* Knetterkrankjorum beaamtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:52 schreef robdriessen het volgende:
Voor degenen die er vannacht NIET bij waren, jullie hebben tussen 2 en 3 zoveel moois gemist!
Knettertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Knettertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geeft niet, jij bent het dus dan mag het
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:53 schreef robdriessen het volgende:
Het bewijs:
[X-Raydio] #15: Bij deze, MrGreen, zet hem op... Kwaak.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geeft niet, jij bent het dus dan mag het
Vertel, laat me niet langer in spanningquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:52 schreef robdriessen het volgende:
Voor degenen die er vannacht NIET bij waren, jullie hebben tussen 2 en 3 zoveel moois gemist!
Zoals ik gisteren al zei, ik zie het als een groot complimentquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:55 schreef mr-green het volgende:
[..]Rob HELD
ik ben gewoon met ONZ radio aan in slaap gevallen
het was ook zwaaaaaaaar relaxquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:55 schreef mr-green het volgende:
[..]Rob HELD
ik ben gewoon met ONZ radio aan in slaap gevallen
Open mijn linkje maar dat ik paar minuten geleden gepost heb naar vorige thread.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vertel, laat me niet langer in spanning
kloptquote:
Hello.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:00 schreef Melting het volgende:
Goedemiddag!![]()
Ik luister ook weer even mee!(Als ie het doet dan)
goed idee. ik moet vanmiddag nog op zoek naar: oordopjes, een lamp voor in de tent en een ponchoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:04 schreef Karzai het volgende:
Misschien kunnen we de radio maar beter uit laten vanmiddag, het is veelste lekker weer
Hahaha... die ken ik niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hello.
Moet bij jouw naam altijd denken aan Judge Doom die in Who Framed Roger Rabbit oplost in z'n eigen dip. "I'M MELTING! MELTINGGGG!"
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:05 schreef Viro het volgende:
Beide streams liggen eruit door guppie, ben ermee bezig
Hey Opa.... vertel eens een verhaal!quote:
quote:
quote:
Ik heb gezien!!quote:
De boel is bij mij gecrashed!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Hulde!
Edit: hij is weer weggevallen.![]()
flash renamerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
Weet iemand een goed programma om in 1 klap een boel bestandsnamen te veranderen naar de namen uit de ID3-tag?
Dat dus het programma de info (artist en title) uit de ID3-tag haalt en de bestandsnaam van de file daarnaar aanpast.
TagScannerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
Weet iemand een goed programma om in 1 klap een boel bestandsnamen te veranderen naar de namen uit de ID3-tag?
Dat dus het programma de info (artist en title) uit de ID3-tag haalt en de bestandsnaam van de file daarnaar aanpast.
Goede keuzequote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:18 schreef robdriessen het volgende:
Zooo, even langs geweest bij de torrentboer, nieuwe Anouk, Blof, Foo Fighters, Lady Gaga, BBQ Box, Selah Sue binnen
Tuurlijk. Zie rooster en zeg het maar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:22 schreef Dhaha het volgende:
Hallo kan ik nog draaien vandaag?
gepost vanuit mijn bed
ja dat pleurisding doet het dus niet op mijn mobiele apparaatquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zie rooster en zeg het maar.
hoelaat zou je willen draaien?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:22 schreef Dhaha het volgende:
Hallo kan ik nog draaien vandaag?
gepost vanuit mijn bed
Oh ja, over rooster gesproken, linkje in OP moet even aangepast van maandview naar weekview, leest een stuk prettiger.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:24 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ja dat pleurisding doet het dus niet op mijn mobiele apparaat
kan 14:00 ?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoelaat zou je willen draaien?
we zijn nog bezig met de stream/server atm, maar het zou moeten kunnen
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:22 schreef robdriessen het volgende:
Hey Green, je moet nog even je ondertitel aanpassen. Je bent DJ van een station dat niet meer bestaat....
onder voorbehoud, kan niks garanderen, aangezien we last hebben van kinderziektes atmquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:25 schreef Dhaha het volgende:
[..]
kan 14:00 ?
en gisteren ging het ook prima
oke dan. ik doe mooi weer muziek (weet niet of het mooi weer is, geen zin om te bewegen) en diversenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
onder voorbehoud, kan niks garanderen, aangezien we last hebben van kinderziektes atm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |