dat kan tijdens mijn showquote:
Ik wil naar de kroeg, en ik had die meneer beloofd zijn mails te lezen, maar dat heb ik nog niet gedaan. Hij is ook nog eens leraarquote:
Fijne show ToTquote:
O, dat komt wel goedquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dat kan tijdens mijn showrelax muziek enzow
Look at that chickquote:
Hehehe tof!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Fijne show ToT![]()
Je hebt me weer aangezet nieuwe muziek te "kopen" en zo
als je zin hebt om naar de kroeg te gaan moet je gewoon skijt hebben aan anderen mensenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Fijne show ToT![]()
Je hebt me weer aangezet nieuwe muziek te "kopen" en zo
wou net vragenquote:
Héérlijk! Zit gewoon te genietenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wou net vragendoet tie het?
knettermuziek jewaitz, trek me niks aan van mijn voorganger, of degene na mijquote:
Heb geen (sterke) drank in huis.. .quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:03 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vind dat we vannacht beschonken een naam moeten kiezen voor de radio, idee?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
knettermuziek jewaitz, trek me niks aan van mijn voorganger, of degene na mij
Hier ook niet (meerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:04 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Heb geen (sterke) drank in huis.. .
En dat terwijl het weekend is begonnen.... wat doe ik fout..quote:
Daar gaat het toch ook om. Wat de DJ zelf leuk vindquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
knettermuziek jewaitz, trek me niks aan van mijn voorganger, of degene na mij
Omgekeerde wereldquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:04 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
En dat terwijl het weekend is begonnen.... wat doe ik fout..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |