Ben wel met een hele groep mensen, dus als t te eng wordt laat ik hun op je afkomenquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Zij hebben de schotten afgeslacht, de schotten hebben heel zielig een monument geplaatst om hun doden te eren, maar die lui van dat eiland zijn juist trots op de daden van hun voorouders als ze dat monument zien!
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zere ogen en ik moet pissen als een paard.Stomme rosé
Ik heb tieten, ik flabbergast ze allemaalquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ben wel met een hele groep mensen, dus als t te eng wordt laat ik hun op je afkomen![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:55 schreef mr-green het volgende:
Hoi mensen, ik ben bij een vriend die momenteel bestuurslid is van een radio station in Rotterdam en zij zoeken nog DJ's voor hun station
Picsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb tieten, ik flabbergast ze allemaal
Welk radiostation?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:55 schreef mr-green het volgende:
Hoi mensen, ik ben bij een vriend die momenteel bestuurslid is van een radio station in Rotterdam en zij zoeken nog DJ's voor hun station
afblijven van onze DJ'squote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:55 schreef mr-green het volgende:
Google maar eens op tietenquote:
Leuk, alleen heb ik al een baanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:55 schreef mr-green het volgende:
Oeh jammer dat t zover weg isquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:55 schreef mr-green het volgende:
Ik ben niet zatquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Google maar eens op tietenDan weet je hoe ze eruit zien en zo
zoals mij dusquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet zatAllicht iets opener dan ik normaal ben
Dit is meester
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Al eens live gezien?Die lui zijn knettergek!
als in vrijwilligerswerk?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:55 schreef mr-green het volgende:
Hahahaha neuh niet de mijne hoor dr vriendin....de mijne die luisterd gewoon..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahaha Suc6! Uiteindelijk sta jij met je eeehh de kwast in je handen.
Nee, die luistert.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:59 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Hahahaha neuh niet de mijne hoor dr vriendin....de mijne die luisterd gewoon..
Klein beetje. Ik ben dan wel heel gezelligquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Onze kleine Samzz is een beetje aangeschoten
Zonder vast ookquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klein beetje. Ik ben dan wel heel gezellig
zeg samzz.. nu jij zo dronken bentquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Google maar eens op tietenDan weet je hoe ze eruit zien en zo
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:59 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Hahahaha neuh niet de mijne hoor dr vriendin....de mijne die luisterd gewoon..
Die is gestopt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:00 schreef TWP het volgende:
Ik zal vast niet de enige zijn die het vraagt, maar.. Wat is er met ONZ Radio gebeurd? Even 3 dagen niet online en het is weg?
Te weinig luisteraars, te veel moeite en gezeik, stekker er uit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:00 schreef TWP het volgende:
Ik zal vast niet de enige zijn die het vraagt, maar.. Wat is er met ONZ Radio gebeurd? Even 3 dagen niet online en het is weg?
ga je mijn show niet luisterenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:00 schreef _Fanta het volgende:
ik ga zo denk wel ff mn bed opmaken en lekker dromen over Knetter
Zekerquote:
Met liefdequote:
Ik ben niet dronken. En neequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:00 schreef 129383 het volgende:
[..]
zeg samzz.. nu jij zo dronken bent
typ eens de eerste 4cijferige code die in je opkomt op het forum
hoe laat moet je?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga je mijn show niet luisteren
Hm oke, zonde. Maar wel tof dat er nu een vervolg is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Te weinig luisteraars, te veel moeite en gezeik, stekker er uit.
worth a tryquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
ZekerIk ben altijd gezellig. Met wat op iets gezelliger en een stuk kleffer
[..]
Met liefde
[..]
Ik ben niet dronken. En nee
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bright eyes![]()
![]()
![]()
![]()
sorry luister naar guppy
0.00 ga ik, ik moet niks, ik wilquote:
terwijl het nu wel druk isquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Te weinig luisteraars, te veel moeite en gezeik, stekker er uit.
Metal versie?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bright eyes![]()
![]()
![]()
![]()
sorry luister naar guppy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |