SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Gevalletje pot-ketel-pikzwart ben je.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als hij me probeert weg te zetten op z'n usual sneaky manier als een kansloze nerd in real-life, mag hij het terug verwachten. Simpel toch?
Ben jij een kloon van Crutch trouwens?
Dat is hem al tig keer gevraagd en heeft net zo vaak verteld.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:42 schreef minibeer het volgende:
tijn, wat ga je doen met je date? En waar ken je haar van? Vertel!
Uit met je vrienden? Ik dacht dat je het zo druk had met je examens.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:35 schreef Mpj het volgende:
[..]
Yep, ik ga naar de meet om aapjes te kijken, sarcasme is moeilijk te begrijpen. Ik ga niet eens, ik ga uit met een paar vrienden, misschien moet jij dat ook eens gaan doen.![]()
Voelde ik me maar superieur.
Dat interesseert me dan weer helemaal niks, komende van iemand die mensen met goede bedoelingen lastigvalt over hun familie, terwijl dat geen betrekking op onderwerpen heeft, hier.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gevalletje pot-ketel-pikzwart ben je.Valt me tegen van je. Het hoogste woord als iemand je vriendinnetje aanvalt, maar zelf ben je ook niet vies van wat steken onder water en het privé-leven van mensen gebruiken in je steken.
Nee. Hoe kom je daar nu weer bij?
Misschien moet dat maar in de OP dan als iemand een date heeftquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is hem al tig keer gevraagd en heeft net zo vaak verteld.
Jij volgt het nieuws niet he.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Uit met je vrienden? Ik dacht dat je het zo druk had met je examens.Helaas.
[..]
Dat interesseert me dan weer helemaal niks, komende van iemand die mensen met goede bedoelingen lastigvalt over hun familie, terwijl dat geen betrekking op onderwerpen heeft, hier.
Zo hebben we allemaal onze tekortkomingen zeker?
Ja, was het maar zo'n feest. Ik zit er nog volop in. We zitten niet allemaal op de middelbare school natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij volgt het nieuws niet he.
Examens zijn allang voorbij.
Maar Mpj zit toch nog gewoon op de middelbare (dacht ik te menen).quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, was het maar zo'n feest. Ik zit er nog volop in. We zitten niet allemaal op de middelbare school natuurlijk.
Nee, MBO (leeftijd: 21 jaar, dacht ik)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar Mpj zit toch nog gewoon op de middelbare (dacht ik te menen).
Oh in dat geval heeft nog gewoon examens volgens mij.quote:
Dat zal best wel, maar dat hoeft niet in elke "grap" herhaald te worden. Je verwijt dat anderen, maar doet zelf net zo hard mee.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat interesseert me dan weer helemaal niks, komende van iemand die mensen met goede bedoelingen lastigvalt over hun familie, terwijl dat geen betrekking op onderwerpen heeft, hier.
Niks privé's aan trouwens, die Iwannabehigh heeft toch zelf vol trots lopen te verkondigen in het topic dat hij inbreekt op de Hyves van z'n vriendin?![]()
Zo hebben we allemaal onze tekortkomingen zeker?
Waarschijnlijk omdat die hem misschien ook niet zo mag ofzo ????quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zal best wel, maar dat hoeft niet in elke "grap" herhaald te worden. Je verwijt dat anderen, maar doet zelf net zo hard mee.
Waarom dat geneuzel dat ik een kloon zou zijn van Crutch?
Dat je ineens pardoes valt over een opmerking van me, wat als reactionaire 'belediging' zo erg dus niet eens is. Had je vier maanden geleden ook al over kunnen beginnen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zal best wel, maar dat hoeft niet in elke "grap" herhaald te worden. Je verwijt dat anderen, maar doet zelf net zo hard mee.
Waarom dat geneuzel dat ik een kloon zou zijn van Crutch?
Ik?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:47 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee, MBO (leeftijd: 21 jaar, dacht ik)
Dan zouden er behalve Crutch nog veel meer kandidaten zijn. Volgens mij mag vrijwel niemand Supersoep.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat die hem misschien ook niet zo mag ofzo ????
We leven allemaal mee hoor en verwachten zondag een verslag.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet dat maar in de OP dan als iemand een date heeft
Hoezo niet? Ik ben geen last van hem.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan zouden er behalve Crutch nog veel meer kandidaten zijn. Volgens mij mag vrijwel niemand Supersoep.
Ik weet niet waarquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is hem al tig keer gevraagd en heeft net zo vaak verteld.
Enkel de mensen met een goed stel hersenen mogen mij.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan zouden er behalve Crutch nog veel meer kandidaten zijn. Volgens mij mag vrijwel niemand Supersoep.
Alleen als het positief isquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:56 schreef deelnemer het volgende:
[..]
We leven allemaal mee hoor en verwachten zondag een verslag.
Dat ga ik jou en de rest ook niet vertellenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:56 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik weet niet waar. Jij mag het ook vertellen.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Enkel de mensen met een goed stel hersenen mogen mij.
(en Lanterfanteraar)
Dus jij neemt de telefoon ook zo op als Bridget dat doet?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:59 schreef formerjellybean het volgende:
oh mijn god voel me nu net bridget jones zit volop mee te bleren met All by myselfDie was ook grappig qua daten
Tijn heeft via een datingsite een meisje leren kennen. Het liep allemaal gesmeerd en er zou een date volgen. Samen naar de bios (de nieuwste Harry Potter film). Maar omdat deze film nog niet uit is en het daarom nog lang ging duren, is een een eerdere date afgesproken (morgen dus, hij gaf de voorzet en zij kopte hem in.).quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:56 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik weet niet waar. Jij mag het ook vertellen.
Hier is het wachten is op Techno met een scherpe garp. Kom er maar inquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:02 schreef formerjellybean het volgende:
Dat weer net niet . Mijn ma zou een hartverzakking krijgen als ik opnam met Judith uw liefdesgod\in
Hahahaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:02 schreef formerjellybean het volgende:
Dat weer net niet . Mijn ma zou een hartverzakking krijgen als ik opnam met Judith uw liefdesgod\in
Beweer je nu dat Lant dom is?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Enkel de mensen met een goed stel hersenen mogen mij.
(en Lanterfanteraar)
Nee hoor, ik heb haar al netjes een berichtje gestuurd dat ik er niks naars mee bedoel en dat het enkel humoristisch bedoeld is.quote:
Als ie dat beweert heeft ie gelijk.quote:
Ik denk dat je daar heel erg in vergist , ik denk dat het een heel slim meisje is maar juist door slimheid moeite heeft met sociale vaardigheden.quote:
Ja, heel grappig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb haar al netjes een berichtje gestuurd dat ik er niks naars mee bedoel en dat het enkel humoristisch bedoeld is.
Ze zal 'n hoog IQ hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar heel erg in vergist , ik denk dat het een heel slim meisje is maar juist door slimheid moeite heeft met sociale vaardigheden.
Maar die manier waarop ze schrijft is zo onbegrijpbaar. Ze heeft al moeite om een begrijpbaar stuk tekst te typen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar heel erg in vergist , ik denk dat het een heel slim meisje is maar juist door slimheid moeite heeft met sociale vaardigheden.
Nee VMBO diploma.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:09 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Heb jij je VWO diploma al gehaald dan?
ahquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:02 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Tijn heeft via een datingsite een meisje leren kennen. Het liep allemaal gesmeerd en er zou een date volgen. Samen naar de bios (de nieuwste Harry Potter film). Maar omdat deze film nog niet uit is en het daarom nog lang ging duren, is een een eerdere date afgesproken (morgen dus, hij gaf de voorzet en zij kopte hem in.).
Met wat? Opleidingen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik een blunderaar ben
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
Als jullie zo ook irl zijn snap ik dat sommige hier single zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |