Gadver jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Overigens whiskey mengen met cola is een grote no-no bij mij!
Hier wel.quote:
Kutjesdag!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
verzoekje
die ik toevallig had
als iemand nou ook nog k3 aanvraagd.. dan heb ik een reden om die te draaien
Opa kan het allemaal niet meer aanquote:
Ik trek het niet meer!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Opa kan het allemaal niet meer aan
En ik dacht dat ik nog wel zo oud was!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Opa kan het allemaal niet meer aan
Jazekerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
Knetterkrankjorum, heb je misschien ook iets van K3?
Voor jou: oma's aan de top!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
Knetterkrankjorum, heb je misschien ook iets van K3?
Kusjesdag.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jazeker
hihi komt er straks aan
3 biggetjes
mamase
of kusjesdag?
Oma`squote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kusjesdag of oma's
meeste stemmen gelden
crewbash, note.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:21 schreef ToT het volgende:
Kutjesdag hebben we de afgelopen tijd wel vaak genoeg gehoord.
(Hoewel je natuurlijk nooit genoeg kunt krijgen van kutjes!)
Ook niet dat ene nummer?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
feedback over de muziek is welkom zelfsmag van mij
verzoekjens kunnen ook, heb alleen niet zoveel
Fanta-stick Radio!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
mwo vind ik ook niet echt denderend, kan beter
Gaat lekker tot nu toe hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
feedback over de muziek is welkom zelfsmag van mij
verzoekjens kunnen ook, heb alleen niet zoveel
heb ik helaas nog niks vanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:23 schreef Karzai het volgende:
Draai anders wat van Tina Turner dat is ook een oma
Slaap lekker... en ToT de volgende keerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:24 schreef ToT het volgende:
Maar ik ga afhaken, mensen!Ik moet aan mijn nachtrust denken!
Slaap zequote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:24 schreef ToT het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:24 schreef ToT het volgende:
staat nog in downloadquote:
Oke...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
staat nog in downloaden die staat nu ff uit
slaapzequote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:24 schreef ToT het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Still got the groove [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oma's
hierna een nr dieis en ik denk ik elke show ga draaien
maar is oma
kan ik een uur langer? oh ff checken.. want green wou ook nogquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:27 schreef Outpost76 het volgende:
Zo ik ben er ook weer!
Net Viro toegang tot mijn pc gegeven dus er kan langer gedraaid worden dan 1u.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:27 schreef Outpost76 het volgende:
Zo ik ben er ook weer!
Net Viro toegang tot mijn pc gegeven dus er kan langer gedraaid worden dan 1u.
Laten we bij een uur beginnen. bij onz gingen ook ineens mensen 4 uur achterelkaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan ik een uur langer? oh ff checken.. want green wou ook nog
We kunnen de hele nacht doorgaan, ik heb toegang tot Guppie in de komquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan ik een uur langer? oh ff checken.. want green wou ook nog
quote:
Viro kan op mijn pc als ik niet wakker ben.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:28 schreef robdriessen het volgende:
Wie regelt eigenlijk het aan en uitzetten van guppie? Wat gebeurt er na 1 uur als niemand meer draait? Of als iemand juist nog wel wil draaien?
outpost, en als hij er niet is kan ik guppie aanzettenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:28 schreef robdriessen het volgende:
Wie regelt eigenlijk het aan en uitzetten van guppie? Wat gebeurt er na 1 uur als niemand meer draait? Of als iemand juist nog wel wil draaien?
klopt, maar 2 is volgens mij redelijk normaal toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Laten we bij een uur beginnen. bij onz gingen ook ineens mensen 4 uur achterelkaar.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:29 schreef humorduck28 het volgende:
Is guppie dan nu de nieuwe "Draakje" ofzo?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:29 schreef humorduck28 het volgende:
Is guppie dan nu de nieuwe "Draakje" ofzo?
tijdelijke variant ervanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:29 schreef humorduck28 het volgende:
Is Guppie dan nu de nieuwe "Draakje" ofzo?
2 uur kan imo prima. Net ook 3 uur niet geluisterd omdat metal. 2 uur kan dan best.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Laten we bij een uur beginnen. bij onz gingen ook ineens mensen 4 uur achterelkaar.
VDJ, SAM, OTS, Edcast, Winamp + Shoutcast pluginquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
Welke software gebruiken jullie nou om te draaien?
Mooi nummerquote:
ik kan verschrikkelijke dingen met je doen... als ik dat wil... slechts een waarschuwingquote:
Cool, en nu in Opa-taal?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:31 schreef Viro het volgende:
[..]
VDJ, SAM, OTS, Edcast, Winamp + Shoutcast plugin
knettersmaakquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
WTF?? Jij bent denk ik de eerste huis-DJ welke ik dit nummer heb horen draaien!!!
Knetter heeft knetter muziekquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
WTF?? Jij bent denk ik de eerste huis-DJ welke ik dit nummer heb horen draaien!!!
Ik ook niet, daarom, ik heb een oma gekend, een toppertje. Helaas niet meer onder ons...quote:
Ok, dus zelf draaien zit er voor mij dit decennium niet meer inquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Allemaal programma;s om mee te uitzenden naar de stream
Doe je goed...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik probeer me te onderscheiden, door mijn eigen smaak te draaien
jawelquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ok, dus zelf draaien zit er voor mij dit decennium niet meer in
Volgens komen onze smaken redelijk overeen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kan niet met vdj geloof ikquote:
dat vind ik juist mooi aan jou, als ik top 40 meuk wou horen zette in 3fm wel op toch, niewaarquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:34 schreef Viro het volgende:
Zoek je iets op, krijg je geen resultaten als gevolg dat je het volgende denk >![]()
Kijk je naar de programma, kom je erachter dat je iets zoekt in de prullenbak![]()
Zoek je iets op, krijg je geen resultaten als gevolg dat je het volgende denk >![]()
Kijk je naar de programma, kom je erachter dat je iets zoekt in de prullenbak![]()
top 40 vink ook leuk hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Volgens komen onze smaken redelijk overeen.
quote:
volgens mij heb ik een fanquote:
idd, Sky Radio muziek....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
top 40 vink ook leuk hoor
alleen dat hoor je al genoeg imo
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:39 schreef Viro het volgende:
Knetters wil ons via deze lied ons vertellen dat ze een golddigger is?
*verzoekje doet*quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:39 schreef Viro het volgende:
ben ik heul niet...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:39 schreef Viro het volgende:
vind ik ook, had het eigenlijk niet verwachtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:39 schreef mr-green het volgende:
Knetter heeft wel een bazen muziek smaak![]()
ik vin wel mooie muziekjesquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
een dikkenaar iedereen die zegt dat ik wansmaak heb
![]()
Nou, tot nu vind ik het echte goeien muziekjens dat je draait...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
Ik vind t wel een goede smaak van jequote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
Daar doe je goed aan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik gooi er zo nog wel ff een shaggy tussendoor denk ik
Shaggy is altijd goedquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
je wist toch al dat wij ook redelijk op 1 lijn zitten qua muziek smaakquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:41 schreef Viro het volgende:
Knetters draait muziek dat ik ook draaide toen ik net begon bij ONZ radio
was het helemaal vergeten lieve schatquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je wist toch al dat wij ook redelijk op 1 lijn zitten qua muziek smaak
Dat is het iddquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind dit echt nachtmuziek.. chill, sigaretje+ drankje
Nu verwacht ik ineens dat nummer dat hij met Ali G heeft gedaan. Me Julie of zo?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nu verwacht ik ineens dat nummer dat hij met Ali G heeft gedaan. Me Julie of zo?
Ready Fi Di Ride?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die komt niet.. en sexy lady ook niet - te vaak gehoord en carool luistert niet
hai schatquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:46 schreef NrTH het volgende:
Hé kijk, die vervelende ONZ radio topics zijn terug.
Hoera.
Guppie is altijd te beluisterenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:46 schreef humorduck28 het volgende:
Is Guppie eigenlijk te beluisteren op de zelfde site als er niemand draait?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:47 schreef Viro het volgende:
Shaggy ft. Nicole Scherzinger met Don't Ask Her That
![]()
Ik ken natuurlijk alle liedjes van shaggyquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoorde je niet zo vaak bij de vorige radio
In t vorige topic staat de link wel van Outpostquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:48 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Op welke manier? (NIET DAT IK WEGGA, KNETTER)![]()
Dancequote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:48 schreef robdriessen het volgende:
Wat heeft MrGreen voor ons in petto na 1 uur?
Leuk nummertje ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:47 schreef Viro het volgende:
Shaggy ft. Nicole Scherzinger met Don't Ask Her That
![]()
Dance dacht ikquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:48 schreef robdriessen het volgende:
volgens mij dance. als ik het goed begrepen hadquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:48 schreef robdriessen het volgende:
Oke... Thanxquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
In t vorige topic staat de link wel van Outpost
Ohquote:
heb ik ook, altijd wanner ik 1 uur draaiquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zit nu echt te kijken naar die tijd.. damn gaat snel
kiezen.. wat wil ik nog draaien
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:50 schreef humorduck28 het volgende:
Was het Dance dat MrGreen zou draaien?
Geeft helemaal niets.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Oh
Dan heb ik Duckie verkeerd ingelicht
Ik dacht dance, maar pin me er niet op vast.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:50 schreef humorduck28 het volgende:
Ja, volgens mij iets met Dance ofzo. Weet het ook niet meer zeker.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:50 schreef humorduck28 het volgende:
Ik wil m wel aanzetten speciaal voor ducky hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Oh
Dan heb ik Duckie verkeerd ingelicht
green ging dansen voor ons toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ja, volgens mij iets met Dance ofzo. Weet het ook niet meer zeker.
Hoeft niet, ik luister nu lekker naar Knetter's muziek.. .quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wil m wel aanzetten speciaal voor ducky hoor.
Heerlijk nummer ditquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
even genieten hoor.. deze is voor mezelf![]()
![]()
Dat mag je als dj.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
even genieten hoor.. deze is voor mezelf![]()
![]()
Trekje van mn peuk slokje van mn bier en ik zit thuis.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
Nipje van de single malt, trekje van de Monte Cristo, ogen dicht en ik ben aan de Copa Cabana.
quote:
quote:
Trustenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:52 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ga slapen, welterusten. Jammer dat ik niet kan luisteren op mijn mobiel.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:52 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ga slapen, welterusten. Jammer dat ik niet kan luisteren op mijn mobiel.
Ik hoor u nog steedsquote:
volgens mijn berekeningen loop ik niet uitquote:
Zekers.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:57 schreef _Fanta het volgende:
maar wel mooie show Knetter, mijn complimenten
Geniale showquote:
dat valt me nog meequote:
Hij blijft de knettereske faalshow hetenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zekers.
Niks geen faal show zoals ze zelf zei voor haar show.
maar jij bent ook gewoon goed!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat valt me nog mee
12 mensen die het uithouden met mijn muziek
Je wordt vast en zeker een goeie opvolgester van Claudia de Breij..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat valt me nog mee
12 mensen die het uithouden met mijn muziek
Beetje jammer hoor! Beter gewoon de knetterende show.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij blijft de knettereske faalshow hetenals er dan wat mis gaat.. dan heb ik een excuus
whahaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:00 schreef robdriessen het volgende:
En nu voor iets totaal anders. LACHUH!
Ik heb vanmiddag mijn debuut gehad op X-rayquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ging best goed
1ste show bij X-raydio gehad![]()
tevens.. klinkt lekker green.. speciaal voor jou een groen poppetje
Hehehehe had m wel willen tegen komen afgelopen december.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:00 schreef robdriessen het volgende:
En nu voor iets totaal anders. LACHUH!
ik heb ook genotenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ging best goed
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Heulemaal geen faaltjes!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ging best goed
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:05 schreef robdriessen het volgende:
Als ik om 2 uur nog steeds wakker ben, dan doe ik een uurtje radio tot 3. Maar ik beloof niks
Stream even killen/stoppen en weer opnieuw starten?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:05 schreef humorduck28 het volgende:
Zal wel weer aan mijn computer liggen.. ik hoor namelijk niets...
roep nou nie te vroeg. maar denk zeker dat we wel op zelfde niveau kunnen komen, miss nogwel beterquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heulemaal geen faaltjes!![]()
X-Raydio is gewoon beter.![]()
en als je opnieuw de listen.pls doet? in de op?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:05 schreef humorduck28 het volgende:
Zal wel weer aan mijn computer liggen.. ik hoor namelijk niets...
Gemeen....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:05 schreef robdriessen het volgende:
Als ik om 2 uur nog steeds wakker ben, dan doe ik een uurtje radio tot 3. Maar ik beloof niks
De nieuwe held van alle vrachtwagenchauffeurs.... Oh wacht, we zitten niet in de ether.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
DJ robdriessen de nieuwe nachtbraker
De groetjes van het asfaltquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De nieuwe held van alle vrachtwagenchauffeurs.... Oh wacht, we zitten niet in de ether.
X-Raydio vernieuwend, fris, schone lei nieuwe muziekquote:
Mr-Green draait lekkere dance muziekjesquote:
Gewoon een naamswijziging ga ik van uit?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
X-Raydio vernieuwend, fris, schone lei nieuwe muziek
dat is er gebeurd
Zie http://www.onz-radio.nl/quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gewoon een naamswijziging ga ik van uit?
Laters opa!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik blijf nog wel even luisteren, maar ben wel weg uit dit topic. Latersssss
Laterzz kerelquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
Latersquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
nope, nieuwe radio, nieuwe mensen nieuwe allesquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gewoon een naamswijziging ga ik van uit?
doei opa, bedankt dat je naar me kwam luisterenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ja maar ik snap het niet, wat is er met onz-radio gebeurd en waarom staat dit er?quote:
Is in de afgelopen 5 uur ook niet het geval geweestquote:
Sorry dat niet iedereen happig is maar we moeten dit tig keer zeggen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja maar ik snap het niet, wat is er met onz-radio gebeurd en waarom staat dit er?
Ik heb nog 2 interessante nummers voor jequote:
Die namen toen in het glazen huis ( van de donateurs ).quote:
Ow ja sorry ik was even een week weg, dus vandaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry dat niet iedereen happig is maar we moeten dit tig keer zeggen.![]()
De oude crew had er geen zin meer in door te weinig luisteraars en te veel gezeik dus hebben ze de stekker er uit getrokken. Vandaar alles nieuw.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:17 schreef robdriessen het volgende:
Veel leuker om te vullen met namen die niet passen of nergens op slaan.
Weduwe Rost-van Tonningen!
Geeft niet. Fijn dat je iig interesse toont.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ow ja sorry ik was even een week weg, dus vandaar.
Bedankt bij deze.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |