SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Zo grappig, jullie gefrustreerde Nederlandertjes
Ik noem dat ongenuanceerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:58 schreef coban het volgende:
Ik mag haar trouwens wel. Ze is eerlijk, spontaan en niet achterlijk bekrompen zoals o.a. Ebru Umar.![]()
quote:Esmaa, Jihad en Hajar Alariachi, moge Allah jullie vervloeken. O Allah, moge Hij Esmaas ogen verblinden zoals Hij haar hart heeft verblind. O Allah, verblindt ook het zicht van Jihad en Hajar, zodat zij gedrieën kreupel door het leven zullen gaan. O Allah, bezorg hun hersenen een kanker. Amen! Bezorg deze meiden van Halal niet allen hersenkanker maar ook tongkanker. O Allah, zorg ervoor dat zij onvruchtbaar zijn en bezorg hen ziekten die door geen bewoner van deze aarde kunnen worden genezen. Amen!
Vanuit welke ondergeschikte rol?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:46 schreef Specularium het volgende:
Sommige mensen passen ergens anders gewoon beter dan hier.
Agressief belerend en op dwingende toon spreken, en dat dan ook nog vanuit
een ondergeschikte rol. Wat een ongelofelijke varkenskut ben je dan.
Kun je deze opmerking toelichten?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik vroeg het mij ook af, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf?
Het is geen sudokupuzzel.
Nee serieus, ik heb echt geen idee op welke ondergeschikte rol je doelt als het gaat om het wezen uit de openingspostquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf?
Zou wel helpen aan een betere wereld, ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:00 schreef coban het volgende:
[..]
Moet iedereen per se een genuanceerde mening hebben?
Mensen die Ebru Umar proberen te dissen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:58 schreef coban het volgende:
Ik mag haar trouwens wel. Ze is eerlijk, spontaan en niet achterlijk bekrompen zoals o.a. Ebru Umar.![]()
Je maakt een grapje zeker? Ik bedoel maar.. ebru umar..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:31 schreef eleusis het volgende:
[..]
Mensen die Ebru Umar proberen te dissen.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:06 schreef KrokanteKrab het volgende:
Stiekem wil ze wel een grote dikke lul in haar grotje, maar ze doet schijnheilig met die theedoek op d'r kop.
Iets beschermen dat je eigen positie in het leven als zelfstandig denkend persoonquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:11 schreef coban het volgende:
[..]
Ik vroeg het mij ook af, eerlijk gezegd.
Dat klopt.quote:Op zondag 5 juni 2011 03:44 schreef BlakeGriffin het volgende:
TS kijkt naar Knevel en de klacht is niet Knevel.![]()
Nee met jouw posts kunnen we wat!quote:Op zondag 5 juni 2011 03:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat klopt.
En nu?
Ik heb het idee dat je hier zelf verder ook niks mee kan.
Netjes, keiharde argumenten zoals de zandmuts er ook wat van kan.quote:Op zondag 5 juni 2011 03:59 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Nee met jouw posts kunnen we wat!get a life
Alsof sudoku's zo moeilijk zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf?
Dat kan kloppen in sommige gevallen.quote:Op zondag 5 juni 2011 04:53 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Alsof sudoku's zo moeilijk zijnHet is gewoon 981746981473589712364981276598762498246
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:04 schreef Daniel1976 het volgende:
Okee geen Geert duss...
Wat hebben we nog meer in de trukendoos:
Deze is wel een erg vermakelijke:
Allah`s toorn zal op jou neerdalen!quote:Op zondag 5 juni 2011 11:51 schreef RickoKun het volgende:
Moslims / marrokanen, ik kots erop. Ik kwam gisteren bij iemand 'thuis'. Ik draai me serieus om en zie fucking 3 van die zandrotsen snurken daar. Ik ben daar maar snel weggegaan bij dat schijtvolk.
Het is een complot.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:29 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Sinds wanneer is FOK! eigenlijk geïnfiltreerd door moslims?
Als dat niet werkt help ik je wel. Ik sla die allah zo de kanker in en daarna laat ik hem mijn drol pijpen. Wat denkt die bovennatuurlijke pedo wel niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik hou alles tegen met het kruis van rationaliteit
respect voor religies graag, wat is dit voor taalgebruik?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:38 schreef solyaris het volgende:
[..]
Als dat niet werkt help ik je wel. Ik sla die allah zo de kanker in en daarna laat ik hem mijn drol pijpen. Wat denkt die bovennatuurlijke pedo wel niet.
Je moet niks mag ik hopen. Respect verdien je.quote:
Ik denk dat zoiets groots als een geloof wel respect verdient, of niet soms?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Je moet niks mag ik hopen. Respect verdien je.
Ik weet het niet. Ik respecteer een geloof niet expliciet, ik zie het als een hobby. En zolang ik er geen last van heb vind ik het best.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets groots als een geloof wel respect verdient, of niet soms?
Je bent zeker niet gelovig?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik respecteer een geloof niet expliciet, ik zie het als een hobby. En zolang ik er geen last van heb vind ik het best.
Jaa dan begrijp ik je gedachtengang wel. En ja, ik geloof wel.quote:
Dat komt omdat ze waarschijnlijk jouw mening ventileert, en Ebru Umar niet. Laat me raden, je bent Turks?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:58 schreef coban het volgende:
Waarschijnlijk is ze interessant genoeg, anders zouden ze haar niet uitnodigen.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:59 schreef Capi het volgende:
Irritant kutwijf met een kutstem, altijd last van tunnelvisie. Wat nog triester is zijn de programma's waar ze wordt uitgenodigd.
Religie moet uitgeroeid worden. Een chemotherapie, als je wil.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets groots als een geloof wel respect verdient, of niet soms?
Ja, of ze weten dat er genoeg mensen zijn die zich vermaken met haar domme opmerkingen, mensen zoals jij. Dan snap ik het gezien de kijkcijfergeilheid van tegenwoordig wel ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:01 schreef coban het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze interessant genoeg, anders zouden ze haar niet uitnodigen.
Ja ik ben Turks, nee ik heb waarschijnlijk niet dezelfde mening. Ik heb ebru umar nooit gemogen. En esmaa kende ik niet echt dus keek ik even op youtube naar filmpjes en zag daar ebru en esmaa in een gesprek. Door dit gesprek vind ik dat esmaa een leuker persoon is, maar ik weet niet hoe zij precies haar mening uit dus ik zeg niet dezelfde mening te hebben. Wat wss dus ook niet zo is.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:01 schreef Capi het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze waarschijnlijk jouw mening ventileert, en Ebru Umar niet. Laat me raden, je bent Turks?
Waarom mag je Ebru Umar dan niet, het valt me op dat de meeste Turken die ik ken haar niet mogen.. Waarom..quote:Op zondag 5 juni 2011 13:04 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik ben Turks, nee ik heb waarschijnlijk niet dezelfde mening. Ik heb ebru umar nooit gemogen. En esmaa kende ik niet echt dus keek ik even op youtube naar filmpjes en zag daar ebru en esmaa in een gesprek. Door dit gesprek vind ik dat esmaa een leuker persoon is, maar ik weet niet hoe zij precies haar mening uit dus ik zeg niet dezelfde mening te hebben. Wat wss dus ook niet zo is.
Ik wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:06 schreef Capi het volgende:
[..]
Waarom mag je Ebru Umar dan niet, het valt me op dat de meeste Turken die ik ken haar niet mogen.. Waarom..
Haar zus geeft les op in InHolland.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:59 schreef Capi het volgende:
Irritant kutwijf met een kutstem, altijd last van tunnelvisie. Wat nog triester is zijn de programma's waar ze wordt uitgenodigd.
Waarschijnlijk zullen Marokkanen haar ook niet mogen, maargoed. Ze is een Turkse, ze was wss islamitisch opgevoed en is nu geen moslim (meer). Dat is oke, geen probleem. Iedereen kan van gedachten veranderen toch? Maar dat ze nou iedere keer in haar stukjes schrijft hoe belachelijk dom islamitische vrouwen (met hoofddoek) zijn en hoe slecht de islam wel niet is en blablabla, dat is toch gewoon belachelijk? Als je geen moslim wilt zijn, goed no problem. Maar als je dan moslims gaat bashen, dan ben je gewoon een zielig figuur.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:06 schreef Capi het volgende:
[..]
Waarom mag je Ebru Umar dan niet, het valt me op dat de meeste Turken die ik ken haar niet mogen.. Waarom..
Hoe lachwekkend.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:10 schreef solyaris het volgende:
[..]
Haar zus geeft les op in InHolland.
http://www.linkedin.com/pub/jihad-alariachi/a/b51/2b1
Dat is niet bashen, dat is kritisch naar iets kijken.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:12 schreef coban het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zullen Marokkanen haar ook niet mogen, maargoed. Ze is een Turkse, ze was wss islamitisch opgevoed en is nu geen moslim (meer). Dat is oke, geen probleem. Iedereen kan van gedachten veranderen toch? Maar dat ze nou iedere keer in haar stukjes schrijft hoe belachelijk dom islamitische vrouwen (met hoofddoek) zijn en hoe slecht de islam wel niet is en blablabla, dat is toch gewoon belachelijk? Als je geen moslim wilt zijn, goed no problem. Maar als je dan moslims gaat bashen, dan ben je gewoon een zielig figuur.
Ze heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:12 schreef coban het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zullen Marokkanen haar ook niet mogen, maargoed. Ze is een Turkse, ze was wss islamitisch opgevoed en is nu geen moslim (meer). Dat is oke, geen probleem. Iedereen kan van gedachten veranderen toch? Maar dat ze nou iedere keer in haar stukjes schrijft hoe belachelijk dom islamitische vrouwen (met hoofddoek) zijn en hoe slecht de islam wel niet is en blablabla, dat is toch gewoon belachelijk? Als je geen moslim wilt zijn, goed no problem. Maar als je dan moslims gaat bashen, dan ben je gewoon een zielig figuur.
Zo zie je maar wat voor faalschool InHolland is, ze heeft daar zelf gestudeerd, en vervolgens is ze er lerares. Lekker hoog niveau streven ze daar dan na..quote:Op zondag 5 juni 2011 13:10 schreef solyaris het volgende:
[..]
Haar zus geeft les op in InHolland.
http://www.linkedin.com/pub/jihad-alariachi/a/b51/2b1
Grappig dat je in het begin van dit topic zegt dat mensen die zich aan Alariachi ergeren dan maar niet moeten kijken. Als jij je ergert aan de columns van Ebru dan lees je ze toch niet, ze heeft alle vrijheid om op te schrijven wat ze wil, ze wil waarschijnlijk gewoon inzichtelijkheid verschaffen in haar keuze om geen moslima meer te zijn, niets mis mee.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:12 schreef coban het volgende:
[..]
Dus als iemand een mening heeft over de Islam waar jij het niet mee eens bent moet hij maar dood, lekkere redenering heb jij zeg.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:21 schreef coban het volgende:
[..]
Homo, spring voor een trein ofzo. Dan heb je dit soort problemen ook niet meer.
Ik zeg toch ook niet dat ik kijk. Ik negeer dat mens allang. Zij zal toch niks bereiken in dit leven.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:16 schreef Capi het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat voor faalschool InHolland is, ze heeft daar zelf gestudeerd, en vervolgens is ze er lerares. Lekker hoog niveau streven ze daar dan na..
[..]
Grappig dat je in het begin van dit topic zegt dat mensen die zich aan Alariachi ergeren dan maar niet moeten kijken. Als jij je ergert aan de columns van Ebru dan lees je ze toch niet, ze heeft alle vrijheid om op te schrijven wat ze wil, ze wil waarschijnlijk gewoon inzichtelijkheid verschaffen in haar keuze om geen moslima meer te zijn, niets mis mee.
Ach ja, hypocriete moslims. Ik kijk nergens meer van op.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:16 schreef Capi het volgende:
[..]
Grappig dat je in het begin van dit topic zegt dat mensen die zich aan Alariachi ergeren dan maar niet moeten kijken. Als jij je ergert aan de columns van Ebru dan lees je ze toch niet, ze heeft alle vrijheid om op te schrijven wat ze wil, ze wil waarschijnlijk gewoon inzichtelijkheid verschaffen in haar keuze om geen moslima meer te zijn, niets mis mee.
Leuke performatieve tegenspraak, je negeert haar maar ergert je toch aan haar, wat heb jij bereikt dan dat je zo over haar kan oordelen?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:18 schreef coban het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik kijk. Ik negeer dat mens allang. Zij zal toch niks bereiken in dit leven.
Ik heb (nog) niks bereikt in het leven, dat komt later wel. En oordelen mag iedereen, of niet soms? Netzoals dat er hier mensen zijn die over religies oordelen etc.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:19 schreef Capi het volgende:
[..]
Leuke performatieve tegenspraak, je negeert haar maar ergert je toch aan haar, wat heb jij bereikt dan dat je zo over haar kan oordelen?
Ja dat mag, maar kennelijk is je haat jegens haar gewoon blind.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:24 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb (nog) niks bereikt in het leven, dat komt later wel. En oordelen mag iedereen, of niet soms? Netzoals dat er hier mensen zijn die over religies oordelen etc.
Zo grappig,kut''mocro’s'' die het land uit worden gezet,en janken omdat ze thuis weer zand moeten happen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Liever marokkaanse stoofschotel jammiequote:Op zondag 5 juni 2011 13:34 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Zo grappig,kut''mocro’s'' die het land uit worden gezet,en janken omdat ze thuis weer zand moeten happen.
Ga focking couscous eten,kneus.
Prachtig hoe die wijven in de zeik worden gezet. Weten zich ook totaal geen houding te gevenquote:
Hahahahaha dat teletubbie liedje er dan bij en die laatste opmerking over je snor drukkenquote:Op zondag 5 juni 2011 14:00 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Prachtig hoe die wijven in de zeik worden gezet. Weten zich ook totaal geen houding te geven
Ja vooral omdat dat helemaal niet gebeurt.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:34 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Zo grappig,kut''mocro’s'' die het land uit worden gezet,en janken omdat ze thuis weer zand moeten happen.
Ga focking couscous eten,kneus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |