Maar morgen wordt lastig, tenzij je het niet erg vind als ik: ga vegen, afwassen, wassen, opruimen, nog meer wassen, en veel afwassen, boodschappen doen (als ik weer mag rijdenquote:
Hadden we wel, met alle UI's van de vaste posters....quote:
jij bent ook uitgenodigd hoor....quote:
Maar?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hadden we wel, met alle UI's van de vaste posters....
Geen idee, ben een tijdje weg geweest... Zal wel teveel moeite geweest zijnquote:
Hoi.quote:
Waarvoor? Ik heb het vorige topic niet meer helemaal teruggelezen.quote:
Alstenstgoeds?!??quote:
Naja, gewoon, voor iets. Mag je meedoen met homo gay zijn en zoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hoi.![]()
[..]
Waarvoor? Ik heb het vorige topic niet meer helemaal teruggelezen.
Ik heb gewoon flacons met douchespul hoor... Al weet ik niet wat beter is als het valtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
Iets onder een douche met vallende zeepjes
als dat op teen valt = auwquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon flacons met douchespul hoor... Al weet ik niet wat beter is als het valt
Ik wil de middelste welquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
nou die mag je zelf houden dan...
Mwah.quote:
Klinkt uh... leuk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Naja, gewoon, voor iets. Mag je meedoen met homo gay zijn en zo
Middelste vammij.quote:
Oké!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
nou die mag je zelf houden dan...
[zeur] Niet kunnen slapen, hooikoorts en tandpijn.[/zeur]quote:
Fok homo meet hier dan maarquote:
Awwwww. Dropje toooooch.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:24 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
[zeur] Niet kunnen slapen, hooikoorts en tandpijn.[/zeur]
Gr gr.
Ik wilde eigenlijk die gast van Glee posten, maar ik was zijn naam kwijt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
Maar ik had verwacht dat jullie natuurlijk allemaal foto's van mij zouden posten
En van mij.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
Maar ik had verwacht dat jullie natuurlijk allemaal foto's van mij zouden posten
Die blonde is wel leukquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:24 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk die gast van Glee posten, maar ik was zijn naam kwijt.
Stroekie, wat ben je akelig stil........quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:25 schreef Stroekie het volgende:
wat een ontzettende lieve film
http://www.imdb.com/title/tt1667691/
op de tonen van buck dich van Rammstein ?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
Iets onder een douche met vallende zeepjes
mann gegen mannquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op de tonen van buck dich van Rammstein ?
Live is het zo briljant, dat wil je niet nadoen in een douche hoor.... kan alleen tegenvallen...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op de tonen van buck dich van Rammstein ?
kwam dus omdat ik die film Sasha zat te kijken en mijn duits aan het oefenen wasquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Stroekie, wat ben je akelig stil........
die hadden elk hun eigen plekje in een grote Hquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
als jullie even 28 UI van vaste users hier posten
waarvan nog 2 UI het doen, dusjaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die hadden elk hun eigen plekje in een grote H
nou ja, live val ik sowieso al tegenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Live is het zo briljant, dat wil je niet nadoen in een douche hoor.... kan alleen tegenvallen...
Ben je top dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ja, live val ik sowieso al tegen
Lijkt mij eigenlijk van beide kanten pijnlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zag je me aan voor een breezer annanas ?
Lekkerquote:
QFT.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:42 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ga morgen zo'n spijt hebben van vanavond
QFT? Wasda?quote:
QUOTED FOR TRUTHquote:
No problem!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:45 schreef Aneurysma het volgende:
Bedankt voor de mentale steun jongens. Echt fijn.
pijn is fijn, jeuk is leuk en bloed is goedquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk van beide kanten pijnlijk
Ik sta helemaal achter je...... Al zal dat wel weer verkeerd overkomenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:45 schreef Aneurysma het volgende:
Bedankt voor de mentale steun jongens. Echt fijn.
Was jij niet eerst bi?quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik sta helemaal achter je...... Al zal dat wel weer verkeerd overkomen
Zoals mijn oude trainer zei: Pijn is fijn, bloed moet, en zweet maakt de boel compleet....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:46 schreef Stroekie het volgende:
Φ
[..]
pijn is fijn, jeuk is leuk en bloed is goed
Kan ik ook niks aan doen, dat dat verkeerd wordt opgevat...quote:
Ja.quote:
Leugens.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kan ik ook niks aan doen, dat dat verkeerd wordt opgevat...
Hmm, aja, zo een.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ja.
Ik sluit vrouwen nog steeds niet helemaal uit overigens.
Leg uit?quote:
Omdat je niet slaaptquote:
Kan niet. Melk is op.quote:
Tof, mooi werk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
op aangepast met users die ik de afgelopen 7 dagen zag posten en wel eens vaker
Dan wacht ik wel tot het melk reservoir weer vol isquote:
Zit ook enige logica in.quote:
LOLquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ja.
Ik sluit vrouwen nog steeds niet helemaal uit overigens.
Ik stem voor vergeten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel tot het melk reservoir weer vol isen anders vergeten we het maar
Ik ook niet hoor, haha.quote:
Ook rekening gehouden met wie er in het middelbunt wil staan, wie er lieve top of bottom is, etc?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
op aangepast met users die ik de afgelopen 7 dagen zag posten en wel eens vaker
Nou, ik sta bovenaan, als topuser.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ook rekening gehouden met wie er in het middelbunt wil staan, wie er lieve top of bottom is, etc?
Dan stem ik ook voor vergeten, Maar Suzanne niet vergeten, want dan heb je een probleemquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:53 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ik stem voor vergeten.
Suzanne voor de 8'ste keer opzet.
Nu wil ik een koekje. Ga halen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan stem ik ook voor vergeten, Maar Suzanne niet vergeten, want dan heb je een probleem
Homo of niet
Haha okequote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:45 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
QUOTED FOR TRUTH
Used on internet forums when quoting someone with similar views as yours.
Mijn interesse in het mannelijke geslacht is zojuist met 5% gedaald.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
En Lasco + Aneurysma, jullie vallen netzoveel op vrouwen al ik, helemaal niet
Wat. Ik voel me seksueel aangetrokken tot vrouwen hoor, kan ik ook niks aan doen. Zou er alleen nooit mee samen kunnen wonen. (lees: een gesprek mee kunnen voeren).quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
En Lasco + Aneurysma, jullie vallen netzoveel op vrouwen al ik, helemaal niet
Wat voor koekje? Ontbijtkoekje, een lichte ontbijt koek, zoals evergreen, een roomboterkoek, een bastogne, een candij koekje....quote:
Maakt je niet minder homoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:56 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Mijn interesse in het mannelijke geslacht is zojuist met 5% gedaald.
Koekje van eigen deeg.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat voor koekje? Ontbijtkoekje, een lichte ontbijt koek, zoals evergreen, een roomboterkoek, een bastogne, een candij koekje....
En hoe oud was je toen ie je voor de eerste keer..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zoals mijn oude trainer zei: Pijn is fijn, bloed moet, en zweet maakt de boel compleet....
Zo'n cakebodem met sinaasappel-gelei met chocola.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat voor koekje? Ontbijtkoekje, een lichte ontbijt koek, zoals evergreen, een roomboterkoek, een bastogne, een candij koekje....
Ah, je wilt "Het Ruitertje".....quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ah, je wilt "Het Ruitertje".....
Die kom ik persoonlijk wel brengen
Das te moeilijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:58 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Zo'n cakebodem met sinaasappel-gelei met chocola.
eerste keer wat?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En hoe oud was je toen ie je voor de eerste keer..
Zo'n Pim's.quote:
Ow, gewoon kopenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:00 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Zo'n Pim's.
Dan kom maar een scholiertje brengen.
Okay! Tevens pics van de scholier idd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, gewoon kopenik dacht al zelf maken.... dan is me dat te moeilijk
Maar ik kom je wel een Pim brengen hoor.. Met een scholiertje erbij als je dat wilt
Ik heb seks met iedereen hier behalve met jou. Ben je nu jaloers?quote:
arnhemse meisjes ?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat voor koekje? Ontbijtkoekje, een lichte ontbijt okoek, zoals evergreen, een roomboterkoek, een bastogne, een candij koekje....
Jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:03 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ik heb seks met iedereen hier behalve met jou. Ben je nu jaloers?
Ik heb tevens de fipo in Burner's fobo. Wees jaloers.quote:
Hehe eindelijk.quote:
Met mij had je nog geen sexquote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:03 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ik heb seks met iedereen hier behalve met jou. Ben je nu jaloers?
trustequote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hehe eindelijk.![]()
Nu kan ik gaan slapen. Welterrusten allemaal.
Ik heb de Sepo. Mocht je nog hoop hebben gehad..quote:
Jij krijgt ook nooit meer een ijsje van 20 cent van mij.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hehe eindelijk.![]()
Nu kan ik gaan slapen. Welterusten allemaal.
SLAAP ZACHT DROPJE.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hehe eindelijk.![]()
Nu kan ik gaan slapen. Welterusten allemaal.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij krijgt ook nooit meer een ijsje van 20 cent van mij.
Neeeeeeee, deze is leuker ...quote:
Maar, kan nog altijd komen hequote:
Wat niet is kan zijn.quote:
Doeiquote:
Nee met jou niet.quote:
die heb ik live gezien/gehoordquote:
Dat is altijd een mogelijkheid...quote:
Was het kut?quote:
Slaap lekker danquote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:23 schreef Aneurysma het volgende:
NOU DAN GA IK HOOR. IK DOE HET ECHT HOOR. IK ZWEER.
En de Cranenbroek, daar haal ik altijd mijn kleding.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:46 schreef Ang3l het volgende:
O da kenne wij nie hier in Brabant. Wij hebben alleen Boerebont
Die is er ook in Utrechtquote:
Da's bij mij in de buurtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:46 schreef Ang3l het volgende:
O da kenne wij nie hier in Brabant. Wij hebben alleen Boerebont
Ik doelde eigenlijk op het servies, niet de winkelquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:55 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
En de Cranenbroek, daar haal ik altijd mijn kleding.
Ohquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op het servies, niet de winkel
Behalve hatseflatsen op de achterbankquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:15 schreef Vlarp het volgende:
Ang3l en autosport gaan voor mij toch echt niet samen hoor
Ik moet ook giegelen als ik mezelf hoor zeggen dat het de bougie is in het cilinderblok, want die was laatst ook al kapot. En dat daardoor nu de auto sputtert en niet zoveel gas kan gevenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:15 schreef Vlarp het volgende:
Ang3l en autosport gaan voor mij toch echt niet samen hoor
Ja, want kom je doen in MIJN Eindhoven!?quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:55 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
En de Cranenbroek, daar haal ik altijd mijn kleding.
quote:
Ja in Buul zit wel 'ne hulle grote ja!quote:
Dan ruikt 'ie straks helemaal naar olie en asfalt en benzine?quote:
Ja maar de vraag wat jij in Tilburg komt doen is logischer dan de vraag wat ik in Eindhoven ga doen, jij hebt een hekel aan Tilburg, ik heb geen hekel aan Eindhoven.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want kom je doen in MIJN Eindhoven!?
(Aangezien je dat ook vroeg toen ik naar Tilburg ging)
Hij hoopt zondagavond nog ff langs te komen, dus in dat geval misschien: Jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Dan ruikt 'ie straks helemaal naar olie en asfalt en benzine?.
quote:
Nee, bedanktquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
En die vriend mee naar huis genomen om 'm daar flink te gebruiken?
Hell no!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus die ligt nu op bed uit te puffen of wat?
quote:
Leef jij ook nog? Ik dacht dat je woonboot gezonken was of zoquote:
Stelletje uitroeptekens?quote:
Nou, nou wat een streng deurbeleid!quote:
Nee dusquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ja moet toch weten of ik moet flirten of niet
Daar kan ik niets aan doen!quote:
Ik houd niet zo van baarden die mij prikken!quote:
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van baarden die mij prikken!
quote:
Ik heb met net geschorenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En je tanden gepoetst? En je haartjes netjes in een scheiding?quote:
Scheiding gaat niet meer sinds gisterenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En je tanden gepoetst? En je haartjes netjes in een scheiding?
Ik hoef geen kale mannen!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Scheiding gaat niet meer sinds gisteren
quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben niet kaal, ik heb een streepjequote:
Het hoeft niet overal zonnig te zijn om mooi weer te hebben!quote:
En Sinterklaasquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet alleen bears hebben baarden. Moslimvrouwen ook.
Wat dan allemaal?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
Tenzij Sinterklaas een moslimvrouw is, wat veel zou verklaren overigens.
Het is een fijne stad idd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:30 schreef Peter het volgende:
Terug uit Parijs.
G_E ik geef je gelijk dat je er zo graag heen gaat. Veel meer jonge mensen lopen daar rond lijkt het wel..
En lekker in een park naar een openluchtconcert van een harmonie luisteren terwijl je een omelet met ham en kaas eet met een lekker wijntje...
Oh ja, die bestaat ook nogquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:44 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het is een fijne stad idd.
Hoe ben je er naar toe gegaan? Auto, Thalys of vliegtuig?
Ik heb er 5 koudliggenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb 2 open flessen wijn staan, ik win
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |