25 geboden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:19 schreef Braddie het volgende:
Iemand intresse in een nieuwe Squier Bulletstrat? 100euro, of ruilen tegen een leuke simpele versterker met wat effectjes!
Gitaar is letterlijk NIEUW en misschien 1 uurtje bespeeld totaal, hij komt inclusief hoes!.
quote:
quote:
Klinkt echt goed! De zanger doet me qua stem heel erg ergens aan denken, maar kan er echt niet op komen welke band het nu is...quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Even maar weer wat spam van vanavond uit de oefenruimte. Dit wordt waarschijnlijk de definitieve versie van dit nummer![]()
Dank jequote:Op woensdag 8 juni 2011 07:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Klinkt echt goed! De zanger doet me qua stem heel erg ergens aan denken, maar kan er echt niet op komen welke band het nu is...
Heb ik bij de eerste optredens wel gedaan, nu maak ik ze gewoon in Wordquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je zelfs een setlist gaat photoshoppen weet je dat je niks te doen hebt
Misschien moet je jezelf eraan ophangen in dat geval?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:27 schreef RoW_0 het volgende:
Ik koop een setje snaren .11 van D'Addario... staat er blues/jazz rock op. Ik zeg dat ik metal speel. Maar ze begreep er niks van.
Moet ik 'm nu terugbrengen of?
Ik denk dat jij degene bent die het niet helemaal begrijpt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:27 schreef RoW_0 het volgende:
Ik koop een setje snaren .11 van D'Addario... staat er blues/jazz rock op. Ik zeg dat ik metal speel. Maar ze begreep er niks van.
Moet ik 'm nu terugbrengen of?
Flatwound zeker?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:54 schreef RoW_0 het volgende:
Waarom zijn jullie zo fucking onvriendelijk. Ik kan toch wel een beetje om advies vragen?
Ik heb een keer op een jazz-snaren gespeeldHet voelde als fucking glijmiddel tussen de snaren. Waardeloos dus.
D'r heb zeker een wijf aangezeten?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:26 schreef RoW_0 het volgende:
Godverdomme. Me gloednieuwe bugera 6262 van 500 euro kraakt en is nu stuk.
Bugera is Behringer, toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:26 schreef RoW_0 het volgende:
Godverdomme. Me gloednieuwe bugera 6262 van 500 euro kraakt en is nu stuk.
Wel even opletten wat voor snaren er op je gitaar zitten dan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:46 schreef RoW_0 het volgende:
Dan maar 1200 euro aan spul ergens anders kopen.
Ik speel 3 jaar. Hij klinkt gewoon verkeerd/fout, hij is gestemd maar hij klinkt gewoon niet strak. Nou.. vandaag nieuwe snaren gehaald. een maat van me zet ze morgen erop dus wie weet is het nog wel te redden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:50 schreef Dribbel_ het volgende:
En wat deugt er dan precies niet aan.
Wat verwacht je ervan, wat wil je horen/spelen, hoelang speel je zelf al ?
niet silverchair!quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, meer richting Alice in Chains of Silverchair.
Of een gitaar strak klinkt of niet dat ligt toch echt ook aan jouw spel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:55 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik speel 3 jaar. Hij klinkt gewoon verkeerd/fout, hij is gestemd maar hij klinkt gewoon niet strak. Nou.. vandaag nieuwe snaren gehaald. een maat van me zet ze morgen erop dus wie weet is het nog wel te redden.
En me versterker.. hij is gewoon serieus nu al stuk.
Hopen dat het alleen aan mijn snaren ligt dan. Want anders mag hij ook echt lekker terug. Godverdomme zeg. Ik ben niet eens boos, maar verdrietigquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Of een gitaar strak klinkt of niet dat ligt toch echt ook aan jouw spel.
Dat die versterker verrot is is gewoon kut en weinig aan te doen.
Toch schijnt het best wel goed spul te zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:11 schreef The_Dean het volgende:
Ja, die Bugera's gaan bij bosjes. Probeer eens een nieuwe zekering
Ohja, ze hebben een dijk van een soundquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Toch schijnt het best wel goed spul te zijn.
Ik kan me niet voorstellen dat Vernon Reid rommel gebruikt.
Die van hem zal misschien ook net een beetje anders zijn van binnen dan die je in de winkel koopt?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Toch schijnt het best wel goed spul te zijn.
Ik kan me niet voorstellen dat Vernon Reid rommel gebruikt.
Ja, ik denk het wel. Die zullen wel vanaf de grond compleet opnieuw zijn opgebouwd..quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die van hem zal misschien ook net een beetje anders zijn van binnen dan die je in de winkel koopt?
meestal wel jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die van hem zal misschien ook net een beetje anders zijn van binnen dan die je in de winkel koopt?
Waarom niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:01 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
meestal wel ja![]()
Alsof Dave Mustane nu nog op een gitaar van 599 euro gaat spelen*
* Ja alleen voor de fotoshoot voor de advertentie's
Musicstore Keulen volgens mij.quote:
Ik heb gespeeld op de Dean Mustaine. Ik vond 'm niet zo lekker klinken als mijn ESP met EMG.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef The_Dean het volgende:
Mustain speelt Dean, dat is uiteraard uitmuntende kwaliteit.
Nee, maar dat is het grote verschil van actieve en passieve elementen. Als je die set in die Mustain zet heb je eenzelfde sound.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:00 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik heb gespeeld op de Dean Mustaine. Ik vond 'm niet zo lekker klinken als mijn ESP met EMG.
Even goed als jouw Duits, zeg maar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Musicstore Keulen volgens mij.
Leuke winkel, alleen is het daar een beetje communiceren met handen en voeten. Het Engels van het personeel daar is niet echt geweldig.
Dacht ik ook alquote:
quote:
Als de prijs goed is en het personeel behulpzaam, maakt het mij weinig uit waar ik mijn spullen koop. Al mijn spullen komen uit een stuk of 7 verschillende winkels.quote:
Die had ik ook, alleen dan de combo-versie!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:33 schreef The_Dean het volgende:
Enige wat ik ooit nieuw heb gekocht was mijn Marshall MG100HDFX halfstack, verder alles tweedehands.
Ja, snaren natuurlijk niet, maar die komen of van internet, of van Bob De Jong [ex-gitaarzaak in Leeuwarden].
Ik heb ook nog zo'n combo staan. Geen idee of die het nog doet, staat al bijna 2 jaar uit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:53 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Die had ik ook, alleen dan de combo-versie!![]()
Tof.quote:Net gig gehad.. Veel positieve reacties van de aanwezigen!
Was dat dat ding met die vreemde brug?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Zo, ook van mijn Phoenix strat af.
Uitgeleend aan een Belg.
Dan spreek je toch gewoon Duits? Een Nederlander mag toch wel een beetje Duits spreken?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Musicstore Keulen volgens mij.
Leuke winkel, alleen is het daar een beetje communiceren met handen en voeten. Het Engels van het personeel daar is niet echt geweldig.
Dan heb je mij nog nooit Duits horen sprekenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan spreek je toch gewoon Duits? Een Nederlander mag toch wel een beetje Duits spreken?
Jeff Waters speelt wel op zijn signature Epiphone live. De laatste keer was het 1 van de 3 gitaren die ik hem heb zien bespelen. Hij zegt geen belachelijke eisen te hebben aan een gitaar en vooral een gitaar op de markt wilde zetten die betaalbaar is voor de jonge gasten, zoals hij vroeger er ook een van was.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Als de gitaar het geluid heeft dat hij wil hebben en goed speelt, maakt het hem volgens mij vrij weinig uit of die nou 599 euro kost of 3721,94 euro.
Ik heb 2 gigabyte extra ram gekocht voor de PC(Heb nu 3.5) en heb 50euro gedoneerd voor m`n Tyros3!quote:
Nee, dat is een Vester. Die staat hier nog ergensquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Was dat dat ding met die vreemde brug?
Heb je die brug nou al eens gesloopt om te kijken hoe die in elkaar zit?quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, dat is een Vester. Die staat hier nog ergens
Jij ook al?quote:
En? Welke is het geworden?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:49 schreef Asgard het volgende:
Zo, gister een gitaar besteld dus ff meelezen hier.
Ik heb totaal geen ervaring met instrumenten spelen, dus dat gaat nog leuk worden.
Ja, alleen gaat echt gitaarspelen me beter afquote:
quote:
O niets bijzonders hoor, gewoon een el cheapo om te kijken of het wel iets voor mij is.quote:
Nee. Ene keer kom ik er niet aan toe, en andere keer vergeet ik hetquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb je die brug nou al eens gesloopt om te kijken hoe die in elkaar zit?
dat is niet erg duur!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:58 schreef Asgard het volgende:
[..]
[..]
O niets bijzonders hoor, gewoon een el cheapo om te kijken of het wel iets voor mij is.
http://www.music-on-line-(...)stische_Gitaren.html
(de bovenste "Gitaar *ZWART* +Hoes +Stemfluit + 2 plectra Max 2 per bestelling")
Ja inderdaad. En volgens mij had ik de laatste want hij staat nu op tijdelijk uitverkocht, en ik heb gister besteld.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:05 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En volgens mij had ik de laatste want hij staat nu op tijdelijk uitverkocht, en ik heb gister besteld.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:58 schreef Asgard het volgende:
O niets bijzonders hoor, gewoon een el cheapo om te kijken of het wel iets voor mij is.
http://www.music-on-line-(...)stische_Gitaren.html
(de bovenste "Gitaar *ZWART* +Hoes +Stemfluit + 2 plectra Max 2 per bestelling")
Is dat net zoiets als een bittergarnituur?quote:Hoes met ruggarnituur
Dat is pas Rock n Roll!quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:32 schreef RoW_0 het volgende:
Nu ff me nieuwe gitaar met nieuwe snaren spelen op een bass amp
No shit, ik vind het nog leuk klinken ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:46 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dat is pas Rock n Roll!
Doet me denken aan the ol' days!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |