JONGE IK BEN GEEN TROL WAAROM DENKEN JULLIE DAT ZIJN JULLIE GEK IN JULLIE HOOFD OF ZO MOET IK DE MAILS EN BERICHTEN SCREENEN VAN MIJ EN SONY HE ZEG DAN DAN DOE IK DATquote:
Ja we willen alles zien.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
JONGE IK BEN GEEN TROL WAAROM DENKEN JULLIE DAT ZIJN JULLIE GEK IN JULLIE HOOFD OF ZO MOET IK DE MAILS EN BERICHTEN SCREENEN VAN MIJ EN SONY HE ZEG DAN DAN DOE IK DAT
screen en posten die hapquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
JONGE IK BEN GEEN TROL WAAROM DENKEN JULLIE DAT ZIJN JULLIE GEK IN JULLIE HOOFD OF ZO MOET IK DE MAILS EN BERICHTEN SCREENEN VAN MIJ EN SONY HE ZEG DAN DAN DOE IK DAT
Ocherm.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk het niet, op andere forums heeft al tig van dit soort topics met problemen geopend
je maakt een grap ...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk het niet, op andere forums heeft al tig van dit soort topics met problemen geopend
Voordat ik hiermee medelijden heb, met zoiets... wil ik toch eerst screens zienquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:20 schreef jagga het volgende:
[..]
je maakt een grap ...
als het waar is , heb ik zowaar en heel klein beetje medelijden
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:20 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)d22&biw=1366&bih=575
In al die topics gaat ie alleen niet los met de capslock
Laatste opmerking is vanzelfsprekend. Hoeft niet meer aangehaald te wordenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
had een fatsoelijke console gekocht, dan had je betaald voor kwaliteit. Gratis service en kwaliteit. Bestaat niet
Sowieso dit topic
XBOX360(dat deze opmerking nog niet gemaakt was trouwens
)
DAT WAS VROEGER NOOB MIJN K/D IS NU FUCKING VELE HOGER OP ANDERE GAMESquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:23 schreef jagga het volgende:
zojuist geqoute van 1 van die links
oke, ik ga zo PS3F in me clantag zetten
Stuur wel ff vriendenverzoek naar mijn PSN ; worldwar2boy
Zo goed ben ik niet, me kill/death staat nu op 1.15
en je was toch zo goed? stomme rukker dat je er bent
HAVOquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:26 schreef Renesite het volgende:
Computerproblemen, je hebt toch onlangs je examens gedaan? Welk niveau?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |