abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97679225
Respect voor Federer :) DIt is idd DE kans Nadal te beaten, btw als ie wint stijgt ie dan weer een plek?
pi_97679253
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 23:15 schreef BechirPSV het volgende:
Respect voor Federer :) DIt is idd DE kans Nadal te beaten, btw als ie wint stijgt ie dan weer een plek?
Lijkt me niet als Djoko bijna #1 is
  vrijdag 3 juni 2011 @ 23:19:36 #129
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_97679437
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 23:15 schreef BechirPSV het volgende:
Nee, gat is daarvoor te groot. Als zou hij wel flink dichterbij komen. Als Fed wint krijgt hij er 1640 punten bij terwijl Nadal er 800 zou verliezen.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_97679537
Als Federer RG en Wimbledon wint kunnen we pas weer praten over het stijgen van plekken. Maar daar zijn we voorlopig erg ver van vandaan.
pi_97679590
Laat de anabolenkoning uit Mallorca zondag dan maar winnen *O*.
pi_97679662
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef BobW het volgende:

[..]

Lijkt me niet als Djoko bijna #1 is
Djoko en rafa hebben nu samen een record aantal punten voor #1en #2, dus nee fed komt niet in de buurt en ik denk ook niet dat ie dat nog ooit zal komen. Maar deze titel en/of wimby moet wel te doen zijn!!! Ik hoop het zo!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_97679750
Heb genoten van Fed-Djoko. Vond beiden heren ook erg sympathiek naar elkaar toe en die verschrikkelijke bank van Djoko hield zich deze keer rustiger. Djoko vind ik ook leuker nu, niet zo'n droplul als hij was. Federer was echt geweldig...bleef vechten, gaf niet op.
Morgen moet ik zelf competitie spelen dus ik zie Li-Schiavone niet, maar goed gun het beide dames.

Nadal wint zondag jammergenoeg, ik gun het Fedje meer.

Als Nadal wint en Djoko zich nu afmeld voor Queens kan hij Nadal dan nog inhalen of verliest hij veel punten?
pi_97679849
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef Norrage het volgende:

[..]

Djoko en rafa hebben nu samen een record aantal punten voor #1en #2, dus nee fed komt niet in de buurt en ik denk ook niet dat ie dat nog ooit zal komen. Maar deze titel en/of wimby moet wel te doen zijn!!! Ik hoop het zo!
Maar Fed krijgt er nu meer punten bij en met Wimbledon mocht hij winnen ook aangezien hij vorige jaar niet zo ver kwam. Nadal heeft heel wat punten te verliezen.
pi_97679906
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 23:27 schreef LoveProfuzion het volgende:

[..]

Maar Fed krijgt er nu meer punten bij en met Wimbledon mocht hij winnen ook aangezien hij vorige jaar niet zo ver kwam. Nadal heeft heel wat punten te verliezen.
De man heeft alleen al op de slams nog 6k aan punten te verdedigen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_97681135
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 23:18 schreef TheGeneral het volgende:
http://www.sport1.nl/video/2076-federer-djokovic.html

Wat highlights.
Helaas de wedstrijd niet kunnen zien. Maar wat een baas is Federer. Die looptechniek, die prachtige backhand. _O_
Voor een tenniser al behoorlijk op leeftijd en hier de nieuwe kampioen van het tennis zo bespelen _O_ _O_
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_97681193
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 23:51 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Helaas de wedstrijd niet kunnen zien. Maar wat een baas is Federer. Die looptechniek, die prachtige backhand. _O_
Voor een tenniser al behoorlijk op leeftijd en hier de nieuwe kampioen van het tennis zo bespelen _O_ _O_
Inderdaad! Dat waren de twee dingen die ik ook een genot voor het oog vond _O_
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
pi_97681259
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 23:52 schreef theSummoner het volgende:

[..]

Inderdaad! Dat waren de twee dingen die ik ook een genot voor het oog vond _O_
Het viel in die samenvatting heel erg op dat Djoko na zijn slagen heel even stil valt, terwijl Federer continu in beweging blijft.
Die ene bal die ie ook gewoon haalde ver buiten het veld om vervolgens op de forehand er ook weer te zijn _O_
pi_97681496
Als Federer dit niveau mee brengt naar de finale, wint die in 4. :)

Maar dat is dus de grote vraag want Nadal is en blijft zijn angstgegner. :%
  zaterdag 4 juni 2011 @ 00:12:32 #140
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_97682101
Geef fed weinig kans tegen Rafa, die weet echt wel hoe hij Fed moet aanpakken.
"Ik quote graag mezelf."
pi_97682423
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 00:12 schreef San_Andreas het volgende:
Geef fed weinig kans tegen Rafa, die weet echt wel hoe hij Fed moet aanpakken.
We shall see... >:)
pi_97682734
Federer gaat gegarandeerd janken als hij zondag wint, daar kun je vergif op innemen. Nadal in de RG finale verslaan is eigenlijk nog maar het enige wat ontbreekt in Roger's sprookjesboek.
pi_97682797
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 00:25 schreef PierreBetfair het volgende:
Federer gaat gegarandeerd janken als hij zondag wint, daar kun je vergif op innemen. Nadal in de RG finale verslaan is eigenlijk nog maar het enige wat ontbreekt in Roger's sprookjesboek.
Sporters die huilen sowieso :').
  zaterdag 4 juni 2011 @ 00:28:10 #144
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_97682844
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 00:25 schreef PierreBetfair het volgende:
Individueel goud op de spelen om het helemaal compleet te maken.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_97682919
Ik volg voor het eerst sinds lange tijd een toernooi weer van dichtbij en lees veel dingen over dat federer afgeschreven was etc. Kan iemand me een kleine introductie geven hoe de krachtsverhoudingen nu liggen dan in het tennis? Hij is toch ook pas 31? Waarom hoor ik dan overal een beetje reacties alsof hij het helemaal niet meer had om bij de wereldtop mee te doen?
pi_97683050
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 00:29 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Ik volg voor het eerst sinds lange tijd een toernooi weer van dichtbij en lees veel dingen over dat federer afgeschreven was etc. Kan iemand me een kleine introductie geven hoe de krachtsverhoudingen nu liggen dan in het tennis? Hij is toch ook pas 31? Waarom hoor ik dan overal een beetje reacties alsof hij het helemaal niet meer had om bij de wereldtop mee te doen?
Hij is 29 en blaast iedereen van de baan. Zo liggen de verhoudingen.
pi_97683062
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 00:32 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Hij is 29 en blaast iedereen van de baan. Zo liggen de verhoudingen.
Nee :').
pi_97683087
Wat is er mis met huilende sporters :?
Ik vind de emotie die sport teweeg brengt juist mooi ^O^
  zaterdag 4 juni 2011 @ 00:33:56 #149
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_97683096
quote:
Ik volg het verder ook niet zo, denk alleen dat Nadal en Djokobvic meer gewonnen hebben,
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_97683113
quote:
Hij heeft vorig jaar weinig gepresteerd vanaf de Australian Open tot aan het Europese hardcourt in oktober en de World Tour Finals. Nu op RG haalt ie voor het eerst weer dat niveau van de World Tour Finals eigenlijk, waar hij verder overklast is door Nadal en Djokovic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')