Jups, zet je eropquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:47 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, ik ga het doen. Is het technisch nog mogelijk voor mij om te draaien van 2 tot 3?
Knetter.... ga jij echt van morgenavond 23.00 uur tot de dag erna 12.00 uur 's middags draaien?quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Knetter.... ga jij echt van morgenavond 23.00 uur tot de dag erna 12.00 uur 's middags draaien?
Maakt niet uit, zie ik. Het is gefixed!quote:
Chilloutquote:
Ik dacht dat je net al ging slapen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:47 schreef Melting het volgende:
Ik duik ook maar eens mijn bed in.
Je draait lekker, Mr Green!
Welterusten allemaal, en tot morgenvroeg!
Green draaitquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
wie draait er of is dit die nieuwe draakje
greenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
Green is nog steeds met de fijne muziekjes bezigquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
ja waar was je nou gr grquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
green
straks rob
en mij heb je gemist
had een leven ineens.. schrok me de pleurisquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat verwacht je te zien? een knetter druipend van het zweet naakt voor de cam?
kon nog net voorkomen dat ik in stukjes gehakt door de trein wc werd gespoeldquote:
moet je niet doen joh zonde manquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kon nog net voorkomen dat ik in stukjes gehakt door de trein wc werd gespoeld
Femme Fatale dus ?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kon nog net voorkomen dat ik in stukjes gehakt door de trein wc werd gespoeld
een rustige rob wil ik meemakenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:58 schreef robdriessen het volgende:
Nou gaan we het krijgen zometeen, een hele rustige rob met hele rustige muziek. Wie blijft er wakker tot 3. De weddenschap gaat zo in!
I'm in! Dat moet ik redden tot 3.. Biertje erbij..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een rustige rob wil ik meemakeni'm in
Moet ookquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:59 schreef mr-green het volgende:
we hebben gewoon 11 luisteraars op dit moment
Wacht maar tot ik uitvogel welke software ik nodig heb en hoe het te gebruiken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:59 schreef mr-green het volgende:
we hebben gewoon 11 luisteraars op dit moment
Idd. Ik hou wel van een beetje afwisselingquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:04 schreef mr-green het volgende:
een uurtje dance is best tof op zijn tijd
geen last van kraakjes of tikjesquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:05 schreef robdriessen het volgende:
Hoort iemand kleine kraakjes/tikjes of is dit alleen bij mij?
geen last vanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:05 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb het geluid niet zo heel hard staan, maar hoor iig niksquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:05 schreef robdriessen het volgende:
Chill is het zekerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:09 schreef robdriessen het volgende:
Bijna NIEMAND kent dit nummer meer. Zo freaky en zo chill tegelijk. Zalig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |