Musicstore Keulen volgens mij.quote:
Ik heb gespeeld op de Dean Mustaine. Ik vond 'm niet zo lekker klinken als mijn ESP met EMG.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef The_Dean het volgende:
Mustain speelt Dean, dat is uiteraard uitmuntende kwaliteit.
Nee, maar dat is het grote verschil van actieve en passieve elementen. Als je die set in die Mustain zet heb je eenzelfde sound.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:00 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik heb gespeeld op de Dean Mustaine. Ik vond 'm niet zo lekker klinken als mijn ESP met EMG.
Even goed als jouw Duits, zeg maar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Musicstore Keulen volgens mij.
Leuke winkel, alleen is het daar een beetje communiceren met handen en voeten. Het Engels van het personeel daar is niet echt geweldig.
Dacht ik ook alquote:
quote:
Als de prijs goed is en het personeel behulpzaam, maakt het mij weinig uit waar ik mijn spullen koop. Al mijn spullen komen uit een stuk of 7 verschillende winkels.quote:
Die had ik ook, alleen dan de combo-versie!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:33 schreef The_Dean het volgende:
Enige wat ik ooit nieuw heb gekocht was mijn Marshall MG100HDFX halfstack, verder alles tweedehands.
Ja, snaren natuurlijk niet, maar die komen of van internet, of van Bob De Jong [ex-gitaarzaak in Leeuwarden].
Ik heb ook nog zo'n combo staan. Geen idee of die het nog doet, staat al bijna 2 jaar uit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:53 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Die had ik ook, alleen dan de combo-versie!![]()
Tof.quote:Net gig gehad.. Veel positieve reacties van de aanwezigen!
Was dat dat ding met die vreemde brug?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Zo, ook van mijn Phoenix strat af.
Uitgeleend aan een Belg.
Dan spreek je toch gewoon Duits? Een Nederlander mag toch wel een beetje Duits spreken?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Musicstore Keulen volgens mij.
Leuke winkel, alleen is het daar een beetje communiceren met handen en voeten. Het Engels van het personeel daar is niet echt geweldig.
Dan heb je mij nog nooit Duits horen sprekenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan spreek je toch gewoon Duits? Een Nederlander mag toch wel een beetje Duits spreken?
Jeff Waters speelt wel op zijn signature Epiphone live. De laatste keer was het 1 van de 3 gitaren die ik hem heb zien bespelen. Hij zegt geen belachelijke eisen te hebben aan een gitaar en vooral een gitaar op de markt wilde zetten die betaalbaar is voor de jonge gasten, zoals hij vroeger er ook een van was.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Als de gitaar het geluid heeft dat hij wil hebben en goed speelt, maakt het hem volgens mij vrij weinig uit of die nou 599 euro kost of 3721,94 euro.
Ik heb 2 gigabyte extra ram gekocht voor de PC(Heb nu 3.5) en heb 50euro gedoneerd voor m`n Tyros3!quote:
Nee, dat is een Vester. Die staat hier nog ergensquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Was dat dat ding met die vreemde brug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |