Jij hebt ook je voordeeltjes. En aangezien ik de volle mep krijg qua IB betaal ik meer voor jou dan jij voor Zienswijze.quote:
Aha. Werk je in de publieke sector? Of klein privaat bedrijf?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben geen aandeelhouders.
Dat laatste.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:12 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Aha. Werk je in de publieke sector? Of klein privaat bedrijf?
Op die manier. Maar één of meerdere personen strijken toch de winst op? Je baas?quote:
Dat is altijd zo als je werknemer bent. We aan dat toch niet de nek omdraaien he? Anders zitten we straks met enkel eenmanszaken. Gaan we niet redden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Op die manier. Maar één of meerdere personen strijken toch de winst op? Je baas?
Je spekt iemands portemonee.
Hoezo betaal je voor mij? Ik kan mijn eigen leven betalen van de tweederde die ik over hou van mijn brutoloon, de rest gaat in de grote pot, waar ik zelf nog steeds niks uit terug krijg.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij hebt ook je voordeeltjes. En aangezien ik de volle mep krijg qua IB betaal ik meer voor jou dan jij voor Zienswijze.
Dat klopt zeker. In een beginnend stadium van je carriere als werknemers fungeren, is niets mis mee. Maar je hele carriere werknemer zijn, gaat voor mij te veer. Ik wil mijn eigen geld kunnen verdienen, ipv dat ik de portemonee van de ander spek. Maar het hangt natuurlijk van je persoonlijke voorkeuren afquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is altijd zo als je werknemer bent. We aan dat toch niet de nek omdraaien he? Anders zitten we straks met enkel eenmanszaken. Gaan we niet redden.
Jij hebt geen teruggaven, toe(s)lagen, subsidies, voordeeltjes, aftrekposten etc. etc. etc.?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoezo betaal je voor mij? Ik kan mijn eigen leven betalen van de tweederde die ik over hou van mijn brutoloon, de rest gaat in de grote pot, waar ik zelf nog steeds niks uit terug krijg.
Ongetwijfeld, maar ik krijg een 13e maand, vakantiegeld en in juli een bonus van anderhalf maandsalaris omdat het bedrijf 15 jaar bestaat.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Op die manier. Maar één of meerdere personen strijken toch de winst op? Je baas?
Je spekt iemands portemonee.
Nou ja, een student hoeft niet elke dag vroeg op te staan, maar kan zijn eigen tijden bepalenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik krijg een 13e maand, vakantiegeld en in juli een bonus van anderhalf maandsalaris omdat het bedrijf 15 jaar bestaat.
En ik heb flexibele werktijden, ik word pas wakker als jij al op je werk zit
Vast wel, maar zoals ik al zei in het vorige topic, die claim ik niet eens terug.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij hebt geen teruggaven, toe(s)lagen, subsidies, voordeeltjes, aftrekposten etc. etc. etc.?
Kom nou.
Ideale baanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik krijg een 13e maand, vakantiegeld en in juli een bonus van anderhalf maandsalaris omdat het bedrijf 15 jaar bestaat.
En ik heb flexibele werktijden, ik word pas wakker als jij al op je werk zit
Dat kun je natuurlijk makkelijk hier zeggen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Vast wel, maar zoals ik al zei in het vorige topic, die claim ik niet eens terug.
Dat is ook zo, ik hou geen boekhouding bij, dus om belasting terug te claimen is dagen werk, dat is het mij niet waardquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat kun je natuurlijk makkelijk hier zeggen.
Tegenwoordig schijnt het niet meer zo moeilijk te zijn, kwestie van dingetjes invullen op de computerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ook zo, ik hou geen boekhouding bij, dus om belasting terug te claimen is dagen werk, dat is het mij niet waard
Of het door een fiscalist laten doen. Heb jij je handen vrijquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tegenwoordig schijnt het niet meer zo moeilijk te zijn, kwestie van dingetjes invullen op de computer
Moet je die dingetjes wel kunnen vinden hè? Het interesseert me echt niets, zolang ik kan leven zoals ik wil.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tegenwoordig schijnt het niet meer zo moeilijk te zijn, kwestie van dingetjes invullen op de computer
Precies. Die staan al in de krant voor 25 euro.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Of het door een fiscalist laten doen. Heb jij je handen vrij
Geloof maar dat ik jou geen cent kost, dat is genoegquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Precies. Die staan al in de krant voor 25 euro.
Dus ik geloof het ook niet zo.
Zolang het geld maar niet bij de overheid blijftquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Of het door een fiscalist laten doen. Heb jij je handen vrij
Hehe, ik draag idd liever geld aan de private sector af dan aan die linkse overheid.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zolang het geld maar niet bij de overheid blijft
Ow ik kan het gratis laten doen, via de FNV, maar zelfs dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zolang het geld maar niet bij de overheid blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |