers tijdens een demonstratie die provocerend door de Palestijnse wijk gaat gewoon negeert .. en als ik daar wel wat over zeg ben ik een 'jodenhater' ..

en ik ben trouwens geen meulenbelt .. ik vind het diep triest dat kritiek op de politiek van Israël keer op keer afgeschilderd wordt als antisemitisme. Daardoor komt de echte jodenhaat, die wel degelijk bestaat, namelijk buiten schot te liggen. Fyi .. wat die haat is weet ik beter dan jij, ik heb hem namelijk meer dan eens moeten ondergaan, puur om mijn uiterlijk .. dus stfu over dingen waarvan jij helemaal niets af weet.
pleased to meet you
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:50:57 #288
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_98211144
Maar Moussie is toch zelf joods?
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:17:34 #289
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_98212225
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:50 schreef Nibb-it het volgende:
oh dat zegt niks. Ook joden worden met enige regelmaat antisemiet genoemd. Zodra je kritiek op Israel hebt bent je al snel een jodenhater of antisemiet.
  † In Memoriam † woensdag 15 juni 2011 @ 18:21:03 #290
137949 Disana
pi_98212371
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:07 schreef Karrs het volgende:

Jij kwam deze reeks al binnen met een boodschappenkar vol labels 'antisemiet' en 'hater'. Je hebt nog nooit een inhoudelijke of constructieve bijdrage geleverd, je bent hier alleen maar om hatelijk te doen tegen posters die niet onverdeeld pro-Israël zijn.
pi_98212822
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:50 schreef Nibb-it het volgende:
Ja. Daarom zal ik moussie altijd buiten schot houden. :P ;)
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:29:37 #292
176916 Karrs
2007-2017
pi_98215492
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij kwam deze reeks al binnen met een boodschappenkar vol labels 'antisemiet' en 'hater'.
Moah, ik loop al een tijdje mee hoor...
quote:
Je hebt nog nooit een inhoudelijke of constructieve bijdrage geleverd
:*
quote:
, je bent hier alleen maar om hatelijk te doen tegen posters die niet onverdeeld pro-Israël zijn.
O+

Nog wat intelligente input of heb je zelf nu ook wel zoiets van "dat voegde inderdaad niet zoveel toe". :*
pi_98215627
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ah, de volgende heeft zich al aangemeld.
Kun je dat aan mijn neus zien?
pi_98215912
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:32 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Kun je dat aan mijn neus zien?
Nope. Wel dat je in topics over bv een bus die te laat is Israel er nog bij weet te betrekken.
  † In Memoriam † woensdag 15 juni 2011 @ 19:38:52 #295
137949 Disana
pi_98215922
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:29 schreef Karrs het volgende:

Nog wat intelligente input of heb je zelf nu ook wel zoiets van "dat voegde inderdaad niet zoveel toe". :*
Je voegt inderdaad niets toe behalve azijn.
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:43:49 #296
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_98216170
Pot/ketel..
pi_98216192
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nope. Wel dat je in topics over bv een bus die te laat is Israel er nog bij weet te betrekken.
Wat heeft Israël met antisemitisme te maken dan?
pi_98216348
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat heeft Israël met antisemitisme te maken dan?
Oh niets hoor. Noem gewoon man en paard man. Kijk, ik heb de tyfus aan islam/moslims omdat die hele steden hier overnemen. Simpel zat. Doe ik ook niet moeilijk over.
Jij hebt de tyfus aan joden. Soit. Maar lul er dan niet omheen.
pi_98216473
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:31 schreef waht het volgende:

[..]

Ja. Daarom zal ik moussie altijd buiten schot houden. :P ;)
Gelukkig dat je die smilies erbij hebt geplaatst ;)
pleased to meet you
  † In Memoriam † woensdag 15 juni 2011 @ 20:01:02 #300
137949 Disana
pi_98217016
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:43 schreef Nibb-it het volgende:
Pot/ketel..
Misschien wil je hier wel op reageren? Het werd gisteren gepost, geheel ontopic, maar kennelijk gooien sommigen hier liever met modder, want veel meer valt er ook niet ter verdediging van dit onrecht op te voeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')