wat is een shrink KRIJG IK DAARMEE ME WACHTWOORD TERUG ZEG PLSquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:46 schreef jagga het volgende:
pro-tip: zoek een shrink.
Zelfs in mijn verslavings tijd van gamen was ik er niet zo erg aan toe, en ik heb toen 2 jaar compleet alles en iedereen verwaarloost
een shrink is een psychiater jij bosmongool.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
wat is een shrink KRIJG IK DAARMEE ME WACHTWOORD TERUG ZEG PLS
Een psych. Om je problemen onder ogen te zien en daar wat mee te doen. Dit werkt zo niet en je maakt jezelf alleen belachelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
wat is een shrink KRIJG IK DAARMEE ME WACHTWOORD TERUG ZEG PLS
Wat moet ik met een psych dat is alleen voor verslaafden enz. IK HEB PROBLEM WANT ER STAAT ¤5250,- WAARDE OP DAT account. oke. dankje. ben dus NIET GEK.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een psych. Om je problemen onder ogen te zien en daar wat mee te doen. Dit werkt zo niet en je maakt jezelf alleen belachelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
WAT MOET IK MET EEN... roosvicee? wat. moet. ik. met een ROOSVICEE als ik een PS3 HEB.e het niet doet? ZEG DANquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:48 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wat moet ik met een psych dat is alleen voor verslaafden enz. IK HEB PROBLEM WANT ER STAAT ¤5250,- WAARDE OP DAT account. oke. dankje. ben dus NIET GEK.
oke.
BEN DUS NIET GEK.
oke.
zeg me na: JIJ BENT NIET GEK.
goed.5250 euro op een account zetten is gek. Dat had je wellicht wat beter kunnen aanpakken door dat in gedeeltes te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
hoe moet ik in gedeeltes 5250 euro op een account zetten HOE vertel me dat dan doe ik dat als je ervoor zorgt dat ik mijn account terug krijg want dat is een MUSTquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
5250 euro op een account zetten is gek. Dat had je wellicht wat beter kunnen aanpakken door dat in gedeeltes te doen.
Waarom denk je dat dit geld dadelijk weg is?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:48 schreef computerprobleem het volgende:
IK HEB PROBLEM WANT ER STAAT ¤5250,- WAARDE OP DAT account. oke. dankje. ben dus NIET GEK.
wat is ffs? en waarom zouden mijn ouders IETS willen zeggen over gamen? hun weten NIET EENS hoe dat ding AAN MOET. is wel mijn moeders CC maar ach WEL MIJN ACCOUNTquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:50 schreef Renesite het volgende:
Uberhaupt 5250 euro als 18-jarige op een PSN netwerk te zetten. Dit betreft gamen. FFS wat zeggen je ouders, knul?
want PSN account doet het niet EN DAN JATTEN HACKERS HEMquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:50 schreef eight het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dit geld dadelijk weg is?
He, ga eens een nachtje slapenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
want PSN account doet het niet EN DAN JATTEN HACKERS HEM
dat geld staat echt wel veilig hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
want PSN account doet het niet EN DAN JATTEN HACKERS HEM
DAT ZIJDEN ZE OOK OVER PSNquote:
nu is het zekerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
wat is ffs? en waarom zouden mijn ouders IETS willen zeggen over gamen? hun weten NIET EENS hoe dat ding AAN MOET. is wel mijn moeders CC maar ach WEL MIJN ACCOUNT
DAT NUMMER KAN NIETquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:52 schreef King-Ernie het volgende:
Yup, Autist nummer 999999999999999999999999999999999999999999
BEN GEEN TROLquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:52 schreef jagga het volgende:
[..]
nu is het zeker
Jezelf hier neer zetten als een gamer / addict en niet weten wat ffs betekend?
tyft een eind op terug naar je kelder >> troll
Ben jij mijn autistische buurjongen? Klop eens 3 keer tegen de muur van de buren links? Dat moet namelijk wel. Die is ook gameverslaafd en jankte ook al over PSNquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:52 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
DAT NUMMER KAN NIET
SPREEK DAN UIT ZET DAN NEER IN LETTERS
nouja in dat geval. pak een mesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
BEN GEEN TROL
wil je MAIL ZIEN DIE IK NET GESTUURD HEB NAAR PSN DAN
DAN GELOOF JE MISSCHIEN WEL
EN IK ZIJ DAT MENSEN MET KUT *%^&@^#*@^#* REACTIES WEG MOETEN BLIJVEN
JIJ HEBT BLIJKBAAR NIET GOED GELEZEN
zou tof zijn, doe eens testen, door heel hard te roepen dat jouw toffe PS3 het wel doet!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben jij mijn autistische buurjongen? Klop eens 3 keer tegen de muur van de buren links? Dat moet namelijk wel. Die is ook gameverslaafd en jankte ook al over PSN
DIE IS NET BEGONNEN JAquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:55 schreef Ouqz het volgende:
Waarom zo boos? Wees blij dat die fase uit je leven afgelopen is.
Zit je aan de dope of zo?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:52 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
DAT ZIJDEN ZE OOK OVER PSN
ja ''dat is wel veilig''
MAAR DAN IN HET JAPANS WANT JAPANNERS SPREKEN GEEN NL
snap je dat dan WEL?
oke.
help ME
JA HELEMAAL MET JE EENSquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:56 schreef Renesite het volgende:
Ik heb maar een geboortedatum willekeurig ingevoerd en kan daarom niet meer mijn password resetten. Dat is echt niet mijn fout want ik was behoorlijk enthousiast. Het is jullie schuld dat ik enthousiast werd omdat jullie zulke AWESOME gameplatforms maken. Dus als er wat gebeurt is het echt echt echt echt niet mijn schuld maar die van jullie!
Ik schrijf wel even wat haldol voor 10 mg 3 x dgs. Voor nu krijg je even oxazepam, ze komen zo binnen via een psn bericht.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:48 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
WAT MOET IK MET EEN... roosvicee? wat. moet. ik. met een ROOSVICEE als ik een PS3 HEB.e het niet doet? ZEG DAN
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
JA HELEMAAL MET JE EENS
ik ben dus NIET de enige die het probleem heeft, ook hij heeft PRECIES DEZELFDE PROBLEEM
CONSPIRACY !!!! DAT IS SONY ZIJN SCHULD!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Een wachtwoord wat je 2 weken geleden hebt ingevuld nu alweer vergetenHoe dom ben je?
DAT GELD IS NIET VAN SONYquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:56 schreef eight het volgende:
[..]
Zit je aan de dope of zo?
Niemand heeft geld verloren, behalve Sony zelf.
ik denk dat hij aan zijn moeders zojuist gebruikte vibo heeft geroken, en compleet wild is geworden. Nu het knopje van zijn PS3 niet meer kan vinden, en nu hier zijn gal spuwt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:56 schreef eight het volgende:
[..]
Zit je aan de dope of zo?
Niemand heeft geld verloren, behalve Sony zelf.
oke schrijf jij ook even een EMAILquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
CONSPIRACY !!!! DAT IS SONY ZIJN SCHULD!
wat is GALquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:58 schreef jagga het volgende:
[..]
ik denk dat hij aan zijn moeders zojuist gebruikte vibo heeft geroken, en compleet wild is geworden. Nu het knopje van zijn PS3 niet meer kan vinden, en nu hier zijn gal spuwt.
Ik ben me ervan bewust dat een autist niet snapt wat sarcasme is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:58 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
oke schrijf jij ook even een EMAIL
jij bent moderator jou helpen ze SNELLER
johquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben me ervan bewust dat een autist niet snapt wat sarcasme is.
JA LEES DANquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:59 schreef King-Ernie het volgende:
Ff een rare vraag
je username is Computerprobleem
maar je loopt hier rond te mekkeren over je ps3?
Ik heb daar gewoon lol aan, mag ik?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:59 schreef Baas_Bierbuik het volgende:
Dat mensen überhaupt op zo'n obvious troll reageren
niet zo'n moeilijke woorden gebruiken, hij heeft al moeite met het woord galquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben me ervan bewust dat een autist niet snapt wat sarcasme is.
JE MOET VOOR SOMMIGE DINGEN 18 JAAR ZIJN OM TE KUNNEN SPELEN IK WAS TOEN 14.5 JAAR DUS VULDE IK GEGEVENS IN WAARIN IETS STOND WAT ELK LEEFTIJD KAN ZIJN IIG BOVEN DE 18 JAARquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoezo weet je je geboortedatum van 3-4 jaar geleden niet meer dan? Je wou je echte gegevens niet aan hun geven maar onder tussen zet je wel even CC gegevens met 5000 euro erin?
Had je hem door?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:59 schreef Baas_Bierbuik het volgende:
Dat mensen überhaupt op zo'n obvious troll reageren
Ik snap wat je bedoelt, maar wat is IIG?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:00 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
JE MOET VOOR SOMMIGE DINGEN 18 JAAR ZIJN OM TE KUNNEN SPELEN IK WAS TOEN 14.5 JAAR DUS VULDE IK GEGEVENS IN WAARIN IETS STOND WAT ELK LEEFTIJD KAN ZIJN IIG BOVEN DE 18 JAAR
zal niet al te lang worden, vermoed ikquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is vet ja, kijken hoelang die doorgaat.
OH OKE IS GOED MANquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:00 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
JE MOET VOOR SOMMIGE DINGEN 18 JAAR ZIJN OM TE KUNNEN SPELEN IK WAS TOEN 14.5 JAAR DUS VULDE IK GEGEVENS IN WAARIN IETS STOND WAT ELK LEEFTIJD KAN ZIJN IIG BOVEN DE 18 JAAR
Zeker, zeker. We helpen je.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:01 schreef computerprobleem het volgende:
WAARMEE DOORGAAT IK BEN GEEN TROLL VOOR DE 1 MILJOENSTE KEER HEB PROBLEMS
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:02 schreef King-Ernie het volgende:
Dude ga naar bed, het is al weer tijd.
je moet morgen vroeg op! je gaat hutten bouwen met al je autistische vriendjes.
ik wil de helft van die 5000quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:02 schreef computerprobleem het volgende:
ik ga even een glas ijs coude cherry coca cola halen beneden oke
ZOEK IN DE TUSSEN TIJD UIT HOE IK MIJN WACHTWOORD TERUG KRIJG
SERIEUS
ALS IEMAND HET VOORELKAAR KRIJGT EN IK OOK ECHT KAN INLOGGEN
KRIJG JE 5 EURO OP JE REKENING VAN MIJ
en die cola was bedoeld voor morgen tijdens het gamen maar ja IS TOCH NAAR DE TYFUS AIDS UNIVERSIUM
5 Euro, en jij pakt de andere 5245? Zo werkt het niet he.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:02 schreef computerprobleem het volgende:
SERIEUS
en die cola was bedoeld voor morgen tijdens het gamen maar ja IS TOCH NAAR DE TYFUS AIDS UNIVERSIUM
Cola?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:02 schreef computerprobleem het volgende:
SERIEUS
quote:Oke, hier ben ik weer voor de zoveelste keer Cheesy
Ik heb een vraag: ik heb met mijn master account 2 sub accounts aangemaakt alleen geen van beiden kunnen online. Wanneer ik online probeer te gamen staat er:
- Online service is disabled on your Playstation Network account due to parental control restricitions.
Wat betekent dat? Ik heb via ouderlijk toezicht al van alles geprobeerd alleen ik kon alleen de volgende 2 opties vinden:
- Maandelijks bestedingsbedrag
en chatten wel/niet toestaan met anderen mensen.
Wat is hier het probleem? Ik had eerst nog een andere account, alleen daarvan weet ik het aanmeldings id (e-mail adres) niet meer van, maar dat is geen probleem.
Kunnen jullie mij aub helpen?
En trouwens ik ben focking goed in call of duty 2 mwf, ik maak jullie allemaal in. Ik ben newbie op dat game alleen bij mijn 1e match had ik al 17 kills en minder deaths mwhahahahahahahahahahahahahahahahah NOOBS
nee geintje, help mij ! Sad Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry
ik heb het net even nagechecked.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:02 schreef computerprobleem het volgende:
SERIEUS
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:03 schreef jagga het volgende:
[..]
ik heb het net even nagechecked.
Als je je console uit zet. de kap eraf halen/schroeven. met een magneet langs de harde schijf gaan.
Dit is een zogenaamde " hard reset". schijnt diverse mensen geholpen te hebben. Hopelijk kun je er iets mee
Ik wilde net hetzelfde posten!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:03 schreef jagga het volgende:
[..]
ik heb het net even nagechecked.
Als je je console uit zet. de kap eraf halen/schroeven. met een magneet langs de harde schijf gaan.
Dit is een zogenaamde " hard reset". schijnt diverse mensen geholpen te hebben. Hopelijk kun je er iets mee
KAN NIET LELIJKE SCHAAP HEB EEN ANDERE GEBOORTEDATUM INGEVULD DAN DE MIJNE EIGEN SNAP JE DAT DAN NIET OF JE HEB JE EEN WOLVEN PAK AAN EN ZIT JE IN SCHAPEN KLEREN NET ALS DE HERDER DIE VAN DE BERG VIEL MORGENOCHTENDquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb je geboortedatum gevonden man! Als je 50 euro aan mij overmaakt dan DM ik het naar je toe en kun jij morgen LA Noire spelen!
Hahahahahaa wat een baas !quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:06 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
KAN NIET LELIJKE SCHAAP HEB EEN ANDERE GEBOORTEDATUM INGEVULD DAN DE MIJNE EIGEN SNAP JE DAT DAN NIET OF JE HEB JE EEN WOLVEN PAK AAN EN ZIT JE IN SCHAPEN KLEREN NET ALS DE HERDER DIE VAN DE BERG VIEL MORGENOCHTEND
HE
Hij heeft die voor je gehackt, retard. Snap je dat dan niet? We helpen je, en kijk hoe je doet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:06 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
KAN NIET LELIJKE SCHAAP HEB EEN ANDERE GEBOORTEDATUM INGEVULD DAN DE MIJNE EIGEN SNAP JE DAT DAN NIET OF JE HEB JE EEN WOLVEN PAK AAN EN ZIT JE IN SCHAPEN KLEREN NET ALS DE HERDER DIE VAN DE BERG VIEL MORGENOCHTEND
HE
En zondag zeker in het peeskamertje met de dominee.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:06 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
HE
HOE DOE IK DAN DIT IS HOE IK DOEquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:06 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Hij heeft die voor je gehackt, retard. Snap je dat dan niet? We helpen je, en kijk hoe je doet.
BEN NIET GEVOLIG DUS WAT MOET IK MET EEN DOMINEE DOENquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
En zondag zeker in het peeskamertje met de dominee.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:07 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
HOE DOE IK DAN DIT IS HOE IK DOE
HOEZO IS ''KIJK HOE JE DOET''
HOE DOE IK LEG ME UIT SNAP NIET ''HOE IK DOE'' IK DOE GEWOON HOE IK DOE
Goed voor hem.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
En zondag zeker in het peeskamertje met de dominee.
IK HEB JE ANDERE GEBOORTEDATUM GEVONDEN, DUS DEGENE DIE JE BIJ HET MAKEN VAN JE ACCOUNT HEBT INGEVULD OKE NOU GROETJES VOOR 50 EURO KRIJG JE HET OKEquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:06 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
HE
Wellicht is dit wel een soort van straf? Je moet meer bidden jongen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:08 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
BEN NIET GEVOLIG DUS WAT MOET IK MET EEN DOMINEE DOEN
ARGHHHHHHHHHHHHHHH jullie helpen mij ECHT NIET
WORDT GEK HIER
slechts 50 ?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
IK HEB JE ANDERE GEBOORTEDATUM GEVONDEN, DUS DEGENE DIE JE BIJ HET MAKEN VAN JE ACCOUNT HEBT INGEVULD OKE NOU GROETJES VOOR 50 EURO KRIJG JE HET OKE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |