quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:06 schreef monkyyy het volgende:
Als ik tegen mezelf praat denk ik veel beter na over situaties.
Kan jij mij bij jou thuis horen praten als je weet hoe ik klink?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:17 schreef Convict het volgende:
[..]
Nou srry voor de doods verwensing
Maar ik mag je nu nogsteeds niet
Puur omdat je klinkt als buitenlander of erger je ben t er 1
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:20 schreef Aneurysma het volgende:
Wow, wow, wtf. Even geen ruzie maken jongens. Er is al genoeg haat op de wereld!!
Wow, wow, wtf. Even geen ruzie maken jongens. Er is al genoeg haat op de wereld!!
Okee je typt als een buitenlander dan!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:21 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Kan jij mij bij jou thuis horen praten als je weet hoe ik klink?![]()
"Srry" komt er bij mij niet in, want jij deed die uitspraak in combinatie met racistische haatgevoelens.
Leuk, we hebben hier te maken met een generaliserende racistische veroordeelde die op vrije voeten is.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:23 schreef Convict het volgende:
[..]
Okee je typt als een buitenlander dan!
En me haat komt uit het feit dat jullie faalen en altijd leuk zijn voor een knok partij
Je klinkt dus idd als een doorsnee buitenlanderquote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:26 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Leuk, we hebben hier te maken met een generaliserende racistische veroordeelde die op vrije voeten is.![]()
En doe nu niet alsof jij vecht en laat staan wint, je laat in het donkere steegje altijd je broek zakken zodat wij niet je geld uit je broekzakken pakken.
Goed gebruik van leestekens en grammatica!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:29 schreef Convict het volgende:
[..]
Je klinkt dus idd als een doorsnee buitenlanderik bedoel maar en nee ik vind het altijd wel leuk
Zeg je moeder heeft snor of gewoon je moeder en het feest kan beginnenzeg dat tegen een Nederlander en die lacht erom omdat hij erboven staat
Urk? Kommop ik heb nog wel een beetje klassequote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:33 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Goed gebruik van leestekens en grammatica!Hopelijk snijden ze Urk van het internet af en dan kunnen jullie weer lekker je gang gaan met jullie inteelt fabrieken.
En FYI niet iedere buitenlander is een Marokkaan en heeft een snor moeder.![]()
Dat er zulke onwetendheid bestaat, zelfs nadat je bloot bent gesteld aan het internet met zoveel informatie.
Ow, zo nu ben je ook nog aan het discrimineren? Beetje Urkenaren als minderwaardig beschouwen, wie denk je wel niet dat je bent?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:44 schreef Convict het volgende:
[..]
Urk? Kommop ik heb nog wel een beetje klasse
Ja geef me is ongelijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:49 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Ow, zo nu ben je ook nog aan het discrimineren? Beetje Urkenaren als minderwaardig beschouwen, wie denk je wel niet dat je bent?![]()
Racistisch zijn en toch denken dat je klasse hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |