Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:04 schreef Antilurker het volgende:
WowMijn eerste keer dat ik een nieuw deel open
Burnout Paradise moet wel leuk zijn toch?quote:
Niet dus he, Burnout werkt alleen zolang je ps+ hebt, daarna doet hij het niet meer.quote:
Goeie ttquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:04 schreef Antilurker het volgende:
WowMijn eerste keer dat ik een nieuw deel open
Sony had voor een paar miljoen aan netwerkapparatuur moeten kopen om een eenmalige piek op het netwerk op te vangen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 07:19 schreef gamefreek het volgende:
Heb om half 7 met veel proberen eindelijk de downloads kunnen starten, had toch gehoop dat Sony zich hiervoor beter had voorbereid.
Same here, dead nation en wipeout komen nu binnen. Straks inderdaad infamous en r&c nog downloaden!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:52 schreef Yi-Long het volgende:
Mijn games zijn nu aan het binnenstromen (Dead Nation en Ratchet & Clank)...
... en als het goed is kan ik dan via de amerikaanse PSN nog WipeoutHD en Infamous binnenhalen
Vergeet niet dat R&C niet aangeboden wordt op de USA account, dus vandaar dat ik hem hier op de EU account binnenhaalde...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:10 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Same here, dead nation en wipeout komen nu binnen. Straks inderdaad infamous en r&c nog downloaden!
Je weet dat je maar 2 spellen per playstation kan downloaden?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:10 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Same here, dead nation en wipeout komen nu binnen. Straks inderdaad infamous en r&c nog downloaden!
Per PSN account toch? Mits je die account al had voor de security-breach.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:14 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Je weet dat je maar 2 spellen per playstation kan downloaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |