Maar morgen wordt lastig, tenzij je het niet erg vind als ik: ga vegen, afwassen, wassen, opruimen, nog meer wassen, en veel afwassen, boodschappen doen (als ik weer mag rijdenquote:
Hadden we wel, met alle UI's van de vaste posters....quote:
jij bent ook uitgenodigd hoor....quote:
Maar?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hadden we wel, met alle UI's van de vaste posters....
Geen idee, ben een tijdje weg geweest... Zal wel teveel moeite geweest zijnquote:
Hoi.quote:
Waarvoor? Ik heb het vorige topic niet meer helemaal teruggelezen.quote:
Alstenstgoeds?!??quote:
Naja, gewoon, voor iets. Mag je meedoen met homo gay zijn en zoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hoi.![]()
[..]
Waarvoor? Ik heb het vorige topic niet meer helemaal teruggelezen.
Ik heb gewoon flacons met douchespul hoor... Al weet ik niet wat beter is als het valtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
Iets onder een douche met vallende zeepjes
als dat op teen valt = auwquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon flacons met douchespul hoor... Al weet ik niet wat beter is als het valt
Ik wil de middelste welquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
nou die mag je zelf houden dan...
Mwah.quote:
Klinkt uh... leuk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Naja, gewoon, voor iets. Mag je meedoen met homo gay zijn en zo
Middelste vammij.quote:
Oké!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
nou die mag je zelf houden dan...
[zeur] Niet kunnen slapen, hooikoorts en tandpijn.[/zeur]quote:
Fok homo meet hier dan maarquote:
Awwwww. Dropje toooooch.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:24 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
[zeur] Niet kunnen slapen, hooikoorts en tandpijn.[/zeur]
Gr gr.
Ik wilde eigenlijk die gast van Glee posten, maar ik was zijn naam kwijt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
Maar ik had verwacht dat jullie natuurlijk allemaal foto's van mij zouden posten
En van mij.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
Maar ik had verwacht dat jullie natuurlijk allemaal foto's van mij zouden posten
Die blonde is wel leukquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:24 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk die gast van Glee posten, maar ik was zijn naam kwijt.
Stroekie, wat ben je akelig stil........quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:25 schreef Stroekie het volgende:
wat een ontzettende lieve film
http://www.imdb.com/title/tt1667691/
op de tonen van buck dich van Rammstein ?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
Iets onder een douche met vallende zeepjes
mann gegen mannquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op de tonen van buck dich van Rammstein ?
Live is het zo briljant, dat wil je niet nadoen in een douche hoor.... kan alleen tegenvallen...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op de tonen van buck dich van Rammstein ?
kwam dus omdat ik die film Sasha zat te kijken en mijn duits aan het oefenen wasquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Stroekie, wat ben je akelig stil........
die hadden elk hun eigen plekje in een grote Hquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
als jullie even 28 UI van vaste users hier posten
waarvan nog 2 UI het doen, dusjaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die hadden elk hun eigen plekje in een grote H
nou ja, live val ik sowieso al tegenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Live is het zo briljant, dat wil je niet nadoen in een douche hoor.... kan alleen tegenvallen...
Ben je top dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ja, live val ik sowieso al tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |