Help! Guppie heeft een hartstilstand!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:10 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ga straks aan t werk mocht er iets mis gaan met Guppie probeer Viro dan te bereiken. Hij kan op mn pc om Guppie weer aan te zetten.
Nah de hele nacht gaat t goed. Ik ga douchen en die kut vis gaat in t zonnetje liggen....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Help! Guppie heeft een hartstilstand!
Heerlijk! Lekker afkoelen met dit warme weer!quote:
eerst nog ff bier halenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Heerlijk! Lekker afkoelen met dit warme weer!
is wel de leukste huishoudelijke klusquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:07 schreef Melting het volgende:
Ik ben boodschappen doen.Geen zin in. Maar moet ook gebeuren.
Tot later!
remote desktop ?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:10 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ga straks aan t werk mocht er iets mis gaan met Guppie probeer Viro dan te bereiken. Hij kan op mn pc om Guppie weer aan te zetten.
Meh, nooit natuurlijk. Ik ben wel moe nog, slechte nachtquote:
Oew minder, je zou denken dat je door de alcohol wel goed geslapen hebt!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh, nooit natuurlijk. Ik ben wel moe nog, slechte nacht
quote:
Yow!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:45 schreef Viro het volgende:
ff snel checken terwijl ik pauze heb...
Heb maar 2 uurtjes geslapen gisteren
Slaap meestal juist slechter als ik veel gedronken hebquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew minder, je zou denken dat je door de alcohol wel goed geslapen hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |