Laten we je op eBay zetten en de mensen tegen elkaar opbieden, dan weten we je marktwaarde.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Potverdomme, ik ben toch wel meer waard dan dat hoerige bedrag.
Ik geloof dat ik er dan bekaaid vanaf ga komen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laten we je op eBay zetten en de mensen tegen elkaar opbieden, dan weten we je marktwaarde.
Neuh. Ik geef alles uit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:32 schreef Zienswijze het volgende:
Maar goed, als ik het goed begrijp is iedereen braaf aan het sparen?
Ha, dat postte ik al maandag. Maar inderdaad, exact mijn gedachte.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:32 schreef Cerbie het volgende:
wtf hoor ik nou weer op de radio
"Ik ben directeur en houdt van duurzaam ondernemen. En wat tref ik nou aan in mijn kantine? Kiloknallers! De vleesindustrie, in mijn eigen kantine. Directeurs van Nederland, doe de kantinecheck op wakkerdier.nl"
Alsof het die directeur ene moer zal schelen wat voor vreten er in de kantine staat.
Daar heb ik niet bepaald de kans voor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:32 schreef Zienswijze het volgende:
Maar goed, als ik het goed begrijp is iedereen braaf aan het sparen?
Ik investeer in mijn eigen goede gevoel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ook niet sparen voor investeringen?
Mede radioluisteraarquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ha, dat postte ik al maandag. Maar inderdaad, exact mijn gedachte.
Dus is in dat ligt het aanbod van ¤50 meer dan royaal te noemen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er dan bekaaid vanaf ga komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoorde je dit echt?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:32 schreef Cerbie het volgende:
wtf hoor ik nou weer op de radio
[i]"Ik houdt
Ben jij zo'n engerd uit TTK die het forum afstruint op zoek naar taalfoutjes?quote:
Tsja, niet iedereen kan profiteren van z'n ouders.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ook niet sparen voor investeringen?
Ook primaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik investeer in mijn eigen goede gevoel.
Een soort van gedaan nuquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:30 schreef Zienswijze het volgende:
Waarom zo'n OP? Zet er een mooi plaatje van het kapitalisme erin
quote:
Er zijn meerdere opties natuurlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, niet iedereen kan profiteren van z'n ouders.
Zijn primaire focus ligt op onjuistheden ten aanzien van de Ming-dynastie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:34 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ben jij zo'n engerd uit TTK die het forum afstruint op zoek naar taalfoutjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |