Tuurlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Enkel de mensen met een goed stel hersenen mogen mij.
(en Lanterfanteraar)
Dus jij neemt de telefoon ook zo op als Bridget dat doet?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:59 schreef formerjellybean het volgende:
oh mijn god voel me nu net bridget jones zit volop mee te bleren met All by myselfDie was ook grappig qua daten
Tijn heeft via een datingsite een meisje leren kennen. Het liep allemaal gesmeerd en er zou een date volgen. Samen naar de bios (de nieuwste Harry Potter film). Maar omdat deze film nog niet uit is en het daarom nog lang ging duren, is een een eerdere date afgesproken (morgen dus, hij gaf de voorzet en zij kopte hem in.).quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:56 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik weet niet waar. Jij mag het ook vertellen.
Hier is het wachten is op Techno met een scherpe garp. Kom er maar inquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:02 schreef formerjellybean het volgende:
Dat weer net niet . Mijn ma zou een hartverzakking krijgen als ik opnam met Judith uw liefdesgod\in
Hahahaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:02 schreef formerjellybean het volgende:
Dat weer net niet . Mijn ma zou een hartverzakking krijgen als ik opnam met Judith uw liefdesgod\in
Beweer je nu dat Lant dom is?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Enkel de mensen met een goed stel hersenen mogen mij.
(en Lanterfanteraar)
Nee hoor, ik heb haar al netjes een berichtje gestuurd dat ik er niks naars mee bedoel en dat het enkel humoristisch bedoeld is.quote:
Als ie dat beweert heeft ie gelijk.quote:
Ik denk dat je daar heel erg in vergist , ik denk dat het een heel slim meisje is maar juist door slimheid moeite heeft met sociale vaardigheden.quote:
Ja, heel grappig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb haar al netjes een berichtje gestuurd dat ik er niks naars mee bedoel en dat het enkel humoristisch bedoeld is.
Ze zal 'n hoog IQ hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar heel erg in vergist , ik denk dat het een heel slim meisje is maar juist door slimheid moeite heeft met sociale vaardigheden.
Maar die manier waarop ze schrijft is zo onbegrijpbaar. Ze heeft al moeite om een begrijpbaar stuk tekst te typen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar heel erg in vergist , ik denk dat het een heel slim meisje is maar juist door slimheid moeite heeft met sociale vaardigheden.
Nee VMBO diploma.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:09 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Heb jij je VWO diploma al gehaald dan?
ahquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:02 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Tijn heeft via een datingsite een meisje leren kennen. Het liep allemaal gesmeerd en er zou een date volgen. Samen naar de bios (de nieuwste Harry Potter film). Maar omdat deze film nog niet uit is en het daarom nog lang ging duren, is een een eerdere date afgesproken (morgen dus, hij gaf de voorzet en zij kopte hem in.).
Met wat? Opleidingen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik een blunderaar ben
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
Als jullie zo ook irl zijn snap ik dat sommige hier single zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |