Ik heb De Stijl en Elephant (Wat dus wel wat bekender is mede door 7 nation Army )quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
Overigens is denk ik de reden dat je het album niet kent omdat de meeste mensen alleen de recentere albums van The White Stripes kennen, deze is uit 2000
I'm so incredibly hipster
teveel sangria is een avontuur an sichquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
Ja en voor broeierige zomeravonden met teveel sangria maar die prop ik er wel tussen!
Leuk Omea! Zit je in een koor?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:57 schreef omearos het volgende:
rustig hier
ben weer thuis van een dag lang zingen
Het lijkt me echt heerlijk om te zingen! Wat voor nummers doen jullie, is het heel divers of een bepaald genre?quote:
1 koor is een musicalvereniging, het andere koor is een vocal group met moderne nummers en veel a capella.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het lijkt me echt heerlijk om te zingen! Wat voor nummers doen jullie, is het heel divers of een bepaald genre?
Haha nee, het lijkt me heerlijk, maar ik heb al te weinig vrije tijd voor leuke dingen. En ik denk dat ik zo vals als een kraai zingquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:58 schreef omearos het volgende:
[..]
1 koor is een musicalvereniging, het andere koor is een vocal group met moderne nummers en veel a capella.
Zoek eens op google naar een koor in je omgeving en vraag of je een keer mag kijken en meedoenzo ben ik ook begonnen
Ja op zich wel gezellig. Leuke Auti-contactdag gehad hier in de stad.quote:
Ja dat is weer zo. Wel even licht lastig gevallen door een groep Hollanders, die dachten grappig te zijn door wat opmerkingen tegen me te zeggen, vanwege ik een tasje van de Kijkshop bij me hadquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:40 schreef Lutte het volgende:
Je hebt in ieder geval een leuke dag gehad!
En een hele dag is ook wel lang.. Je was er in ieder geval op tijd bij door naar huis te gaan in plaats van te veel van jezelf te vragen.
Hollanders hè.. Die weten niet beter.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is weer zo. Wel even licht lastig gevallen door een groep Hollanders, die dachten grappig te zijn door wat opmerkingen tegen me te zeggen, vanwege ik een tasje van de Kijkshop bij me had
Simpele mensenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is weer zo. Wel even licht lastig gevallen door een groep Hollanders, die dachten grappig te zijn door wat opmerkingen tegen me te zeggen, vanwege ik een tasje van de Kijkshop bij me had
Randstedelingen. Zo klonken ze iig wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Wat versta je onder Hollanders Bos, mensen buiten Brabant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |